Yarim elma gönül alma cekilisi

Merhabalar,

Blogumun 1. yili yaklasirken, öncesinde ufak bir cekilis yapmak istedim. Eger Türkiye´ye yakin zamanda gelebilirsem daha büyük bir cekilisi tam da blogumun yil dönümünde baslatmak istiyorum. Fakat simdilik yarim elma gönül alma cekilisi olsun istedim.

Öncelikle sunu belirtmeliyim ki, ürünleri buradan yani Almanya´dan gönderiyorum ve kargoladigimda videolu olarak sizinle paylasirim ki kanitim olsun. Ama biliyorsunuz ki yurtdisi alisverislerinde Türkiye´ye kozmetik ürünleri gelirken zaman zaman gümrükte takilabiliyor. Sizden ricam, eger bu riski göze aliyorsaniz katilmaniz.

Bu yaziyi zaten okuyorsaniz blogumdasiniz demektir ve tek istedigim blogumu GFC den ve Google +´tan takip etmeniz. Blog ana sayfamda sag tarafta blogumu takip etmek ister misiniz? yazisinin altindaki mavi takip et butonuna basiyorsunuz ve gmailiniz ile takibe alabiliyorsunuz. Google + sayfami ise, yine ana sayfada sag tarafta bulunan sosyal medya kisminda g+ isaretine tiklayarak acabilir ve takip edebilirsiniz. 

Yorumlarda bana takip ettiginiz isminiz ve emailinizi yazmaniz katilmaniz icin yeterli.


Hediyelere gelecek olursak;

1. Essence soft & natural make-up (fondoten) 03 medium beige
2. Essence sun club shimmer bronzing powder 030 sunloved
3. Essence quattro eyeshadow 17 creme de la creme
4. Essence shading powder 02 medium bronzer & highlighter
5. Essence silky touch allik 10 adorable
6. Essence silky touch allik 100 indian summer
7. Essence 05 cool nude ruj
8. Essence lash base mascara (beyaz renkli maskara bazi)
9. Essence XXXL nude lipgloss 03 taste the sweets
10. Essence XXXL longlasting lipgloss velvet matt 06 soft nude
11. Emily dudak kalemi 214 rengi
12. Essence soap bubble effect light reflection top coat
13. Essence the gel oje 05 sweet as candy
14. Essence the gel oje 36 dare it nude
15. Essence the gel oje 144 black is black

Cekilisi haftaya cumartesi günü bitirip, pazar günü de aciklamak istiyorum. Tam tarih 13.08.2016 gece 23:00 diyelim.

Umarim hosunuza gider ve bol katilimli bir cekilis olur, herkese bol sans dilerim,

Okudugunuz icin her zamanki gibi cok tesekkür ederim,

ZeY

Yorumlar

  1. oyyy kuzu gönlü bol arkadaşım benim
    bende katılıyorum ve hemen duyuruyorum . Ayrıca seni her yerden takipteyim :) BeautyBeybi

    YanıtlaSil
  2. Ürünler de çok güzel canım ben de katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Google +iyi takip etmek yeterli mi cekilis icin gul güçlü@rose_fouryou yani😉🙏

    YanıtlaSil
  4. Katılıyorum. Herkese bol şans! �� @cansusnailart

    YanıtlaSil
  5. Sonunda yasasın. Katıldım demiştim snapden başlamadan olsun. 😄😄😄Deniz solak Yılmaz

    YanıtlaSil
  6. 💞💞 Buse Şehir busesehir038@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Her yerden takipteyim yahu.. :) Ama dediğin gibi inşallah gümrükte kalmaz. Bi problem çoğu kez başarısız oluyor ama olmasın diye dua edelim :))
    http://findikkurdu-blog.blogspot.com.tr/ ngulcinc@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Coooooookkkk büyük istekle katiliyorum... emel artut artutemel@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Cooook büyük istekle katılıyorum...
    Emel Artut artutemel@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Katılıyoruum♥
    Tugcegedik18@mail.com

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. bende katılıyoruum ^.^
    snapten : mavininsiyahi.z
    instagram'dan : kozmegunluk
    blog ve g+ 'dan da kareligomleeekk0@gmail.com hesaplarıyla takip ediyorum ♥

    YanıtlaSil
  14. Katıldımm ♥♥
    Tugcegedik18@gmail.com
    İntagram:tosiyolumakyaj takipteyimm💕💕

    YanıtlaSil
  15. Katılımın bol olsun, ne güzel ürünler! İçlerinde denemek istediklerimde vardı bende katılayım o halde:)
    Melek Salman meleksalman.96@hotmail.com
    http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  16. Katıldımmmm tgba.ozbulbul

    YanıtlaSil
  17. Katıldımöö ablacım snapchatten herbiryerdende seni takip ediyorum seni çook seviyorummm esrabyfdn@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. Katıldım.
    Snap/gmzsln27
    Gmzsln27@gmail.com
    İnsallah bu sefer cikar:)

    YanıtlaSil
  19. Katildim.
    Snap/gmzsln27
    Gmzsln27@gmail.com
    Ins bu sefer çıkar :)

    YanıtlaSil
  20. Katıldım :) Esra GÜL. ending.dear@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Essence bayılırım. Melmolipon blog melmolipon@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  22. Her yerden takipteyim canım ablam <3

    gormenoglucagla@gmail.com
    GFC: Çağla Görmenoğlu

    YanıtlaSil
  23. Çok güzel hediyeler bayıldım :) "Kahverengi Ruj" :)

