Kiehl´s Powerful Wrinkle Reducing Eye Cream

Merhabalar,

Bugün bitirdigim bir göz kremi yazisi paylasmak istedim.

Kiehl´s powerful wrinkle reducing eye cream



Türkiye dönüsü Istanbul Sabiha Gökcen havaalani Duty Free´den aldim. 32 euro gibi bir fiyati vardi ve icerisinde 14 ml ürün bulunuyor. Acildiktan sonra ömrü 6 ay ve 4 ay sabah aksam düzenli kullanimda bitirdim.

Türkiye Kiehl´s sayfasinda fiyati 129 TL.

Icerisindeki bakir ve kalsiyum sayesinde göz cevresindeki cizgileri azaltmayi hedefleyen bu krem hassas gözler icin de uygunmus. Sitesinde belirtildigi üzere göz cevresini nemlendirir ve icerigindeki kafein sayesinde siskinlikleri de azaltir denilmis.


Yapisi orta kivamda diyebilecegim bu krem, cok hizli emiliyor. Az bir miktar almaniz yeterli.
Yüzük parmaginizla, göz pinariniza getirmeden !,  göz cevresindeki kemikler üzerine uygulayin yaziyor sitede. Ben zaman zaman göz pinarlarima da getirdim ve herhangi bir tahris ya da yanma hissetmedim.

Kremi kullanirken de herhangi bir hassasiyet ya da tahris olusmadi bende.

Ben verdigi nemi de oldukca sevdim. Göz cevrem kuru oldugundan, kapatici uyguladigimda kuru bir görüntü olabiliyor bazen. Bu yüzden iyi bir nemlendirici sart benim icin. Kapaticim gayet güzel durdu bu krem sayesinde.

Göz cevremde cizgiler var fakat güldügüm zaman ortaya cikiyorlar. Bu cizgilerde azalma gözlemlemedim fakat yeni cizgiler de olusmadi.

Göz alti sislikleri icin de iyi is cikariyor diyebilirim. Zaman zaman sis duran göz altlarim, ne kadar aglasam da gözlerim sismis olsa da, bu kremi kullaninca sisligimin kisa zamanda gectigini gözledim.

Keske göz altimda olan morluklara da iyi gelseydi diyorum, morluk görünümünde bir degisme gözlemlemedim. Ama kötüye de gitmedi morluklar. Zaten ürünün morluklar icin bir vaadi de yok

Kisacasi, parasini hak ediyor gibi geldi bana. Ben severek kullandim. Tekrar alir miyim derseniz, indirime falan denk gelirsem alirim. Fakat daha önce su yazimda bahsettigim Dior göz cevresi kremi hala bir adim önde benim icin. Göz alti morluk görünümünde azalma gözlemledigim icin. Yine Türkiye´ye gelirken havaalaninda bakacagim bir ürün. Dior ile fiyati ayni oldugundan sanirim Dior bulursam onu tercih ederim.

Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY

Yorumlar

  1. Dior'u ben hala açamadım Zey, elimdeki krem ömürlük çıktı. :) Bu da aklımda olsun ama performansı çok iyiymiş, indirim olursa ben de bakarım. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dior yorumlarini oldukca merak ediyorum umarim cok begenirsin :)

      Sil
  2. çok güzel bir yazı olmuş bir türlü kiehls ürünlerni deneyemedim fırsat olmadı avakadolu göz kremini almak istiyorum bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avakadolu göz kremi benim de merak ettiklerimden fiyati 45 euro oldugundan pek elim gitmedi acikcasi :/

      Sil
  3. Morluk problemim var kullandığım kremlerde de bir hafifleme göremedim ben de artık nemlendirsin yeter mantığıyla bakıyorum bu üründe aklımda olsun teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  4. tatlım denemediğim krem kalmadı şimdi göz altları için bir formül buldum onu deniyorum oda olmazsa ışık dolgusu yaptıracağım.. öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suan uyguladigin formul umarim isine yarar ve bizimle paylasirsin canim :)

