Essence isiltili tekli farlar - 08 Apricotta - 18 All I need - 20 Rosy Happiness

Merhabalar,

Bugün isiltili 3 adet tekli far paylasiyorum sizinle.

Essence eyeshadow 08 apricotta , 18 all i need ve 20 rosy happiness

Almanya fiyatlari 1,55 euro ve 2,5 gram ürün iceriyorlar. Paketleme klasik Essence diyebiliriz, yani, sakin düsürmeyin kolayca kirilabilir, nazik olmak gerek :)


Bu aralar nedense isiltili farlara taktim, ilk gördügümde bir rengini alip denemek istedim fakat renklerin hepsini ayri sevdim ve karar veremeyince aldim hepsini.


Yagli göz kapaklarim var ve farlari bazsiz kullanamiyorum maalesef, 1 saat icinde cizgilenme yapiyor ve göz kapaklarimda birikiyorlar. Uzun zamandir Catrice markasina ait far bazini kullaniyorum ve hic problem yasamadim gayet memnunum. Catrice far bazi yazima suraya tiklayarak bakabilirsiniz.


Rahatsiz etmeyen az diyebilecegim tozutma problemleri var. Firca ile olan bu tozutma, parmaklarinizla ürün alirken minimum oluyor diyebilirim.

Pigmentasyonlari benim icin basarili kategorisinde, renklerini 2 defa üzerinden gecerek kolayca veriyorlar.

Far bazi ile kullandim dedigim gibi ve 6-7 saat cizgilenmeden ve göz cevreme bulasmadan kaliciydilar.


Farlari aldiktan sonra snapchatte (deneyen-bayan) paylastigimda, aydinlatici olarak da kullanmami tavsiye ettiler. Ben de denedim :) Cok abarti olmayan göze batmayan bir isilti veriyorlar özellikle sampanya tonlarinda olan 08 apricotta ve pembe renginde güzel isiltilar iceren 20 rosy happiness. Yine bu 2 rengi kas altinizi aydinlatmak icin de kullanabilirsiniz.


18 numarali all i need rengi ise isiltili bronzer severlerin bronzer olarak da kullanabilecegi bir renk. Belki direkt bronzer olarak abarti ama ben söyle de denedim, normal bronzerimi uyguladiktan sonra ayni bronzer uyguladigim fircami bu far üzerinde 2-3 defa gezdirerek, uyguladigim bronzer üzerinden gectim. Eger mat bir bronzer uyguladiysaniz hafif bir isilti hos gelebilir gözünüze. Tabi abartmamak gerek. Far olarak da cok guzel bir rengi var bu ara oldukca moda. Tek bir renk far uyguluyorsunuz ama cok ugrasilmis gibi güzel bir makyaj ortaya cikiyor.


Ben ayri ayri kullandigim gibi, söyle de kullandim bu üclüyü. 08 rengini tüm göz kapagima uyguladim ve özellikle göz pinarlarima dek getirdim aydinlatmak icin. Sonrasinda gözümün dis kisminlarina göz bebegime dek 20 numarayi uyguladim. Gözlerimin katlanma bölgesine de 18 numara ile biraz koyuluk ekledim ki biraz derinlik katti gözlerime.


Swatch resimlerinden yine emin olamadim ve en cok begendigim 2 resmi de ekliyorum. 

Özetlersek sevdim bu isiltili renkleri, fiyatlarina bakarsak performanslari oldukca iyi. Far olarak cok hos olan bu renkleri, aydinlatici ya da bronzer olarak da sevdim. Aman uygularken dikkat edin, cok uygularsaniz hic de dogal olmayan, disko topu dedigimiz olaya dönmesin ;)

Okudugunuz icin cok tesekkürler,
zEy

Yorumlar

  1. Zey 08 numara benim favorimmm aydınlatıcı olarak kullanıyorum son 2-3 senedir Birde beige ışıltılı olanı vardı o da çok güzel aydınlatıcı için- paylaşım için teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gec kesfettim bu farlari desene, okudugun icin ben tesekkür ederim <3

      Sil
  2. 18 benim rengim :) Çok seviyorum bronz tonlarını, bir çok renklede uyum sağlayabiliyor,denk gelirsem mutlaka göz atıcam bu renge.Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikir olmasina cok sevindim ben tesekkür ederim :)

      Sil
  3. 18 numarayı çok beğendim canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. 20 numaranın rengi çok güzel

    YanıtlaSil
  5. 20 numaranın rengi çok güzel

    YanıtlaSil
  6. Apricotta'nın rengine bayıldım 😄👌🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydinlatici olarak da cok hos denemelisiniz :)

      Sil
  7. 3ünün de rengi birbirinden güzel =) 20 toz pembe olanı özellikle çok beğendim. aydınlatıcı olarak da iş görürler hakikaten, mutlulukla kullan canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler canim güzel yorumun icin :)

      Sil
  8. all i need 'i bende burda arıyorum bir türlü bulamadım. -.- Nasıl güzel bir renktir öyle *.* Güle güle kullan beybi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim beybim, umarim bulursun güzel is cikariyorlar :)

      Sil
  9. 20 numara favorim oldu bu renkler içinde:)
    Bu arada yeni Hüzün Sarısı hesabımla takibe aldım yine seni. Gördüğünde 'beni daha yeni mi takip ediyorsun' deme diye yazma gereği duydum. Bazı bloglar iki kere takip edilesi:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 Cok tesekkür ederim, sizinle en kisa zamanda tanisiriz kalpten diliyorum ki :)

      Sil
  10. Essence farlar çok güzel ama ambalajları cok dandik ya ��

    YanıtlaSil
  11. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de ufak bir hediyesi olan çekilişim var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. Apricotta olanı aydınlatıcı olarak kullanıyorum günlük çok ağır makyaj yapmadığım için ❤️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder