The Body Shop Skin Defense Günes Kremi

Merhabalar,

Bugün yine bitirdigim bir üründen bahsetmek istiyorum.

The Body Shop Skin defense günes kremi


Kendisini youtuber camiasi övmeden önce, Almanya The Body Shop magazasinda yeni cikan ürünler kisminda görüp aldim. Baskasi övdügü icin almis olsaydim kendime cok kizardim. Nedenine birazdan geliyorum. Almanya fiyati 22 euro, Türkiye fiyati 89,90 TL. Icerisinde 40 ml ürün var. Yapisi oldukca akiskan, ince bir yapisi var, kolay emiliyor ve beyaz bir görüntü birakmiyor. T-bölgesi yagli biri olarak, makyaj öncesi kullandigimda parlama yapti fakat rahatsiz edici miktarda degildi. Ambalajlamasini pek pratik bulmadim, kapagi yerine tam oturtup döndürerek kapatmaniz gerekiyor ve cogunlukla kaptirken kapagini yere düsürdüm fakat kirilmadi.



50 faktör günes korumasi iceriyor. Sitelerinde yazan aciklama ise su sekilde;

Genis spektrumlu UV filtlere sahip, kirmizi alg ve antioksidan c vitamini iceriyor

- UVA korumasi yaslanmayi hizlandiran isinlara karsi korur 
- 50 faktörlü UVB korumasi cilt kizarikligini önler, cilt yüzeyine zarar veren günes isinlarindan korur
- Anti oksidan olusu ise, cildinizi cevre kirliliginden korurmus
- Anti - donukluk, icerdigi kirmizi alg ve c vitamini ile cilde aydinlik ve isilti verirmis

...mis diyorum cümlelerimde, cünkü The Body Shop Türkiye sitesinden aldim aciklamayi. Tamamen aynisi olmasa da söylenenler ayni.


Icerik merak edenler icin de icerigi ekledim. Hala icerik konusunda cok bilincli degilim, guzel bir arastirma yapmayi düsünüyorum genel olarak iceriklerle ilgili...


Gelelim ben neler yasadim bu kremi kullanirken;

- dedigim gibi az miktar bir parlama yapti makyaj öncesinde
-  nemlendirici kullanmayip sadece günes kremini kullanip makyaj yaptigim günler de oldu, nemi iyiydi
- Kremi kullanirken günese ciktim , toplamda 7-8 gün kadar
- Yüzüm hic kizarmadi, cilt tonum degismedi, korumasi bu anlamda iyi
- Benim tek sorunum, maalesef kahverengi leke olusumunun önüne gecemedi. Kullandigim günes kremine göre mutlaka yazin burun ve yanak kisimlarimda kahverengi lekelerim olusur. Bu kremi kullanirken de oldu ve extra olarak alnimda irili ufakli bircok leke olustu.


Birinin övmesi üzerine almis olsaydim kendime kizardim dememin sebebi bu..
Suan yine The Body Shop Cay agaci serisinden gece losyonunu kullaniyorum, lekeli ciltler icin..
Fakat günes kremi olarak bundan sonra daha önce suradaki yazimda bahsettigim La Roche Posay kullanmaya devam edecegim.

Umarim lekelerimde bir acilma gözlemler, sizinle de paylasirim.

Okudugunuz icin tesekkürler,
ZeY

Yorumlar

  1. Leke oluşması kötü olmuş :( Benimde burun kenarlarımda yazın yüzümü iyi korumazsam çillerimde artış oluyor.. T bölgem aynı şekilde yazın yağlanmasını arttırıyor bana göre değilmiş. Sevdiğim youtuberlardan görüp benim cildime uygun olduğu için tavsiye olarak aldığım bir iki şey kötü çıktı. Öylece duruyorlar geçen seneden beri.. Artık iyi de çıksa kötü de çıksa ben kendim alıp denerim daha iyi diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kendim sözüne güvendigim blog yazarlarini dinliyorum artik, yoksa youtube güven vermemeye basladi maalesef...

      Sil
  2. oww leke oluşuyorsa kötüymüş korumuyor demektir..

