Blogum 1 yasinda :) - Kutlama hediyesi ve kazanan !

Merhabalar, 

Dün 29 Eylül blog hesabimin 1. yil dönümüydü.

Simdiye dek yanimda olan benden desteklerini esirgemeyen sizlere cok ama cok tesekkür ediyorum, iyiki varsiniz <3

Kendimce blogumun yil dönümünü kutlamak icin, suan hali hazirda takipte olan listedeki arkadaslarimdan birine bir hediye vermek istedim.

Listedeki sayiyi random.org adresine yazarak bir kazanan belirledim. 

Bu kücük tesekkür hediyesini kazanan arkadasim Emel Artut oldu.

Bilgilerini bana iletirse kendisine hediyesini vermek isterim.

Sadece blog izleyicilerimden bir cekilis daha yapmak istiyorum, umuyorum güzel katilimlar olur :)

Hepinize tekrar ayri ayri tesekkür ederim.

ZeY

Yorumlar

  1. Nice yıllara!!!!
    Güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  2. tebrik ediyorummm.. artık blogun 2. sene çekilişini bekliyeceğiz ... sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destegin icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  3. Canımmmmm ya inanamıyorum vallahiiiii.... Çok mutlu oldum yaaa.... Çok teşekkür ederimmm 💕💕💕💕💕

    YanıtlaSil
  4. Bol takipçili, güzel yıllar dilerim :)

    YanıtlaSil
  5. Daha nice yıllara diliyorum. Umarım zevkle varlığını sürdürdüğünüz blogunuz daha nice uzun seneler daim olur ve katlanarak büyür. Nice senelere hep birlikte inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep beraber insallah cok tesekkür ederim :)

      Sil
  6. Yorum yazdim ama göremedim 😔 canım Zeynepcim çok ama çok teşekkür ederim... Emegine yüreğine sonsuz teşekkür ❤❤❤❤

    YanıtlaSil
  7. Ve 🙈🙈🙈🙈 sevincimden birinci yılını kutlamayı akıl edemeyen ben... Nice nice yılların olsun kuzummm... Sen yaz biz bilgilenelim hep....

    YanıtlaSil
  8. Nice yaşları olsun blogunun, hep yaz hep okuyalım :)

    YanıtlaSil
  9. Nice yıllara Zey... :)) Sen hep yaz... <3 <3 Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim ben de opüyorum :)

      Sil
  10. Nice güzel yıllara :) iyi ki iyi ki denk gelip takip etkisim

    YanıtlaSil
  11. güle güle kullansın hediyesini arkadaşımız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde dilegim o tesekkürler :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim 😊

      Sil
  12. Olsun kazanmayalım nolcakki zeyneo hayatımzda olsun yeter iiki varsın tatlışş :)

    YanıtlaSil
  13. Nice yıllara :) tebrik ederim

    YanıtlaSil
  14. Ablam nice beraber yıllara ❤️ bol takipçin olsun insallah :*

    YanıtlaSil
  15. Nice yıllara ve mutlu paylaşımlara !!! <3<3<3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder