Dipteyim sondayim depresyondayim

Merhabalar
Nasilsiniz? Dilerim ki siz benim gibi depresyonda degilsinizdir, hersey yolundadir...
Nerden baslasam ne anlatsam bilemedim, ama suan kafamda dolasan tüm tilkileri yazmak istedim...
Kozmetik disi bir paylasim olacak simdiden söylemeliyim.
Snapcanlar biliyor (snap adim deneyen-bayan) Agustos basindan beri issizim ve evdeyim. Is basvurularima devam ediyorum, 2 farkli firma ile görüsmeye de gittim ama hala cevap alamadim.
Tabi is bulma panigindeyken tatile de gelemedim. En son yilbasinda ailemi görmüstüm Türkiye´ye gelip...
Vizem de ilk olarak Ekim ayi sonuna dek gecerliydi. Yani Ekim sonuna dek is bulamazsam Almanya´dan ayrilmam gerekiyordu. Neyseki bu pazartesi günü yabancilar ofisiyle yaptigim görüsme sonucu 2017 Mart ayi sonuna dek vizemi 6 ay daha uzatabilecegimi ögrendim. En azindan zaman baskim biraz azaldi diyebilirim. En sevdigim grup olan Placebo konseri icin biletim vardi kasim ayinda, ona gidebilecegim icin de cok sevindim. Ölmeden önce yapilacaklar listemdeydi...
Derken gecen hafta bilgisayarim bozuldu. Zaten ekran kartimda sorun vardi, gün icinde kendi kendine karariyordu bilgisayarim calisir vaziyette olmasina ragmen. Ne Kadar yavasladigindan sikayet etmiyorum bile... Sonra bataryasinin dolmadigini ve kabloda temassizlik oldugunu farkettim. Kabloyu sekilden sekle sokup dolduruyordum bataryayi derken birgün kapandi ve acilmadi..
Tezim dahil herseyi baska bir harddiske kaydetmistim sükür ki!
Derken simdiye tek 1000 defa düsürdügüm halde hala calisan telefonum kirildi. Düsürdüm ve ekrani kirildi. Ekranin yarisi kirik ama hala calisiyor!
Dün son yasanan hadise de instagram hesabim calindi. Calindi mi instagramdan kaynakli birsey mi bilemiyorum, herkes farkli birsey soyledi. Instagramdan cikis oldu ve giremedim hesabima. Bu arada 180 adet fotografim silindi. Güvenlik kodu acik olmasina, instagrama girerken telefonuma sms ile kod gelmesine ragmen oldu bu. Burdan tekrar bana yardimci olan herkese sonsuz tesekkürler. 30 dakika Kadar giremedim hesabima ve 3 defa sifreniz degisti diye mail geldi. Neyseki hizlica girip sifremi degistirdim, suan hesabim ben de ama nereye ne zamana dek bilemedim...
Sonra da instagram hesabina yeni gelen bir özellik kesfettim, ayarlar kismina girdiginizde hesabinizi is hesabina cevirin diyordu, tikladim, Facebook hesabimi girdim ve degistirdim is hesabina. Sonrasinda yaptiginiz paylasimlarda ne Kadar kisi görüntülemis resmi görebiliyorsunuz. Hay görmez olaydim, görüntülenme 8000 evet ama begeni 250 idi en son baktigimda... Peki dedim en azindan sayfamda az ölü takipci var, genel olarak bakiliyor paylasimlarima...
Sanirim tek güzel haber vizemi uzatabiliyor olmam disinda, Flormar Türkiye´den bir email almam oldu. Benimle iletisime gecmelerine cok sevindim ve motive edici oldu acikcasi. Sabirsizlikla kargomu bekliyorum.
Suan bu yaziyi da arkadasimin simdilik kullanmak üzere bana getirdigi bilgisayarindan yaziyorum. Haftasonu iyice arastirip yeni bir Laptop alacagim fakat Telefon calistigi sürece yenisini almayi düsünmüyorum. Idareli olmam gereken zamanlar...
Yani böyle, neresinden tutsam elimde kaldi hayatim...
Hislerimi anlatmam ve anlamaniz zor ! Kapana kisilmis gibiyim..
Özgürlügüne bu Kadar düskün biri icin sabretmesi zor zamanlar...
Icimi kemiren kabullenemedigim bir durum !
Tabi ruh halim böyle iken tezimi yazmam da imkansiz oluyor, ben de zorlamiyorum bu aralar...
Nasil toparlasam bilemedim, zor da olsa sabrediyorum gececek elbet! Belirsizlik beni kahrediyor.
Dilerim iyi haberler veririm en kisa zamanda , hala inancim var buna...
Siz benim gibi yapmayin, kendinize iyi davranin, cok baski kurmayin... Elimden birsey gelmiyor, yeni is basvurulari yapmak disinda, elimde olmayan durumlardan ötürü kendimi cok hirpaladim bu aralar...
Zaman sadece birazcik Zaman, gecici bu öfke bu hirs bu intikam...
Sezen Aksu konserine gitmeden de ölmek istemiyorum!
Okudugunuz icin tesekkürler,
Siz iyi kalin lütfen! Sahip olduklarimiza sükredelim yeter!
Simdilik!
zEy

