Maybelline Color Tattoo krem farlarim

Merhabalar,

Bugün Maybelline markasina ait elimde bulunan tüm krem farlarimi sizinle paylasmak istedim.

Maybelline Color Tattoo 24hr by eyestudio

Benim yagli göz kapaklarim oldugundan epey cekinmistim krem far kullanmaya ve epey bir müddet satin almayip direndim. Fakat sonradan mat seri de Türkiye´den gördügüm paylasimlarda epey bir begenilince ben de bir sans vermek istedim. Halbuki bu krem farlar Almanya´da uzun zamandir var hem de yaklasik 15-20 farkli renk secenegi ile.. Almanya fiyatlari 6,75 euro. Cam minik bir kavonoz icerisinde 3,5 gram ürün bulunuyor. Sanirim Maybelline standi olan tüm kozmetik magazalarinda ya da internette bulabilirsiniz.


Markaya ait ilk aldigim color tattoolar on and on bronze ve pink gold rengiydi. Far bazi kullanmadan bile tüm gün sabittiler ve cizgilenme yapmadilar. Bu ikili isiltili far sevdirdi bana diyebilirim. 
Bu arada tüm göz kapagima on and on bronze rengi uyguladigimda, hafifce gözlerimin katlanma bölgesine, o günün makyajinda yüzüme kullandigim bronzerdan geciyorum. Ayni sekilde pink gold rengini tüm göz kapaklarima uyguladigimda ise günün makyajinda kullandigim alligi gözlerimin katlanma bölgesine uyguluyorum. Böylece tek far ile cok ugrasilmiscasina güzel görünen güzel bir göz makyajiniz oluyor. Ise, okula ya da herhangi bir yere gec kaldiniz, aceleniz var ama yine de 5 dakikada pratik birseyler sürüp cikmak istiyorsaniz, bu ikiliden birini secin ve ya yine yüzünüze uyguladiginiz bronzer veya allikla birlestirin bir de rimel bitti gitti ;)


Sonrasinda aldigim mat olanlardan  Permanent taupe ve Creamy beige renkleri de cok sevdim. Öyle güzel sabitleniyorlarki tüm gün cizgilenme yasamiyorsunuz. Bu ikiliyi zaman zaman tüm göz kapagima uygulasam da cogunlukla gözlerimin katlanma bölgesine gölge vermek ve gözlerime derinlik kazandirmak amacli kullaniyorum.

Permanent taupe rengini kas doldurmada da kullanabilirsiniz birkac kez denedim rengi iyiydi fakat kaslarimi kalemle doldurmak daha kolayima geldiginden bir zaman sonra biraktim.


Diger ikili ise Creme de nude ve Creme de rose renkleri. Bu ikiliden nude olani tüm göz kapagima far bazi gibi bile uyguladigim cok oluyor. Hem renk esitsizliklerini gideriyor hem de güzel bir zemin oluyor. Ayrica cok güzel sabitlendikleri ve tüm gün cizgilenmediklerinden far bazi olarak da basarililar. Sonrasinda toz baska bir far uygulayabiliyorsunuz. 

Creme de nude rengini bazen kaslarimi doldurduktan sonra kas cevremi temizlemek icin bile concealer gibi kullaniyorum. Kas altlarina veridigi aydinligi da seviyorum.



Simdi ise renklerle sizi basbasa birakiyorum :)

Bu arada unutmadan, benimkiler kurumadilar fakat kurumalarini engellemek amacli ürünleri ters cevirebilirsiniz. 


Sürümleri oldukca kolay, ister parmaginizla ister fircayla uygulayabilirsiniz. Kolayca dagitabiliyorsunuz da. Parmakla ürünü alip pit pit koymak daha iyi geliyor bana, fircayla cizgilenme olabiliyor. Bilemiyorum kim görebilir düsük göz kapagimdaki cizgileri ama olsun :) Hizli sabitlendikleri icin biraz hizli hareket etmek gerek. Bir kere sabitlendiler mi yerinden kipirdamiyorlar.