    YanıtlaSil
  3. Zey, bu ürünün içeriğinde hem UVA hem UVB koruması gördüm ama senin daha yoğun UVA korumasına ihtiyacın olabilir, lekeler dolayısıyla. Ben bu ürün çıktığında zaten koruyucumu almıştım, iyi ki denememişim diyorum. Ellerine sağlık canım ve çok geçmiş olsun, kışın düzelirler umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Body Shop cay agaci serisini kullaniyorum umarim lekeleri gecirecegim canim

      Sil
  4. Bu ürünü bir arkadaşım önermişti iyi ki almamışım :) Deneyip tavsiye etmeniz hoşuma gitti. Takipteyim, ben de beklerim. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun oldum, hemen geliyorum ben de :)

      Sil
  5. Benim cilt tipim yağlı olduğu için kullanamıyorum güneş kremi. :/ Yüzündeki lekelerinde bir açılma sezersen bende denemek isterim kesinlikle ama Türkiye fiyatı 40 ml için fazla pahalı geldi bana. :/ Yorumun için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim. Yazinin sonunda linkini verdigim La Roche Posay günes kremi yagli ciltler icin matlastirici etkisi var ona bakabilirsin

      Sil
  6. Farklı kişilerden de lekeler için aynı yorumu duydum. Zaten çok güvendiğim ve benzer arayışlar içinde olduğum biri övmedikçe almıyorum. Youtuber'ların hele ki bazılarının övme sebebi: reklam!
    Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef youtube güven vermez oldu ama dedigim gibi ben kendim aldim :/

      Sil
  7. Ben kendimi bir türlü güneş kremi kullanmaya alıştıramadım. Keşke ben de üşenmeyip kullanabilsem
    Bana da beklerim
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kisin ara versem de yazin atlamam günes korumasini, memnun oldum tabiki gelirim hemen

      Sil
  8. Snapte de göstermiştin ablam leke yapıyor malesef :/ Hic almasak da olur

    YanıtlaSil
  9. LEKEYİ DUYDUM TAMAM DEDİM ÇÜNKÜ AYNI SORUN BENDE OLUYOR :( GÜNEŞ KREMİ OLARAK SOLENTE MARKASINA BAKABİLİRSİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim yazinin sonunda bahsettigim La roche posay ile devam ederim cok tesekkürler

      Sil
  10. Aynı lekeleri bana Vichy yapmıştı. Ve cildimde leke daha önce hiç olmamasına rağmen. Çilller sevimli evet ama lekeler.. Biz almayalım -.- Fiyatı da tuzluymuş yahu. Bari adam akıllı ürün yapın. La Roche Posey,Avene ve Darphin ' den şaşmam asla. Öpücükler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim macera aramamak gerek haklisin canim la roche posay günes kremimden vazgecmemeliydim :(

      Sil
  11. Ablacığımm lekeler konusunda üzüldüm gerçekten :( ben de sebamed 50+ faktör güneş koruma kremini kullanıyorum ama sürekli yüzümde beyazlıklar bırakıyor. La roche posay'i çok merak ettim, bilgilendirme için çok teşekkürler <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim, islak sünger ile dagitmayi dene ve azar azar uygula canim beyazlik sorunu ortadan kalkabilir

      Sil
  12. Leke en korkutucu şey benim için. Ben çok yüksek korumalar kullanıyorum zaten bu elendi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitirip yenisini aldigim hala kullandigim the body shop ürünleri cok ama bu oyle olmadi maalesef :/

      Sil
  13. Ben de satisa ilk ciktigi hafta magazada incelemistim, nedense pek ilgimi cekmedi. Fiyat-gramaj olarak da dengeli bulmadim (burada 28 euro). Leke olusumuna uzuldum, gecmis olsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim 3 ayda hergun kullanim sonucu bitti tesekkür ederim

      Sil
  14. Bilgi için teşekkürler Zeynep, yazın benimde çillerim çıkıyor kahve tonlarda.. Demekki bana da iyi gelmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  15. bende leke oluşturmayan krem arıyordum ve bu yaz hiç bulamadım 🙈

    YanıtlaSil
  16. selam canım blogunu takip ediyorum seninde geri dönmeni umut ediyorum :) sevgiler
    havvaturan5.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba memnun oldum, sizi listemde göremedim fakat hemen ziyaretinize geliyorum :)

      Sil
    2. Merhaba Zeynep hanım, güzel bir anlatım olmuş emeğinize sağlık. 50 faktör güneş korumasını okuduktan sonra çok iyiymiş dedim ama lekelere engel olmaması sorun tabii. Bu arada İzmir'li oluşunuz beni ayrıca sevindirdi bir İzmir'li olarak 🤗. Bloğunuzu Deeptone da gördüm bir merhaba demek istedim. Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğimle 😊. Selam ve sevgilerimle..

      Sil
    3. Merhaba cok memnun oldum hosgeldiniz :) Umarim daha cok paylasimda gorusuruz tesekkur ederim

      Sil

Yorum Gönder