MixNature- Natural cosmetics- Online Laboratory- 4 farkli ürün deneyimim

Merhabalar,

Bugün size dogal ve kendi sectiginiz iceriklerle kendi ürünlerinizi olusturabileceginiz bir online alisveris sitesinden bahsetmek istiyorum.

Benim ürünlerle tanismam su sekilde oldu, instagram hesaplarinda cekilis düzenlemislerdi ve kazanan 50 euro degerinde alisveris yapabilecekti. Talihlilerden biri ben oldum. 

Ödeme secenekleri oldukca genis, paypal, kredi karti ile veya havale ile ödeyebilirsiniz.
Siteye ilk girdiginizde 3 ana bölüm var, yüz, sac ve vücut seklinde. Her bir ana bölüm altinda farkli secenekler var, yüz kremi, yüz peelingi, yüz maskesi vs gibi. Kendiniz olusturmak istediginiz ürünü sectikten sonra yine bircok kategori geliyor, cilt tipiniz, cilt sorununuz, kokusu vs gibi farkli icerikleri secip hem icerigini hem de olusturmak istediginiz ürünle neyi amacladiginizi kendiniz belirliyorsunuz. Melesa peeling sectiniz, hem gözenek temizligi siyah noktalardan kurtulma secerken, baska bir icerik ekleyip cilt lekelerinizi de gidermeyi amaclayabilirsiniz. Her eklediginiz icerik ürün fiyatini arttiriyor.
Simdi bu kadar anlattin iyi hos ama Türkiye´ye gönderi var mi derseniz, maalesef yok !
Avrupa birligi icerisinde, Isvicre, Norvec, Avustralya ve Amerika´ya gönderi var. 
Ama belki yurtdisindan takip eden arkadaslarim varsa ilgilerini cekebilir diye paylasmak istedim.


Acemiligime geldigi icin ben daha fazla ürün siparis verebilecekken, icerik ekleme konusunu biraz abartinca, 4 ürün alabildim 50 euroya. Iceriklerini de resimlemeye calistim umarim okunabiliyordur. Kirik telefionumla cektim resimleri :(
1- Sivi sabun (yuz yikama jeli) 
2- Yüz temizleme sütü
3- Yüz peelingi
4- Yüz kremi


Yüz yikama jelini hem begendim hem anlasamadim. Yüzümü yikadiktan sonra cok güzel bir ferahlik verdi, yüzümü canlandirdigini hissettim resmen ama gel gelelim gözlerimi inanilmaz yakti. Göz cevremde ya da yüzümde bir tahris yaratmadi fakat gözlerimin icini yakti ne kadar gözlerim kapali yikasam da yüzümü.. Icerigi de bu sekilde...Ürün 250 ml idi.


Temizleme sütü de cok basariliydi, hem makyajimi temizleme icin kullandim hem de makyajsizken sadece temizlemek icin kullandim. Suya dayanikli rimeli bile cok ovusturmadan güzel cikardi. Cok az yagli bir his birakiyor ama beni rahatsiz etmedi. Ürün 150 ml.


Icerik böyle idi...

Yüz peeling tanecikleri tam orta karardi, ne cok büyük ne de cok kücük, yüzümü germedi. Irili ufakli bircok tanecik var güzel temizledi gözeneklerimi fakat siyah noktalarimda bir azalma gözlemlemedim. Keske daha fazla peeling tanecigi olsa icerisinde diye düsündüm... Ürün 150 ml.


Icerik ise böyle...


Gelelim yüz kremine, nemi cok iyiydi, burun kenarlarinda olusan kuruluklara iyi geldi.Jel gibi yapisi var, ne cok sivi ne cok kati. Üzerine uyguladigim fondoten durusumu da etkilemedi. Fakat itiraf etmeliyim ki bu yaziyi hazirlarken tek bitiremedigim ürün bu oldu. Yagli ciltler icin olsa da parlama yapti. Asiri rahatsiz edici olmasa da, görmezden gelebilecegim kadar az da degildi t bölgemdeki parlama. Aksamlari kullaniyorum cünkü sabah kalktigimda yaglanmis olan cildimi mutlaka yikama jeli ile temizliyorum. Henuz yarisini falan kullandim ve 50 ml olmasi dolayisiyle de bitecek gibi degildi ben de yaziyi daha fazla bekletmek istemedim.


Icerigi bu sekildeydi...



Simdi degil ama ilerde mutlaka alisveris yapacagim bir site.. Belki bu sefer sac ve vücut icin olan ürünlerine bakabilirim. Fikir sahane cok begendim. Kullandigim ürünleri evimin mutfaginda kendim hazirlamisim gibi...
Alisveris icin degil fakat ürünleri ve icerikleri görmek neyin ne icin icerige eklenebilecegini görmek acisindan siteyi ziyaret edebilirsiniz. Cok keyifli gercekten :)

Bu arada ürünler vegan, katki maddesi, paraben, silikon, mineral yag, sls, sles icermiyor. Hayvanlar üzerinde de test yapmiyorlar.

Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY





Yorumlar

  1. canım bu güzel paylaşım için teşekkürler ve geçmiş bayramın mübarek olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de gecmis bayramin kutlu olsun canim tesekkürler

      Sil
  2. peeling bitmiş bile :) keşke türkiyeye de gönderimi olsa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz nemlendiricisi haric digerleri bitti canim :) Keske olsaymis cok keyifli bir his kendi icerigini hazirlamak

      Sil
  3. Çok güzel ve bilgilendirici bir paylaşım olmuş Zey, soru sormaya gerek bile kalmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim canim okudugun icin :)

      Sil
  4. Zey bu harikaymış. Kardeşim Almanya'da, dur ben ona söyleyeyim bu siteyi de bana alsın :D Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazinin fikir vermesine cok sevindim, ama dedigim gibi sen dikkat et benim yaptigimi yapma icerik konusunda hassas davran, ürünlerin etkileri cok fazla icerik karistirildiginda kendini göstermeyebilir ve icerik ekledikce fiyat artiyor unutma ;)

      Sil
    2. Tamamdır :) Çok çok teşekkürler <3

      Sil
  5. Ne güzelmiş içeriği, çok güzel anlatmışsın canım teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretin icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  6. Ay içeriğine bayıldım :) Teşekkürler ablacım emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Olmadı şimdi hevesle okudum buraya gönderim yok lafında yıkıldım ama ben:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle ama eger loto bana cikarsa Türkiye´de böyle bir is yapmayi cok isterim :)

      Sil
  8. Hiç bilmediğim bir marka Türkiye de olmadığı için de deneyemem

    YanıtlaSil
  9. Harikasın tatlım teşekkürler iyi gceler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  10. gönderim olmaması kötüyüş =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef, ama param olursa böyle bir is yapmak isterim Türkiye´de bir ilk olur ;)

      Sil
  11. içerğinin seçilebiliyor olması ne kadar güzel düşünülmüş, keşke Türkiye'de de böyle üretimler yapılsa, emeğinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  12. Sitenin tarzı ne kadar güzelmiş, böylelikle tüketicinin yanlış ürün alma ihtimalini de yok etmiş oluyor. Güle güle kullan Zeynep, hoş peeling dibini görmüş bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz nemlendiricisi haric digerleri bitti bile zaten cok tesekkürler :)

      Sil

Yorum Gönder