Sizlere bir hediyem daha var :)

Merhabalar,

Bir önceki yazimda bahsettigim gibi size bir hediyem daha var.

Makeup Revolution markasina ait Essential Mattes far paleti 

Blogumu ana sayfada sag tarafta bulunan "Blogumu takip etmek ister misiniz ? " kismindaki mavi "izle" butonuna tiklayarak takibe almaniz ve bu paylasimin altina takip ettiginiz isminizi yorum olarak yazmaniz yeterli :)

Google plus takibi isterseniz tabiki takibe alabilirsiniz ama sart degil, Google Friends Connect "GFC" den takip etmeniz tek sart, kendinizi listede görebilirsiniz kontrol etmek isterseniz.

Cekilis haftaya 9 Ekim pazar günü bitecek ve kargo bana ait

Hepinize bol sans <3




Okudugunuz icin tesekkür ederim,
ZeY




Yorumlar

  1. Merhaba canım; ılgın dünyası olarak takipteyim :)) Çekilişe katılmak isterim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bol katılımlı olsun Zeynep, çok güzel bir hediye :)

    YanıtlaSil
  3. Blogunun yıl dönümü kutlu olsuun :) <3
    Deniz Köseli

    YanıtlaSil
  4. BENDE BURADAYIMMMMM !!!! soslubadem olarak takipeyim ... bol kaçtılımlı olsun g+ da yaylaşıyorum canım... sevgiler..
    guten tag menine libling und hübsche freundinnnnn ....

    YanıtlaSil
  5. Tüm favori renklerim bir arada :) Ben de çekilişe katılmak istiyorum. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  6. Bol katılımlı olsun Zey, hediye harika :)

    YanıtlaSil
  7. ece yıldız olarak takipteyim hediye harika

    YanıtlaSil
  8. Bende varım, herkese bol şans. =)

    YanıtlaSil
  9. sevgili zeynep şiddetle takipteyim :) vede çekilişe katılmak isterim...

    YanıtlaSil
  10. GULSAH VE ELA kullanıcı ismiyle zaten takipteydim şansım bol olsun diyelim :)

    YanıtlaSil
  11. Takipteyim 😘😘 pmbe dnya

    YanıtlaSil
  12. Birtanesin sen ya ❤️❤️❤️ Beril Ata (berilabk@gmail.com) olarak bende takipteyim herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Blogunuzun yıldönümü kutlu olsunnn nice yıllara inşallah 😘😘😘

    Esra Karabiber

    YanıtlaSil
  15. Takipteyim :) Didem korkmaz

    YanıtlaSil
  16. Ben bu paleti neden bilmiyorum :( ne kadar güzelmiş.
    Müsaadenizle bende katılıyorum 😀😀

    YanıtlaSil
  17. takipteyımm :) ilknur altuğ

    YanıtlaSil
  18. HAHA bitmeyen çekiliş zinciri...
    Çok güzel katıldım bende bakalım şanslı olan kazansın...

    YanıtlaSil
  19. canım benim blogunun başından beridir seni severek takip edip yazılarını okuyorum <3 Duygunun blogu adıyla takipteyim :)

    YanıtlaSil
  20. Şerife Avcı olarak her zaman takipte yim canım benim ❤

    YanıtlaSil
  21. çok güzel gözüküyor seni takipteyim canım
    mail adresim:guzelvekulturlu@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. ben zaten uzun zamandır takipteyim. Hem sevdiğim bir blogger hem de meslektaşıma sevgiler yolluyorum. :) İnşallah bir gün tanışırız.

    YanıtlaSil
  23. Nazli kubuk olarak takipteyim ;)

    YanıtlaSil
  24. Merhaba :) takipteyim umarım benim kısmetimdir

    YanıtlaSil
  25. ay dur taam duyurayım ben deee :)

    YanıtlaSil
  26. Renkler harika <3
    Makyajkadini - Büşra Yondemir

    YanıtlaSil
  27. Merhaba sizi instagram ve snapten severek takip ediyorum artık birde burdayım :) laktoz olarak Derya Örün

    YanıtlaSil
  28. takipteyiim :) tuğçe eda kırcı

    YanıtlaSil
  29. Bende sonunda takipteyim, zaten snapten ig dan takip ediyorum seni. Sevgiler❤️❤️ Çekilişe katılmasam da olur zaten fazla makyaj yaptığım söylenemez ama seni çok seviyorum💞

    YanıtlaSil
  30. 1. yıl dönümünüz hayırlı olsun. Daha nice güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle... Benim de 1. yılıma özel çekilişim var dilerseniz sizi de beklerim. http://neselisusevim.blogspot.com.tr/2016/09/cekilis-baslasn.html Sevgiler...