    YanıtlaSil
  24. Takio ettim^^ / Ilksun Coşkun / ilksungermanotta@gmail.com ♡

    YanıtlaSil
  25. Snapçekten katılıyorum =)
    gumuscansu94@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Bnede katılıyorumm İrem Sönmez irem.95.sonmez@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. voohhhooooowww ay bolluğa bak ^^ ikinci kez bir çekilişe katılıyorum Zey ^^ birincide tabii ki şansım hiç iyi gitmedi:D

    Birden burdan deneyeyim maksat heyecan, eğlence olsun ve çekilişin hayırlı olsun ^^

    Ause Esua / auseblog@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Ürünler çok güzel, ee o zaman ben de katılıyorum :)) Takibe aldım, yeni takipçileriniz hayırlı olsun :)
    mavipapatyadantarifler@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. tuncmennn adıyla takipteyim. tuncmennn@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. e burdan da katılalım snapten geldik buraya bize özel madem :)
    Katıldım ablaa Ebru Yağcı / ebruyagcci@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Bende katilmak istiyorum ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  32. Her zaman snapchatten de sedabaloglu@gmail hesabından takipteyim. Paylaştığın her şey gibi Allah kalbine göre versin, öpüyorum..

    YanıtlaSil
  33. severek takip edenlerden :)
    Yeliz Organ, yelizkemalorgan@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Bende burdayımmmmmm :)
    berilabk@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. katıldım sevgili ZeY :) Esra Takım olarak takipteyim, Google + profilimde aynı. sevgiler, herkese bol şans diliyorum :)
    esratakim@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. katıldım :)
    Beyza Nihal
    bnhasirci@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. katıldım :)
    snapchat:nursimsekk
    gmail:nursimsek2012@gmail.com
    g+ dan da takipteyim

    YanıtlaSil
  38. şerife avcı
    serifeavcii16@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Merhaba,
    GFC de ozlemm
    Google Plus da Özlem Karataş adıyla takipteyim.
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  40. Her yerden takipteyim zaten 😅
    informalnha@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. Bende katiliyorum canim 😊 makyajnotlarimm ayldrm222@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. Çok güzel hediyeler bunlar. Dilerim ihtiyacı olup bütçe ayıramayan birine çıkar:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  43. Merhaba,
    Blogunuzun yeni yaşı kutlu olsun, sevgiler :)
    guldempr / guldempr@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Bloğunun ilk yaşı kutlu olsun Zey :) Nice uzun güzel seneler hep beraber oluruz umarım <3 <3

    YanıtlaSil
  45. Bloğunun yeni yaşı kutlu olsun Deneyen Bayancığım. Nice yaşların olsun. Ne güzel hediyeler bunlar. Ben de çekilişe katılarak destek vermek isterim. Bol katılımlı olsun ve kargon sorunsuz kazanana ulaşsın inşallah.
    istanbulhanimefendisi34@gmail.com
    Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  46. ludusestvita-ezgimarangoz5@gmail.com Kutlu olsun Zeynep ablacım, nice senelere inşallah :)

    YanıtlaSil
  47. Katıldım 😍 aydancicavoglu@gmail.com aydan cicavoğlu

    YanıtlaSil
  48. Katıldım 😍 aydancicavoglu@gmail.com aydan cicavoğlu

    YanıtlaSil
  49. snapchatten geldiiim ♥ girdap snaplerin kalp ben valla ♥ Saliha AYDİNLİ ismi ile takip ediyorum. salihaaydinli@hotmail.com inşallah bana çıkar :D

    YanıtlaSil
  50. Katiliyorum 🙋🏻 Ezgi Bilir ezgi@bilir.org

    YanıtlaSil
  51. Bugün iş görüşmesine çağırılmana çoook sevindim umarım iyi sonuçlar alırsın, katılıyorum :) koselideniz@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. Çok güzel bir çekiliş olmuş :) Adım: Hilal Ak. mail adresim: hilalakyuz24@gmail.com, herkese iyi şanslar :)

    YanıtlaSil
  53. kznbsr18@gmail.com
    Büşra Kozan

    YanıtlaSil
  54. Büşra Kozan
    kznbsr18@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. Çok güzel ürünler umarım kazanırım herkese bol şans :)
    Mail Adres: zehraarslann@gmail.com
    Ad Soyad: Zehra Arslan

    YanıtlaSil
  56. Katıldım.
    Zehra Arslan
    zehramiraarslann@gmail.com

    YanıtlaSil
  57. merhaba
    seçimlerinize bayıldım .
    gfc ve g+ umut sukran
    sevgiler
    umutsukran22@gmail.com

    YanıtlaSil
  58. merhaba bende katıldım wisualizing777 blog instagram zgdolunay :) seçimler süper :)

    YanıtlaSil
  59. çok tatlısın ve düşüncelisin.
    her yerden takipteyim sayfamada beklerim...
    -Merve Çetin
    -mervecuneytcetin@gmail.com
    -merveilehayattan.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  60. Canımsın:) Sena KARAZLI mail : senakarazli@gmail.com Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  61. Katıldım^^ feyza ak adıyla, gmail adresim ise feyza.akpunar@gmail.com
    Şimdiden teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  62. Katıldım hansanur kesmen adı ile
    hansanurkesmen0@gmail.com

    YanıtlaSil
  63. Katıldım 💖 hansanur kesmen 👍 hansanurkesmen0@gmail.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder