Lavera parlama karsiti matlastirici krem (karma ciltler icin)

Merhabalar,

Bugün sizlere karma ciltler icin matlastirici etkisi olan hafif bir nemlendiriciden bahsetmek istiyorum. Hafif diyorum cünkü, kisin bu ürünün nemi beni pek memnun etmemisti. Soguk Almanya ayazinda benim yagli cildime dahi nemi yetmeyen bu ürünü kuru ciltlerin sevecegini düsünmüyorum.

Lavera Anti-shine mattierende balancecreme 


                                   

Ürünün üzerinde karma ciltler icin oldugu yaziyor. Icerik olarak vegan olan bu 50 ml´lik ürünün Almanya fiyati 9,99 euro. Dm magazasindan almistim.


                                          

Ürün vaadi su sekilde, icerisindeki organik yesil cay ve calendula bitkisi ile ciltteki yaglanmayi dengelerken ayni zamanda nemlendirme saglar.


Sabah ve aksam kullanilabilecegi, ürünün kutusunda belirtilmis.
Icerigini yakindan incelemek isteyenler icin ...



Yapisi orta kivamda diyebilirim. Fakat dagitirken sizi zorlamiyor. Cok cabuk emiliyor ve emilmeye basladigi anda verdigi matligi direkt gözlemliyorsunuz.



Dedigim gibi kis aglarinda nemi bana yeterli gelmemisti. Bunu da burun cevremde olusan pul pul görüntüden yola cikarak söylüyorum. O yüzden kullanmayi erteleyip kaldirmistim.

Fakat havalar birazcik da olsa isininca , malum Almanya´da yaz mevsimi yok :(, tekrar kullanmaya basladim. 
Bence cok güzel bir makyaj bazi ayni zamanda, sizi yormadan hizli emiliyor ve özellikle t-bölgenizdeki yaglanmayi geciktiriyor. Tabiki gün sonuna dogru az miktarda parlama gözlemledim ben fakat genel olarak sevdigim bir krem.
Bu aralar, sabahlari makyaj öncesi bu kremi kullaniyorum. Aksamlari ise The Body Shop markasinin yesil cay agaci özlü, sivilceli, yagli ve lekeli ciltler icin önerilen gece losyonunu kullaniyorum. Daha önce bir tane bitirmistim ve yaglanmami azalttigini farkettigimden tekrar aldim. Yazisina suraya tiklayarak ulasabilirsiniz. Lekelerimi giderdigini söyleyemiyorum maalesef.
Bu arada ayni The Body Shop cay agaci özlü serisinden gündüz losyonunu da severek kullandim ve bitirdim. Onunda yazisina suradan ulasabilirsiniz.

Okudugunuz icin tesekkür ederim,
ZeY



Yorumlar

  1. Yaz aylarında ideal ürün :) makyaj bazı olarak kullanılması da hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj bazi olarak bir nemlendirme beklemeden kullanilmali, en azindan benim gözlemlerime göre :)

      Sil
  2. benim de aklıma hemen makyaj bazı olarak kullanılır gibi geldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baz olarak sevdigim bir ürün oldu

      Sil
  3. Senin cildini bile kuruttuysa, bana hiç olmaz Zey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimcim, kisin Almanya ayazinda benim yagli cildim bile cok daha fazla pul pul duruyor, ama sicak aylarda tercih ediyorum, matlastirmasi ve baz olarak kullanimi oldukca hosuma gitti :)

      Sil
  4. Yıldım sıcaklardan yeminle:) senin yanına gelsem olmaz mı çöl sicağı değil çöl geldi sudan çıkmış balık gibi nefes alıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olurdu keske yakinlarda olsaydiniz <3

      Sil
  5. güzel özellikleri olan bir krem, paylaşımınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  6. Kuru bir cildim var benim. Bana da uymaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben neminin yeterli gelecegini düsünmüyorum :(

      Sil
  7. Benim de yanaklarım çok kuru ama T bölgem için olabilir bir ürün çok parlıyor çünkü. Teşekkürler paylaşım için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. T bölgendeki yaglanmayi geciktiriyor canim, ben tesekkür ederim :)

      Sil
  8. Yağlanmayı geciktiriyorsa tam bana göre bir ürün o zaman (: oldukça faydalı bir yazı olmuş benim için teşekkürler canım(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim, umarim en az benim kadar memnun kalirsin makyaj bazi olarak :)

      Sil

Yorum Gönder