Yorumlar

  1. Canım, bende kısa süreli böyle bir durum yaşamıştım.. sabret ve ilgini başka şeyler ile meşgul et illa bir geri dönüş alacaksın.. flormar ıcınde ayrıca sevındım, senın ıcın keyıf verıcı bırsey olsa gerek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler, umarim yakinda güzel haberler de paylasirim

      Sil
  2. ben depresyonu da geçeli çok oldu... nirvanaya doğru emin adımlarla ilerliyorum... anın tadını çıkar ve çok zorlama.. belli bir noktadan sonra zaten her şey oluruna varıyor, sen ne kadar zorlasanda ... güzel günlerin çobuk gelmesi dileği ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim yakindir güzel günler, son 3-4 gündür baska seylerle mesgul ediyorum kendimi bakalim

      Sil
  3. her şey gelince üst üste geliyor cümlesini yaşıyorsun resmen. İlla ki düzelecek her şey . İş bulacaksın,bilgisayarın vs problemler ama düzelene kadar insan kendini bitiriyor tabi.

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun umarım atlatırsın zor anları ...

    YanıtlaSil
  5. Zey üzülme... Kardeşim de doktorasını orada yapmasına rağmen iş bulması zaman aldı. Belirsizlik kötü ama eminim çok güzel olacak :) Bir de strese girince her şey ters gidiyor. Olumlu düşün canım benim. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler destegin icin umarim yakinda mutlu haberler veririm

      Sil
  6. Bazen insanin başına tam herşey yolunda derken . OLmadık şeyler geliyor. Ama sabır ve itinalı olmak ve bunun yanındada paniğe kapılmadan ilerlemek çok önemli geçmişler olsun umarım bundan sonra herşey sizin için daha güzel gelişir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler güzel yorumunuz icin, sabir bazen tükeniyor ama yine de umut var

      Sil
  7. Bende nerelerde olduğunu merak ediyordum! Başına gelen herşey için geçmiş olsun. Umarım bütün kara bulutlar bir an önce yok olurlar 💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim biran önce güzel haberler de veririm tesekkür ederim

      Sil
  8. Umarım her şey gönlünce olur ve biran önce düzelir her şey. Pc geliyor net gidiyor merkür ters mi gidiyor noluyor =)

    YanıtlaSil
  9. ablacım her şey güzel olacak. sadece sabretmen gereken bi dönem. seni seviyorum ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cok tesekkür ederim iyiki varsiniz <3

      Sil
  10. Hepimizin böyle zamanları oluyor üzülme, içini karartma diyeceğim ama biliyorum zor . Yazmakla iyi yapmışsın bence 👍 Önce iyi haberlere odaklan bak güzel gelişmeler olmuş . Flormar'a daha önce yazı vs yazmış mıydın? Onlar mı seni keşfetti merak ettim :) Nasıl olursa olsun tebrik ederim. Seninle bir işbirliğine geçtiler sanırım .
    İnstagrama da üzüldüm, çok duyuyorum bu ara :( bu adiliği neden yapıyorlar anlamıyorum .
    Bilgilerini yedeklemen de çok iyi olmuş bravo .
    İyi düşün iyi olsun, umarım hep güzel haberler alırız bundan sonra ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler, ben birsey yazmadim onlardan email aldim, umarim yakinda paylasirim paketi alinca.
      Instagramdan kaynakli diyorlar bazi silinen resimleri geri yüklenen hesaplar olmus umarim benimkiler de geri gelir

      Sil
  11. Bazen böyle zincirleme oluyor her şey umarım her şey zincirleme güzelleşir sevgilerimi ve dualarımı bıraktım.