    YanıtlaSil
  31. Paleta maravilhosa, bom final de semana obrigado pela visita.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    YanıtlaSil
  32. Mervem olarak takipteyim canım :)

    YanıtlaSil
  33. Mervem olarak takipteyim canım :)

    YanıtlaSil
  34. Merhaba zeynep.Ben Tülin Erol.instagramdan ve snapchatten sonra burada da "karasutulin" olarak takipteyim :)

    YanıtlaSil
  35. Merhaba zeynep.Ben Tülin Erol.Burada da karasutulin olarak takipteyim canım.Paletteki renkler çook güzelmis :)

    YanıtlaSil
  36. Çok güzel bir hediyeeee !😍
    Bloğunun 1 yılı kutlu olsun inşallah 😘 Ben seni her yerden takip ediyorum zaten 😂 😎

    YanıtlaSil
  37. ❤💓💚💙💖💗💞💞💞💞

    YanıtlaSil
  38. Asiye Ebru Öztel
    Ebruska99@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. takipteyim bende Tuğçe adıyaman

    YanıtlaSil
  40. Ben de katılmak istiyorum !! :) Sizi zaten takipteyim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  41. Takipteyim ablam :) Çağla görmenoğlu

    Mail: gormenoglucagla@gmail.com ❤️

    YanıtlaSil
  42. Gözüm palette falan degil de, bugun gitmek istemiyorum dedin ya icimi parcaladin.

    YanıtlaSil
  43. Instagram snapchat ve blogtan severek takipteyim :)

    YanıtlaSil
  44. hepimize bol şanslaaar ! :)

    YanıtlaSil
  45. Selamın hello zeyno ☺ paletin rengi çok hoş herkese bol şans 😍

    YanıtlaSil
  46. Selamın hello zeyno ☺ paletin rengi çok hoş herkese bol şans 😍

    YanıtlaSil
  47. merhaba ablacım Sıla olarak katılıyorum herkese bol şans☺️��

    YanıtlaSil
  48. Palet gerçekten harika <3 Meryem Avcı olarak takipteyim ablacığım :) Nice başarılı yıllara <3 :))

    YanıtlaSil
  49. Bende burdayımm 👍🏼 Seni takip ediyoruz her zaman 💕

    YanıtlaSil
  50. katıldım şans benden yana olsun.. :)

    YanıtlaSil
  51. Kurabiye evim olarak takipteyim :)

    YanıtlaSil
  52. Palet şahane hayırlı olsun birinci yılın:) nice yıllara:) bizde takıpteyiz:)

    YanıtlaSil
  53. Sabiha Özer. Tabi ki takipteyiiim :)

    YanıtlaSil
  54. Büşra Akarçeşme olarak takipteyim :)

    YanıtlaSil
  55. Harika bir palet takipteyim :)

    YanıtlaSil
  56. Merhabalar,takip ettim ama bilmiyorum oldu mu ismim B Scar diye görünüyor. Mailim de b.sena3435@gmail.com Farin renkleri mukemmelmis:) tam pastel tonlar <3

    YanıtlaSil
  57. Takipteyim ... instagramdanda selmanin_organik_mutfagi olarak takipteyim... sevgiler ...bol şanslar bana... teşekkürler

    YanıtlaSil
  58. yılınını tebrik ederim canım çekiişte bende varım :)

    YanıtlaSil
  59. Büşra Nur Kılıç olarak takipteyim :)tebrikler bu arada :)

    YanıtlaSil
  60. sedabaloglu gmail hesabıyla takipteyim 😙

    YanıtlaSil
  61. Kübra Şahin olarak takipteyim :)

    YanıtlaSil
  62. Miray çopur olarak takipteyim :)

    YanıtlaSil
  63. Deneyen Bayan ve güzel cekilisleri 💕 Ben de katılıyorum tabi ki :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  64. instagramim @cerenceylan 💘💘💘 takip ediyorum insallah gozukuyordur takip ettigim 💖

    YanıtlaSil
  65. Seni çook seviyorum zeynep ablacım snapchatten, instagram dan heryerden takipteyim 4ekimdede doğum günüm inşallah kazanırımki hediye gibi olmuş olur bu arada pendiğe gelmişsin bende pendikte oturuyorum keşke buluşabilsek seni çook öpüyorum���������� ������

