Wet and Wild Makyaj Fircalarim----

Merhabalar,

Bugün sizlere uzun zaman kullandigim ve Amerika alisverisimde bahsettigim Wet and Wild markasina ait makyaj fircalarimdan bahsetmek istiyorum.

Almanya ve Türkiye´de bildigim kadariyla henüz satislari yok. Benim secimim, 4 farkli fircadan yana oldu. Small stippling brush, small eyeshadow brush, large eyeshadow brush ve crease brush. Hepsini teker teker yazacagim.


Small stippling brush 2,99 dolar fiyata sahipti. Büyügü de mevcutmus fakat ben standta bulamadim. Sanirim aldiklarim arasinda en az sevdigim bu oldu. Öncelikle stippling brush fondoten, bb ya da cc krem veya krem ürünleri (krem allik, krem bronzer, krem kontur, krem aydinlatici) uygularken kullanabilecegimiz firca. 2 farkli boyutta killari olan bu firca, daha kisa killar ile ürünü almayi ve uzun killar ile güzelce harmanlayip karistirmayi vaad ediyor. Sitesindeki aciklamasini buradan okuyabilirsiniz.

Efendim ben bu ürünü sevdim cünkü defalarca yikadim hic dökülme yapmadi, temizlenmesi kolay ve killari cok cok yumusak olmasa da gayet yumusakti. Sevmeme nedenim ise, uygulama yaptiginiz ürün ne kadar ince yapida olursa olsun, cizgilenme yapmasi ve mutlaka bir baska firca ya da makyaj süngeri ile üzerinde gecmek zorunda kalmam :/
Onun disinda krem allik, kontür ürünleri, aydinlatici uygularken gayet basariliydi. Uyguladigim krem ürün altindaki fondotenimi oynatmadan uygulama yapabildim ve cizgilenme neredeyse yapmadi diyebilirim. Parmaklarimda 3-4 vurkac hareketinden sonra krem allik cildimle gayet güzel bütünlesti (parmakla vurkac yapmadan önce cizgilenme minimum düzeydeydi)



Bu arada kisacik bir not, ben bu tarz ten ürünleri icin kullanacagim fircalari ilk kez deniyorsam, mutlaka nemlendirici ya da günes kremimi uygulamak icin kullaniyorum. Fondoten yada diger krem ten ürünleri uygularken cizgilenme yapip yapmayacagi hakkinda bir fikir veriyor. Eger cizgilenme yapiyorsa, sonrasinda uyguladigim krem ürünü direkt olarak güvendigim baska bir sünger ya da fircayla uyguluyorum, zaman kazanmis oluyorum :) Tabiki fircayi daha sonra bol vaktim oldugu bir zaman yine de test ediyorum, aa cizgilenme yapar bu kesin diyerek, hic uygulama yapmadigim anlasilmasin :)


Gelelim far karistirma fircasina, fiyati 0,99 dolar olan bu fircadan gayet memnunum, keske daha cok alsaymisim. Farlarimi güzel dagitiyor, yumusacik, temizlenmesi kolay, yikadiktan sonra hic dökülme yapmadi. Kisaca severek kullandigim bir firca oldu.


Son olarak small ve large eyeshadow brushlara bakalim. Her biri yine 0,99 dolar olan bu fircalari da gayet sevdim. Yassi olan firca ile, far bazi ya da far bazi uyguladiktan sonraki acik renk farimi komple göz kapaklarima uyguluyorum. Kas altlarini aydinlatmak icin de kullanabilirsiniz. Zaman zaman göz alti kapaticisi icin de kullandim fakat cizgilenme yapti. 
Killari daha genis olan firca ile kas altimi aydinlatabiliyorum ve katlanma bölgeme far uygulayabiliyorum. Farlarim güzel karisiyor ve cok genis bölgelere yayilmadan istedigim bölgeye uygulama yapabiliyorum. Yine ikisi de yumusak ve kolay temizlenen, dökülme problemi yasamadigim fircalar oldular.


Umarim Türkiye´ye geldiginde almayi düsünenler icin bir fikir vermistir. Eger atladigim briseyler olduysa yorumlarda sorabilirsiniz.

Genel olarak fircalari incelemek isterseniz de suraya tiklayabilirsiniz.

Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY

Yorumlar

  1. Fırçaların saplarında ki çukurluk da sanırım rahat tutuş için. Buradan bakınca bana öyle geldi.. Güle güle kullan fırçanın renkleri de çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin, bundan bahsetmemistim. Ama cok bir farkli rahatlik hissetmedim sanirim :) Tesekkür ederim

      Sil
  2. canım bilgilendirme için teşekkürler, fırçalar geldiğinde Türkiye'ye hemen satın alınacaklar listesine kayıt ettim bile...

    YanıtlaSil
  3. ne kadar tatlı fırçalar tam makyaj çantasına atmalıkmış keşke olsa burada güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim en kisa zamanda gelir henüz Almanya´da da yoklar, tesekkür ederim :)

      Sil
  4. İnanılmaz tatlı görünüyorlar. Umarım kısa zamanda gelir Türkiye'ye de.. Çok merak ediyordum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de biran önce gelmelerini diliyorum :)

      Sil

Yorum Gönder