Loreal skin perfection makyaj bazi

Merhabalar,

Bugün maalesef vaadini benim icin gerceklestirmeyen bir makyaj bazini yaziyorum.

Loreal Skin Perfection makyaj bazi 


Icerisinde 15 ml ürün bulunuyor ve Almanya fiyati 6-7 euro. Ben indirimde iken 5 euroya düstügünü gördügüm icin almistim. Yas araligi olarak 20 ler 30lar 35 e dek kullanabilir diyor.


Her makyaj bazinda oldugu gibi gözenek görünümünü azaltmayi, makyaja pürüzsüz bir zemin hazirlamayi vaad ediyor kendisi. Peki yapiyor mu bu vaadleri derseniz, bence hayir !

Oldukca kati kivami var ürünün, az ya da cok almak farketmiyor kolay dagilmiyor. Topaklaniyor, istenilen bölgeye uygulamak oldukca zor oldu benim icin. Her zamanki gibi bircok farkli sekilde denedim ama yok ben beceremedim...


Bir sekilde sürdünüz diyelim, uyguladiniz, cildinize dokundugunuz zaman pürüzsüzlük hissi veriyor mu? evet, makyajinizi gün boyu normalden daha uzun süre tututyor mu derseniz, hayir. Özellikle t bölgesi yagli biri olarak (yanaklarimda hafif yaglidir) burun üzerinde fondotenimi uzun süre tuttugunu söyleyemiyorum. Kusma olmadi , dalga dalga da durmadi, ama cok da dayanmadi makyaj...


Bu kadar anlattim simdi gözenek görünümüne etkisini de anlatayim. Bunun icin sizinle bu ürünü kullandigim zamanlarda yaptigim makyajimi da paylasiyorum. Resimdeki kullandigim fondoten benim rengim degil, farkindayim, lütfen görmezden gelelim :) Lütfen gözeneklerime odaklanalim, sizce gözenek görünümüne etkisi var mi bu bazin ? En alttaki resme bakabilirsiniz...



Bir sekilde sürmeyi basardiginiz zaman cildinizde olusan o pürüzsüz hisse ragmen, bu ürün nereye gidiyor bilemiyorum, anlayamadim. Yapisi oldukca kati, zannettim ki süper bir sekilde gözeneklerime oturup bosluklarimi dolduracak ama yok..

Bilim adamlarindan bir aciklama bekliyorum, bu kadar koyu kivamli bir ürün nereye gidiyor arkadas neden hala kocaman gözeneklerim var? Peki Zeki Müren de bizi görecek mi?



Gözeneklerimle tanisin, Loreal skin perfection makyaj bazi kullandiktan sonra ...
Bu arada Benefit porefessional, Nyx pore filler, maybelline babyskinmakyaj bazlari 3lüsünü daha önce yazmistim, (yazisi icin buraya tiklayabilirsiniz) bu 3lünün 3ü de, Loreal skin perfection makyaj bazindan daha iyi is cikarip, resimdeki gözeneklerimin 3te 2sini kapatiyordu.


Okudugunuz icin tesekkür ederim ,
ZeY

Yorumlar

  1. Kesinlikle yok etkisi :( bir arkadaşımda memnun değildi.Yazı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef ben de etkisini göremedim cok tesekkürler yorumunuz icin :)

      Sil
  2. Dağıtması kesinlikle çok zor katılıyorum.Biraz katı olmasından kaynaklı sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kivamindan kaynakli diye düsünüyorum ben de :/ Cok tesekkürler ziyaretiniz icin

      Sil
  3. etkisi olmamış pek ( seninde dediğin gibi ) bende de var aynı ürün ama daha açıp kullanmadım... deneyince yorumlarımı paylaşırım ... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarini merakla bekliyorum canim, sevgiler benden :)

      Sil
  4. Denemedim, bilgi için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  5. Slm canim bende bu urunu kullandim ve bitirdim acikcasi ben ikilemdeyim bu urun icin hem sevdim hem sevemedim kıs gunlerinde epey sevmistim ama yazin da tam tersi sevmedim ilk aldigim gozenek gizleyici bazdi beljide ilk oldugu ici iyi geldi bende bilemedim ��
    ��

    YanıtlaSil
  6. Slm canim bende bu urunu kullandim ve bitirdim acikcasi ben ikilemdeyim bu urun icin hem sevdim hem sevemedim kıs gunlerinde epey sevmistim ama yazin da tam tersi sevmedim ilk aldigim gozenek gizleyici bazdi beljide ilk oldugu ici iyi geldi bende bilemedim 😊
    😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben maalesef sevmedim, etkisini göremedigim gibi, uygularken de oldukca zorladi her türlü denedim ama anlasamadik :/

      Sil
  7. çok koyu bir kıvamı varmış teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  8. maalesef bu markanın he ürünü iyi çıkmıyor ben onu anladım. bu serinin krem ve serumunu ilk zamanlar etki gösterir gibi yaptı sonra yok dedim bir işe yaramıyor yarım kaldı iki tane krem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serumu ben de kullandim ne olumlu ne olumsuz bir etkisini görmedim, düzenli de kullanmadim acikcasi ama cok arada kaldim

      Sil
  9. Bu seriyi ben genel olarak sevmemiştim Zey, bb kremini ve göz kremini denedim. Sonra da elim gitmedi, baz hiç dikkatimi çekmemiş yalnız, ilk kez okuyorum sende😊 Pek etkisi olmamış haklısın, bildiklerimizden şaşmamak gerek ama merak edip deniyoruz😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle deneme yanilma, bu da yanildiklarimdan oldu :/

      Sil
  10. Satış danışmanı bu ürünü çok övmüştü iyi ki kanıp almamışım teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  11. bilgi için teşekkürler canım tc de yok diye biliyorum ama görürsem uzak durayım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye´de var cünkü bircok instagram hesabinda gördüm :/

      Sil
  12. Gerçekten çok kötü bir baz, iyiki almamışım çöpe giden paralara cok üzülüyorum :/

    YanıtlaSil
  13. Ah bu gözenekler :( Bunu kesinlikle almayacağım yazınız için teşekkür ederim,katı kıvamına aldanıp kesin düşünürdüm almayı,loreal magic blur da katı kıvamlı mesela o kapatıyor gayet ama bir süre sonra bende kusma yapabiliyor işte oda :/ ''İşte bu'' diyebileceğim bir bazla tanışmak ne zamana nasip olur acabaa, 40 lı yaşlaramı? :/Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok iyi anliyorum gözenek ve yas birlesince hic cekilmez olabiliyorlar zaman zaman :)

      Sil
  14. denemediğim bir ürün ama o kadar güzel anlatmışsın ki bayıldım, kullanacağımı düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikir vermesine sevindim cok tesekkürler :)

      Sil
  15. Değişik bir baz kimi çok beğenmiş benim için orta karar bir ürün

    YanıtlaSil
  16. Gerçekten bende lorealin kremlerinden memnun kalmıyorum demek bir hayal kırıklığı daha :( Bu arada bende bloguma ve instagramda takibe beklerim :))
    pelorina.blogspot.com
    İns: pelinkudret

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar cok memnun oldum, blog listemde sizi göremedim fakat ben sizi takibe aldim, sevgiler

      Sil
  17. cidden kalıp gibi duruyor. bu serinin nemlendirici kremi bende ne zaman kullansam 3 ay geçmeyen sivilceler yapmıştı, uzak duruyorum o yüzden. kokusu pek güzeldi ona kanmıştım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seriden genel olarak memnun kalan cok nadir kisi gördüm :/

      Sil

Yorum Gönder