    YanıtlaSil
  66. Ruken aydoğdu olarak takipteyim:)

    YanıtlaSil
  67. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  68. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  69. Makyaj_bocusu :) birinci yılın hayırlı olsun takipteyim :)

    YanıtlaSil
  70. cangz adıyla takibe aldım.G+ Emine Kılıç

    YanıtlaSil
  71. Merhaba ozlem ozen olarak takipteyim🙋

    YanıtlaSil
  72. Birinci yılınızı kutlarım, başarılarınız daim olsun :)
    Dilan Çetinkaya

    YanıtlaSil
  73. Birinci yılınızı kutlarım, başarılarınız daim olsun :)
    Dilan Çetinkaya

    YanıtlaSil
  74. Merhaba, hediye süper olunca bi sürü şifremi unuttum, güncelledim, mail aldım işlemlerinden geçip koşa koşa geldim.

    Çekiliş hayırlı olsun, şimdiden kazanan iyi günlerde kullansın... Sevgiler,
    Canan VAR

    YanıtlaSil
  75. Hem deryaninsporgunlugu hem d.soygül olarak ve diger her yerde takipteyim 😊

    YanıtlaSil
  76. Birinci yılınız kutlu olsun merve çelik olarak takipteyim 😊

    YanıtlaSil
  77. Merhaba. Ben de takipteyim :)
    Burçak Kara

    YanıtlaSil
  78. Merhaba :) Ben de takipteyim 🙋

    YanıtlaSil
  79. Insalllahh bu sefer cikar aminn. ������takipteyim canim. -GamzeNur-

    YanıtlaSil
  80. birinci yılınız kutlu olsun
    sinem şahin olarak takipteyim :)

    YanıtlaSil
  81. Merhaba ayşe köse olarak takipteyim 🎈

    YanıtlaSil
  82. Merhaba ben aslı ilhan birinci yılınız kutlu olsun paleti kazanmayı çok isterim herkese bol şans 🙃😘

    YanıtlaSil
  83. Takipteyim ben Betül Koçer

    YanıtlaSil
  84. Takipteyim tabiki informalnha olarak😇

    YanıtlaSil
  85. Duygu Duman takipteyiim😌

    YanıtlaSil
  86. Duygu Duman takipteyim😌

    YanıtlaSil
  87. Takipteyiimmm. kübra eker

    YanıtlaSil
  88. Takipteyiiiim. kübra eker

    YanıtlaSil
  89. ilk takiplediğim güzellik blogu hayırlı olsunn �� Meltem Çapa

    YanıtlaSil
  90. Ben de tabii ki takipdeyim :) instagram ve snapchatte sseymakaptan, blogda Şeyma B. Kaptan olarak

    YanıtlaSil
  91. Takipteyimm,Demet Koçyiğit

    YanıtlaSil
  92. Takipteyim İrem Sofuoğlu olarak ����

    YanıtlaSil
  93. Takip ediyorum Reyhan Deniz 😊

    YanıtlaSil
  94. Takipteyim Gamze bulut 😊😊

    YanıtlaSil
  95. Takipteyim Gamze Bulut����

    YanıtlaSil
  96. Bende varım Zümrüt Salduz olarak 😘

    YanıtlaSil
  97. Ben de varım Zümrüt Salduz olarak ��

    YanıtlaSil
  98. Takipteyiim Begüm Özer ☺️

    YanıtlaSil
  99. Merhabalar ben de takipteyim:) Didem Zengin.

    YanıtlaSil
  100. Merhaba yesim g olarak takipteyim blog ismim mikibabuz belki o şekilde de olabilir ❤️

    YanıtlaSil
  101. @bagdikenaslinur olarak takipteyim :)

    YanıtlaSil
  102. @bagdikenaslinur olarak takipteyim :)

    YanıtlaSil
  103. Zaten takip ediyordum, tuncmennn adıyla

    YanıtlaSil
  104. Ceren Y olarak (Ceren Yılmaz) takipteyim 🤗

    YanıtlaSil
  105. Ceren Y olarak (Ceren Yılmaz) takipteyim🤗

    YanıtlaSil
  106. Google hesabım olan rabiayeter88 ile takipteyim <3

    YanıtlaSil
  107. Takipteyim selen Ermak ��

    YanıtlaSil
  108. Takipteyimm Şerife TUNÇYÜREK �� ❤

    YanıtlaSil
  109. duyurduuum kuuuu hadi bikaç kişi daa gelsiin :)