Sizin favoriniz hangisi ?

Ilerleyen zamanlarda baska gözüme kestirdigim renklerini de almak istiyorum, keske indirime girseler :)

Okudugunuz icin tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar

  1. Bu farlar o kadar popüler ki krem far sevmeme rağmen bende alacağım bu gidişle.Özellikle bronz renk şahane görünüyor,güzel günlerde kullan.Sevgiler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok direndim fakat sonunda aldim oldukca da begendim sevgiler :)

      Sil
    2. Bende hala ısrarla almaynlardanım n bakalım ne kadar direnicem.. Ama Zey sende sevdiysen almam gerekiyor galiba

      Sil
    3. Bende hala ısrarla almaynlardanım n bakalım ne kadar direnicem.. Ama Zey sende sevdiysen almam gerekiyor galiba

      Sil
  2. bu ürünler acaba , Türkiye'de var mı? bakmalıyım... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var canim, zaten instagramda popüler olunca benim de ilgimi cekti, yillardir görüp almadigim ürünlerdi aldim :)

      Sil
  3. Bende çok seviyorum bu ürünü. On and on bronze rengi var bende. Hem rengi hem kullanımı çok güzel. :)) Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler siz de güle güle kullanin :)

      Sil
  4. Bu seri benim de favorim hatta ışıltılı olanların yazısı da taslakta :)) Permanent taupe rengini sevmemiştim bir tek, parça parça durdu bende, zor bitirdim. Creme de rose burada yok sanırım. Mutlulukla kullan Zey :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim, sanirim en cabuk bitecek olan baz olarak kullandigim creme de nude ve rose :)

      Sil
  5. Bunları kullanmayan bir tek ben kaldım sanırım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de epey direnmistim almamakta ama suan iyiki almisim dedim ;)

      Sil
  6. Cream de rose hariç hepsi var bende Türkiye'de olsa onu da alırdım yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlis biliyor olabilirim bu 6linin hepsi Türkiye´de var diye biliyordum :/

      Sil
  7. Pink gold ve on and on bronze şahane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isiltili far sevenlerin sevebilecegi iki sahane ton :)

      Sil
  8. -Yağlı göz kapaklarını gel birde bana sor :D Vallahi hiç elim gitmiyor almaya. Geçen gün 9 liraya gördüm indirimde ama bilemedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de fazlasiyla süpheli yaklasmistim fakat hic sorun yasamadim :) Fiyati ne uygun oluyor indirim zamani orda, burda hic indirime girmiyorlar :/

      Sil
  9. Ben bir türlü alamadım. En kısa zamanda bir tane edinmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Indirim zamani denk gelmenizi cok isterim :)

      Sil
  10. Permanent taupe ve creme de nude sanki benim kullanacağım renkler gibi. Yetişemiyorum ki Deneyen Bayan, almaya denemeye yetişemiyorum. Sürekli yeni ürünler, yeni seriler hatta yeni markalar. Kadın olmaz ne zor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisiniz zor zanaat ;) Yeni cikanlari hala takip ediyorum ama eskisi gibi hemen gidip almiyorum acikcasi bekliyorum Alman bloglara videolara düsmesini ve fikirleri yoksa isin icinden cikamam

      Sil
  11. Krem farlari kullanamaynlardanim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de oyleydim inanin ama bu farlar ile tanisinca sevdim krem far olayini :)

      Sil
  12. Permanent taupe rengini çok beğendim, benim de göz kapaklarım yağlı bende güzel bir etki alırım diye düşünüyorum teşekkürler yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  13. elimde hiç krem farım yok, ama bunları çok merak ediyorum. sizdeki renkleri şahaneymiş neredeyse hepsi sevdiğim beğendiğim renklerinden. çok güzel bir yazı olmuş, hem de indirim zamanında fikir olur elinize sğalık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim sevindim fikir vermesine, bu arada iznin olursa sen demek isterim ve lutfen bana da sen de ;)