    YanıtlaSil
  12. Benimde şuan melankolik, depresif bir ruh halim var :( bir de üstüne anksiyete bozukluğumda var umarım herşey istediğin gibi olur canım sabret demiyeceğim çünkü hayat sabredecek kadar uzun değil inşallah kısa sürede bütün işler düzene girer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah hepimiz icin güzel gelismeler olsun mutlu haberler alalim, sabretmekten baska elden bsy gelmiyor , dikkat et kendine sen de !

      Sil
  13. Sakin olup sabırlı olmanız gereken zamanlar ardarda gelen aksilikler gelecek güzel şeylerin habercisidir.umarım herşey yakında sizin için harika olur...

    YanıtlaSil
  14. Canım benim üzülme biz yanındayız. Sadece biraz sabırlı ol ve kafandan çıkarmaya çalış biliyorum bunu yapmak çok zor ama bir işin üzerine ne kadar kafa patlatıp düşünürsen o iş seni o kadar çok sıkıyor yeri geliyor üzüyor ama unutma en güzel manzaraları dağları aştıktan sonra görebilirsin. Seni seviyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok ama cok tesekkür ederim iyiki varsiniz, yakinda güzel haberler de paylasirim insallah <3

      Sil
  15. Ne kadar samimi ve dürüst bir yazı, karekterinizi ve duruşunuzu çok beğeniyorum ve takdir ediyorum. Hiç değişmeyin, hep böyle temiz kalın <3 ve kendinizi yalnız hissetmeyin çünkü burda sizi şahsen tanımadan da seven, sosyal medyada bir paylaşım yapmadığınızda merak edip endişelenen bir sürü takipçiniz var. Bu sevgiyi kazanmak kolay değil, vazgeçmek yok, surat asıp depresyona davetiye çıkartmak yok, gülmeye devam...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasil mutlu oldum cok ama cok tesekkürler <3 iyiki varsiniz

      Sil
  16. Ya benim canım ablam, her izlediğimde bende senin gibi üzülüyorum. Keşke hemen iş bulabilsen. Ama sen güçlü bir kadınsın, bunu sana söylemiştim. Her şey gelip geçicek, daha iyi olucaksın eminim sadece biraz zaman..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabirla bekliyorum canim cok tesekkür ediyorum her platformdan destegin icin <3

      Sil
  17. Zey, gönülden diliyorum herşey istediğin gibi gerçekleşir. Hesabının çalındığını bende yeni duydum. Bir çok kişi bu söylediğin sorundan muzdarip bi tane manyak var blog hesapları ile uğraşan kim olduğu belli olmayan. Umarım tekrar böyle bi sorun yaşamazsın.

    Hiç bi zaman kötü düşünme hep iyi düşün,güzel seyler hayal et ki olsun. Kötü düşünceleri ve olumsuzlukları at hayatından.
    instagram istatistik bölümü çok çok iyi kesinlikle o dediğinde de haklısın görülme sayısına bakıyorum beğeni sayısına bakıyorum insan kendini garip hissediyor -_- aralrında birde ölü takipçilerde var tabii o ayrı dava. Umutluyum umarım blogumuz ve paylasımlarımız gerektiği değeri görür - kocaman sevgiler <3

    YanıtlaSil
  18. Cok gecmis olsun, tum aksilikler birden ust ust gelince ister istemez insanin modu dusuyor. Umarim hersey diledigin gibi olur ve sikintilari kisa surede atlatirsin. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler umuyorum ki güzel haberler de paylasirim burdan biran önce, sevgiler

      Sil
  19. Şuan seni bu yazidakinden daha morali yüksek görmek mutlu ediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler tamamen baska seylerle ugrasiyorum is bakmiyorum artik tum gun biraz rahatladim gercekten :)

      Sil

Yorum Gönder