    YanıtlaSil
  110. Harika bir hediye Deneyen Bayan, bol katılımlı olsun inşallah. Ben de katılmak isterim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  111. Ben de deep sayesinde öğrendim ve katıldım :)

    YanıtlaSil
  112. Ojelerimolmadanasla ismiyle takipteyim :)
    Herkese bol şans

    YanıtlaSil
  113. Merhaba,
    başarılar, sevgiler... :) @guldempr

    YanıtlaSil
  114. cok merak ettiğim bir palet bende katılmak isterim :)

    YanıtlaSil
  115. takipteyim ☺ umurcan taşyürek

    YanıtlaSil
  116. takipteyim ☺ umurcan taşyürek

    YanıtlaSil
  117. merhaba gfc den kirpik kiz olarak takipteyim :)

    YanıtlaSil
  118. bol katılımcın olsun canım. demirkadın demir olarak katılıyorum sevgiler ^.^

    YanıtlaSil
  119. Bende takipteyim :) İdil Koni

    YanıtlaSil
  120. Takipteyim canım :) Pınar Oktay

    YanıtlaSil
  121. Saliha Aydınlı olarak takip ediyorum her iki kisimdanda.
    salihaaydinli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  122. merhaba ben de takipteyim ve çekilişe katılmak isterim.Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  123. Ben de takipteyim ve çekilişe katılmak istiyorum ♥ mail: dmtesra@hotmail.com

    YanıtlaSil
  124. ben de bengeldimki olarak takipteyim şansımı denemek istiyorum ^_^ bengeldimki@gmail.com

    YanıtlaSil
  125. Renkler harika katılmamak elde değil 😉😉

    YanıtlaSil
  126. Severek takip ediyorum ��

    YanıtlaSil
  127. Takipteyim. Büşra Uykun

    YanıtlaSil
  128. Merhaba adaşimi uzun suredir takipteyim😊 gfc zeynep gursoy

    YanıtlaSil
  129. Merhaba,
    GFC de ozlemm kullanıcı adıyla takipteyim.
    Sevgiler:)
    esrakrgzl@hotmail.com

    YanıtlaSil
  130. Ayşenur Hengirmen olarak takipteyim Zeyy :)

    YanıtlaSil
  131. Mail:yagmurcakar2@gmail.com ama snapten de takip ediyorum orda da yagmurcakar2 :)

    YanıtlaSil
  132. Yağmur çakar ama snapten de takip ediyorum yagmurcakar2

    YanıtlaSil
  133. Ayşenur Hengirmen olarak takipteyim Zeyy :)

    YanıtlaSil
  134. takip ediyorumm.:) İrem A

    YanıtlaSil
  135. Takipteyim :) ayse neval türkmen

    YanıtlaSil
  136. merhaba son gün şansına ben de katılmak isterim.ezgikurt02 olarak takipteydim zaten.

    YanıtlaSil
  137. Takipteyim ilarda saz 😊 İnstagram adım duru.koc.10

    YanıtlaSil
  138. Nice başarılı yıllar dilerim :)
    Dilan Çetinkaya

    YanıtlaSil
  139. Her zaman takipteyim ;) Bedia Erkan

    YanıtlaSil
  140. Bundan sonra daima takipteyim ☺️ Ebru Gölcük

    YanıtlaSil
  141. Blogunu cok begendim snaptan sana mjs atip almanyadan alinabilecek urunleri soran kisiyim lola meli ismi ile takipteyim bende 💞🌸

    YanıtlaSil
  142. Bende takipteyiim lola meli ismi ilee :))

    YanıtlaSil
  143. tgba olarak takipteyimmmm 😙😙

    YanıtlaSil
  144. Zeeezeeeyyyynoooo 💁🏻

    YanıtlaSil
  145. Takipteyimm Şerife TUNÇYÜREK ��

    YanıtlaSil
  146. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  147. Happiness blog 💕💕💕💕

    YanıtlaSil
  148. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  149. Takipteyim Serpil (ozdemir) gunduz

    YanıtlaSil
  150. Umarım nice yıllara olur �� Büşra Ermicik

    YanıtlaSil
  151. Takipteyim 😊
    İlk defa çekilise katılıyorum inşallah şans yüzüme güler Hilal Candan :)

    YanıtlaSil
  152. Gec kaldim mi bilmiorum ama sans belki takipteyim asli akdemirci instegram sejavewel iyi geceler

    YanıtlaSil
  153. B Frtn olarak takipteyimm💞

    YanıtlaSil
  154. Takipteyim Pembe Nur Akgül olarak

    YanıtlaSil

Yorum Gönder