      Sil
  14. On and On Bronze ve Permanent Taupe cok guzel gorunuyor! Gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  15. Bende sadece on and on bronze rengi var şahane resmen çok severek kullanıyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de güle güle kullan canim, yazini görmüstüm ve taslaklarda bekleyen bu yazimi hatirladim ve paylastim tesekkürler :)

      Sil
  16. Çok aydınlatıcı bir yazı olmuş, emeğinize sağlık :) Ben de pink gold rengini kullanıyorum yapısını seviyorum ama gözlerimi biraz şiş gibi gösterdiği için krem allık olarak kullanabilir miyim diye düşünüyorumi sizce nasıl olur? Bu arada creamy beige rengine ba-yıl-dım <3 Çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler yorumunuz icin, sanirim allik icin fazla iri taneli isiltilari dogal durmaz gibi geldi bana sevgiler :)

      Sil
  17. harikasınnn :) ne güzel yaptın bütün renkleri bir araya getirip yazı yazarak- bende pink gold rengi var hakikaten çok çabuk sabitleniyorlar ve uzun süre akmadan bozulmadan duruyorlar. Bende parmakla uygulamayı daha cok seviyorum pratik ve daha iyi sanki:) mat olanları merak ettim - bronze olanı da mutlaka alacağım -

    ürün swatchları da ayrı güzel ellerine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gibi fotograflarina bayildigim birinden bunlari duymak ayri bir mutluluk verici cok tesekkürler canim <3

      Sil
  18. Creme de nude rengini daha dün aldım ben onu far bazı yerine kullanıyorum gözkapagım benimde yağlı oyüzden bugün denedim o şekil sevdim sende deneyebilirsin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sekilde de kullaniyorum canim cok tesekkürler :)

      Sil
  19. Bronze ye hastayım pempe olan da hep tükenmiş oluyor nude rengi de yeni aldım bence başarılı ve pratik ürünler klaavyene sağlık cnm güzel yazı omuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene sevindim cok tesekkür ederim canim benim :)

      Sil
  20. On and bronze.pınk gold. Favorımdir (: en alttakınıde alacagım eger ki %40 ındırım neyim olursa ah ya bıze daha sleek markasının adam akıllı allıkları falan da gelmedi godesi var ama ürünleri yarım hep boş geneli :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine de sanslisiniz cok fazla indirimler oluyor burda maalesef pek indirim olmuyor :/

      Sil
  21. On and On Bronze, Pink Gold, Creme de Nude favorilerim. Ayrım yapamıyorum :) Güzel renkleri, yüksek kalıcılıkları ve pratiklikleri ile gayet başarılı ürünler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim ayrim yapmak zor haklisin canim :)

      Sil
  22. Malesef creme de rose ülkemize gelmedi halbuki en çok gelmesini istediğim renkti:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben var zannediyordum :/ Umarim biran önce gelir diyelim, sevgiler

      Sil
  23. ayyy mükemmeller canım, çok beğendim güle güle kullan. :) Severek takipteyim, bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun oldum cok tesekkürler hemen geliyorum blogunuza :)

      Sil
  24. Far kullanmıyorum ama bır tane bronz renk olandan almıstım :) numarası yok sankı :)) Emegıne anlatımına saglık sevgıler Zeynepcıgım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim güzel yorumun ve ziyaretin icin :)

      Sil
  25. Çok sevdiğim bir ürün benim bunlar. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  26. Mat olanlarını hala denemedim. Hepsini bir arada görebilsem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim indirimde her istedigin rengi bulursun bol sans :)

      Sil
  27. Çok fazla ten rengi farım olduğu için creme de nude almamak için direniyorum :) Bende de on and on bronze ve pink gold var. pink gold günlük kullanım için güzel bir renk gözleri daha bir uyanık gösteriyor ö.ö

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pink gold ve on and on bronze ayni makyajda da cok hos duruyor :)

      Sil
  28. Çok uzun zaman direndim,sonunda aldım.. Neden bu kadar zaman beklemişim dedirtti bana :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder