Yorumlar silindi :(

Herkese mutlu pazarlar,

Son 4 blog yazimdaki yorumlar silindi !

Bir süredir aktiflestirdigim google plus yorumlarini biraz önce devre disi biraktim ve bir de baktim ki paylastigim son 4 yazimdaki yorumlar hop uctu gitti. 

Olur da kendi yorumunuzu göremezseniz diye söylemek istedim cünkü ben bir yorum silmedim, sadece google plus yorumlarini aktiflestirmistim onu degistirdim tekrar.

Google plus yorumlarini kullanmanin avantajli birsey oldugunu okumustum, blogunuza daha cok ziyaret olabilecegini, daha cok okunma orani saglayacagi yaziyordu, tabi hicbir faydasini da görmedim ama en sevmedigim kismi, yorum yazan kisilerin yorumlarina cevap yazamamam oldu. Bazi kisilerin yorumlari altinda yanitla görürken bazilarinda göremedim ve yanitsiz kaldi yorumlar.

Bu konuyla ilgili bilgisi olan varsa, lütfen yorumlarda benimle paylasin 

 Kaybolan yorumlar icin lütfen kusura bakmayin :/

ZeY

Yorumlar

  1. Google+ yorum sistemini hiç sevmiyorum Zey, bu haline döndüğüne sevindim valla❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle olacagini bilsem hic yapmazdim ben de canim :/

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim canim :)

      Sil
  3. Geçmiş olsun. Şu Google Plus olayını oldum olası sevmedim zaten!

    YanıtlaSil
  4. Google plus yorumlarını kullanırken eski haline çevirmek istemiştim ve tüm blogumdaki yorumlar silinmişti. Bu halinden şu an daha çok memnunum. Tabi yorumlar silinmeseydi keşke

    YanıtlaSil
  5. Bende okumuştum öyle bi yazı. Geçiş yaptım ama baktım yorumlar gitti geri çevirdim. Ama yorumlarım silinmemişti. Üzüldüm adına :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyseki 4 yazimdaki yorumlar gitti daha gec de fark edip daha gec yapsaydim daha cok gidecekti, bir daha degistirmem bir ayarimi :/

      Sil
  6. Canım kaldırmakla iyi yapmışsın bikaç kez bende denedim ve coğu yorum puf oldu gitti faydasını da göremedim . Aksine rahatsız edici oldu. Değiştirme bidaha böyle çok daha iyi :) <3 üzülme bol bol bol yorum yaparıs ki sanaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelen yorumlari yanitla kismini göremedim her yorumda en cok sinir oldugum bu oldu, kaldirdim gitti sagol canim <3

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim bir daha asla kurcalamam :)

      Sil
  8. bana yorum yazmamana çok üzülüyordum bu çok iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  9. Hala nedenini anlamasam da artik yorum yazabildigim icin cok mutluyum <3

    YanıtlaSil
  10. Bende ilk açtığım zaman denemiştim ve sinir olmuştum :( Ama tekrar google plus yorum özelliğini aktif edersen yorumlar geli geliyor diye biliyorum?? Ama bu seferde buradaki yorumlar gidecek şimcikkk bende bilemedim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yok bir daha asla degistirmem bsy pismanim yaptigima da :/

      Sil
  11. G+ yı ben de benimseyemedim bir de ilk başladığın da direkt adımla çıkıyordu herkes örgüçantam'a o kadar alışmış ki kim bu filan durumunu düştüm:))) garip gelince çevirdim ve hem blog hem kendi adımı kullanıyorum artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli böylesiymis, ben de gelen yorumlara cevap veremiyordum o yuzden sinir olup degistirdim :)

      Sil
  12. Daha birkaç gün önce sana söyleme kararı aldım ama bir fırsatını bulup söyleyemedim. Tekrar blogger yorumuna döneceğin aklıma gelmemişti ama olur da ilerde com uzantısı alırsan tüm yorumlar gidecek diyecektim. 4 yayınla kurtarmış olman senin şansın olmuş. Uzun zaman google yorumu kullanıp com uzantısına geçince tüm yorumları gidenleri gördüm çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman yarabbi o daha cok kötü olur nerdeyse bir senedir 120 yayinim var :/ Bir daha ayarlari degistirmem ve bunu duyduktan sonra com uzantisina da gecmem herhalde :(

      Sil
    2. Blogger yorumu kullanınca yorumlara bişey olmuyor. Benim olmadı mesela ama google yorumu kullananlar kaybetti yorumları com a geçince :(

      Sil
    3. Aslinda yakinda komple blog duzenimi yenilemeyi düsünüyorum, com adresini de almak isterdim ama 123 yayin sifira incekse yapmam bunu

      Sil
  13. Kötü olmus ablacım ya iyiki geri dönmüşsün. Bende hiiç sevmiyorum böyle daha güzel, boşver üzülmee sende <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol canim bu hali daha iyi bence de <3

      Sil
  14. Geçmiş olsun ucuz atlatmışsın diyelim:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Google+ yorumlarını kullanmayı hiç sevmiyorum zaten Google+ yorumlarını kullanan bloglarda yorum yapmayı da sevmiyorum. Sizin yorumlarınız silinmemiştir, şöyle ki, siz tekrar blogger'ın yorum sistemini aktif ettiğiniz için o yorumlar görünmüyor çünkü o yorumlar Google+ yorum sistemi ile yapılmış, tekrar Google+ yorumlarını aktif ederseniz görebilirsiniz o yorumları ama tavsiye etmem çünkü blogger'ın kendi yorum sistemi daha iyi ve daha güzel. Ayrıca Google+ yorum sistemini kullanmanın avantajlı olduğunu hiç sanmıyorum.

    Neyse siz yol yakınken geri eski yorum sistemine dönmüşsünüz bence böyle de kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökhan Bey cok tesekkürler yorumunuz icin, internet bilgi bakimindan maalesef cöp cünkü internetten nerden oldugunu hatirlamasam da okudugum bir yazi üzerine bunu yaptim fakat sonuclar ortada.
      En yakin zamanda köklü bir degisiklige de gitmek istiyorum artik kendi kendime birseyler degistirmekten vazgectim, cok tesekkürler

      Sil
  16. Rica ederim.
    Evet malesef öyle internette bir çok site çöp halinde, aslı olmayan bilgilerle dolu.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder