TAGlendim - - - ilklerim :)

Merhabalar,

Sevgili dostum Çağan beni ilklerim paylasiminda etiketledi, kendisine cok tesekkür ederim ve balik hafizami zorlayaraktan sorulari cevaplamaya geciyorum :) Bu arada onun yazisini okumak isterseniz buyrun buraya tiklayin.

1. Ilk askin?
Ilkokulda benim ogretmenim olmasa da baska bir sinifin ögretmeninin oglu vardi, sanirim ilk kalp kipirdamam oydu. Aramizda birsey olmadi, tanismadik bile, cocugun benim ne hislerimden ne de varligimdan haberi oldugunu bile düsünmüyorum, ay cok eglendim :)

2. Ilk isin?
Is diyince valla yazarken aglayabilirim :( Suana dek Universite disinda baska bir iste calismadim. Malum bu aralar is bakiyorum ve hep özel sektöre basvuruyorum, bakalim kismet.. 

3. Ilk araban?
Opel corsa ama eski kasa, sanirim 2002 modeldi, gümüs gri, adi bile vardi Ridvan :) Arabayi Cesme´den aldigimiz icin plaka RDV idi, bende adini Ridvan koydum. Ah o cesme otobani! Ne cilgin, bangir bangir müziklerle, bazen ciglik atarak bazen aglayarak gidip geldim o yollardan :( Izmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü´ne gidip gelirken tüm günün birikmisligini hep Ridvanla paylastim. Almanya´ya gelirken sattim ve cok aglamistim :/

4. Bu sabah sana mesaj atan ilk kisi?
Suan saat 10:00, henüz kimse mesaj atmadi, tabii snapchati saymazsak :)

5. Bu sabah ilk kimi düsündün?
Hic kimseyi.. Lütfen olumlu bir email gelmis olsun basvurularimdan diyerek aciyorum her sabah gözümü :(

6. Ilk ögretmenin?
Cok sevdigim Fatma Bacak :)

7. Ilk ucak yolculugun?
Inanin hatirlamiyorum ama yurtici bir ucustur muhtemelen

8. Ilk yakin arkadasin?
Son 3 senedir hic konusmasak da Dilek

9. Ilk yatiya gittigin arkadasin?
Sanirim o da Dilek

10. Bu sabah ilk kimle konustun?
Kendimle :) vallahi bu ara kendi kendime konusuyorum

11. Ilk katildigin nikah veya dügün?
Hic sevmem zoraki giderim ama sanirim amcamin dügünü

12. Gittigin ilk konser?
Hatirlayamadim gercekten

13. Kirilan ilk kemigin?
Burnum, hem de 2 defa kirdim , becerikliyim vesselam

14. Ilk piercingin?
yok

15. Ilk yurtdisi seyahatin?
Yunanistan

16. Izledigin ilk film?
Hatirlamadim

17. Okulda aldigin ilk ceza?
Inektim yahu ne cezasi, baskalari benim yüzümden ceza almistir cok sikayet ederdim :)

18. Ilk oda arkadasin?
Elifim <3

19. Aldigin ilk ders?
Hic özel ders almadim desem.. Sadece dersaneye gittim

20. Izledigin ilk youtube kanali?
xxx


Ben de fikri begenip katilmak isteyen herkesi davet ediyorum,
Okudugunuz icin tesekkür ederim,
ZeY





Yorumlar

  1. Okurken çok eğlendim, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davetin icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  2. Çok hoşuma gitti bende yapıyorum zeynepcim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim merakla bekliyorum canim :)

      Sil
  3. Rıdvan kimmiş diyerek snapten geldim:) Rıdvan'ı arkanda bırakmak kötü olmuş:(
    Keyifli bir yazıydı.Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz merak uyandirdim sanirim bloga yönlendirmek icin, okudugunuz icin tesekkür ederim :)

      Sil
  4. İlk aşkına çok güldüm. Neyse ki, seninki gerçek biriymiş :) Ben Avanak Avni'ye aşıktım, çizgi roman kahramanı :)) Ellerine sağlık Zey :))

    YanıtlaSil
  5. Herkesin belası şu iş meselesi.. Ama sadece Türkiye de var bu sorun zannederdim. Almanya da da iş bulmak zormuş demek ki.. Allah yardımcımız olsun :)
    Bu arada bende yeniyim buralarda ziyaretime gelmek istersen http://findikkurdu-blog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, cok memnun oldum hemen geliyorum blogunuza :)
      Aslina bakarsaniz Almanya´da suan issizlik orani epey düsük yani is bulma ihtimaliniz fazla fakat politik etkenler de oldugundan sanirim yabanci biri icin biraz zor, kismet bakalim

      Sil
  6. Keyifle okuduğum bir mim oldu.Umarım en kısa zamanda işle ilgili istediğiniz maili alırsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuyorum cok tesekkürler ziyaretiniz icin :)

      Sil
  7. çok güzel bir ilkler mimi olmuş.... sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben keyifle yazdim sizler de keyifle okuduysaniz ne mutlu bana :)

      Sil
  8. ay bende yapıcam çok eğlenceli olmuş ^.^

    YanıtlaSil
  9. Banya zorlayıcı sorular var. Keyifli olmuş.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel anlatmışsın ablam, Sebi Bebiyi bende cok seviyorum <3

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel ve içten bir yazı olmuş çok beğendim ��

    YanıtlaSil
  12. ���� burda bile beni güldürdün snapchat dan takip ettiğim bir kaç kişi özellikle bakarım (takip edin bence) modum yükseliyor modumu düşürenler (mıymıy konuşmalar falan makyaj yapanlar o kriz bölgesi beni krize sokuyor ama Zeynep yapınca izliyorum ve bir kaç kişi) izleyemiyorum valla Oray'ı bir temizlik lazım
    Gene beni güldürdün Allah gönlüne göre versin Hakkı'nda hayırlısı olsun Kocaman ������

    YanıtlaSil
  13. Blogunuzu tasarım ve içeriğini beğendiğim için takibe aldım ve yazınızı çok beğendim. Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler, mutlu oldum, ben de sizi takipteyim :)

      Sil
  14. Herşeyin ilki özeldir ve çoğunlukla unutulmaz. Benim ilk aşkım Fenerbahçeli futbolcu Müjdat Yetkiner:))) İlk öğretmenimi asla unutmadım hala ara ara haberleşiriz.
    Cevapların çok sıcak zevkle okudum.
    Bir sabah gözünü aç ve ilk tercihin olan şirketten olumlu mail al, dilerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler umarim o güzel haber artik gelir :/

      Sil
    2. Gelmiş bile:) çok sevindim inşallah sonu da tam istediğin gibi olur ❤

      Sil
    3. Evet bugün güzel bir haber aldim umarim olumlu sonuclanir, hemen bilgi toplamaya basladim bile cok tesekkürler :)

      Sil

Yorum Gönder