      Sil
  5. Morluklara çok iyi gelen bir ürün henüz duymadım sanırım.
    Denemediğim birkaç ürününü merak ettiğim bir marka Kiehls.
    Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, Dior morluklarima epey iyi gelmisti incecik bir kapatici isimi görüyordu keske fiyati bu kadar yüksek olmasa da alabilsem :(

      Sil
  6. Benim de merak ettigim urunlerden biri bu, Kiehl's Midnight Recovery Eye her zaman en sevdigim goz kremlerinden biri oldugu icin bunu henuz denemedim. Tester isteyecegim bir ara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye´ye geldigimde ben de tester istemeyi düsündüm, o kadar para vermeden denemek güzel fikir :)

      Sil
  7. harika bir yazı olmuş. zaman zaman bununla avokadolu olan arasında kalıyorum alacak olsam hangisini alırım diye. görünürde çizgilerim yok ama gülünce çıkıyorlar haliyle. hunharca güldüğüm için de göz kremi kullanmaya özen gösteriyorum :D eline sağlık canım, bilgiler işime yarayacak!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler cok sevindim ! Avakadolu olanin fiyati 45 euro burda, yoksa ben de merak etmiyor degilim ;)

      Sil
  8. Shiseidoyu da tavsiye ederim sevgili zey

    YanıtlaSil
  9. Göz kremlerine ilgim malum yaştan sonra iyice arttı, son bir kaç yıldır gecikmiş bir bakım hissi uyandı bende, umarım geç kalmamışımdır :/ Çok güzel bir fiyata almışsınız, yeni çizgi oluşturmaması bile gayet başarılı olduğunu gösteriyor başlıbaşına.Teşekkür ederim, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklisiniz ben gec bile kaldim sanirim ozen gostermeye goz cevreme , ama zararin neresinden donulse kardir :)

      Sil
  10. Tam böyle bir ürün arıyordum, teşekkürler paylaşım için bakacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkür ederim ziyaretin icin :)

      Sil
  11. Kiehls diye tıklayıp Dior kreme vurulmak :D Bende de morluk değilde renk eşitsizliği var ten rengimden dolayı. Var mıdır öyle mucize bir ürün? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dior morluk görünümünü tamamen gecirmedi canim ama baya azaltti, korrektur kullanmadan direkt kapatici uyguladigimda yeterli oluyordu :)

      Sil
  12. Harika bir blogunuz var. Bloglar Yarışıyor kampanyası ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, blogunuzu tanıtın website ziyaretçi trafiğinizi artırıp mansiyon ve promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 2016 yılı içerisinde 4.kez düzenliyoruz. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web : http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel : +90212 330 9707

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim yorumunuz icin ilk firsatta bakiyorum sitenize.
      Tesekkürler

      Sil
  13. Kiehls cok sevdiğim bir marka avakadolu göz kremini kullanıyorum verdiği nem cok güzel bunada ilerleyen zamanlarda bakabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman avakadolu göz kremi yorumlarini bekliyorum canim

      Sil
  14. Kiehls ürünlerini hala deneme şansım olmadı yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  15. Avokadolu olanı kullandım ve hiç memnun kalmadım, markaya ön yargım oluştu. Yüksek fiyatı ve bende işe yaramamış olması yeni bir ürünü almamı engelliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzüldüm cok fazla olumlu paylasim görünce benim de denemek istedigim bir üründü

      Sil
  16. Göz altı morluklarında azalma deyince Dior'u merak ettim şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadasim tavsiye etti ve morluklarini azalttigini söylemisti, bende de ayni etki oldu bütcem el verdiginde kesinlikle tekrar alacagim :)

      Sil
  17. Bu markanin göz altı kremlerinı bende çok merak ediyorum ama avakadolu olanı için sadece iyi nem veriyor yorumu ile çok karşılaştım şuan Himalaya Göz altına yeni başladım bitince düşündüğüm markalardan.Ama Dior 'um aklıma soktun şimdi 🤔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Dior benimde hep aklimda ilk firsatta alicam

      Sil
  18. Dior ile ayni fiyatsa ben de onu tercih ederdim. Blogunun yildönümü kutlu olsun canim 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder