Bir önceki blog cekilisi kazanani ve yeni bir hediye !

Merhabalar,

Gectigimiz pazar günü biten blog cekilisime katilan yorum birakan ve blogumu takip etmeye deger gören herkese cok tesekkür ediyorum, cok mutlu oldum yorumlarinizla :)

Cekilisin kazanani Beril Ata oldu, umarim severek kullanir, iletisim bilgilerini bana email atabilir, instagramdan yazabilirsin ;) 


Ve hemen ardindan yeni bir cekilis ile devam ediyoruz!

Maybelline markasi ürünlerden olusan bir set hediyeniz olacak
Bastan belirtmeliyim KARGO SIZE AIT

Maybelline fit me fondoten ülkemizde de suan satista , normal ve yagli ciltler icin gözenek görünümünü de azaltmayi vaad ediyor, 220 rengi
Maybelline fit me kapatici 20 numara
Yine Maybelline 20 numara brown allik

Yine 1 hafta sürsün haftaya Sali gece bitirelim,
Tek sart blogumu GFC kismindan ve google plus üzerinden takip etmeniz ve katilmak istediginizi bana yorum olarak bu yazinin altina yazmaniz

Türkiye ici katilimlar gecerlidir !

NOT: Eger katilmak isterseniz suan instagram hesabimda da bir kim ister tarzi hediye veriyorum, paylasmak yok, Ürünler ve detaylari instagramda (@deneyenbayan) Sheidacosmetics paylasimim altinda bulabilirsiniz :)

Herkese bol sans !

Okudugunuz icin cok tesekkürler !
ZeY




Yorumlar

  1. Katılıyorum :) ve zaten takipte ediyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, bol sans :)

      Sil
    2. Katılıyorum vee artık hep takipteyimm 😊😊

      Sil
  2. Yaa çok teşekkür ederim 😍 buna katılmayayım o zaman diğer arkadaşlara bok şanslar 👍🏽

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevinmene cok sevindim ne kadar düsüncelisin sen ! Kalbine göre olsun hersey dilerim :)

      Sil
    2. Ayyy yeni farkettim yanlış yazmışım çok utandım iyi bişey yazayım dedim elime yüzüme bulaştırdım :( güzel dileklerin için çok teşekkür ederim Zeynep ablam :*

      Sil
    3. Ben anladim yanlis yazdigini canim onemli degil :)

      Sil
  3. Bakalım bugün bloğunda ne var diye bir gireyim dedim bu da ilk gün şansı olsun. sedabaloglu gmail hesabı ile birlikte takip ediyorum, umarım kazanan severek kullanır..

    YanıtlaSil
  4. Katılıyorum ve epey zamandır seni takip ediyorum. Nasılsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar planlarim sayesinde daha verimliyim canim tesekkür ederim bol sans :)

      Sil
  5. katılıyorum katıldımmmm
    Serpil (Özdemir) Gündüz

    YanıtlaSil
  6. TAKİPTEYİM VE KATILIYORUM :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol sans, isminiz görünmüyor ama lütfen email adresinizi yazar misiniz :)

      Sil
  8. Ben de bu sefer katılıyorum 👀 G+'dan da paylasiyorum 🙆🏻

    YanıtlaSil
  9. Katiliyorum ben de ve takipteyim 😊

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol sans, isminizi göremiyorum email adresinizi yazar misiniz :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  11. ben de katılıyorum :) sevgiler.....

    YanıtlaSil
  12. Katiliyorum ben de ve takipteyim 😊

    YanıtlaSil
  13. Katıldım, deneyenbayan'dan olur da istemez miyiim😍 :)

    YanıtlaSil
  14. takipteyim ve katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  15. katılıyorum ve her zaman takipteyim. :)

    YanıtlaSil
  16. Belki bu çıkar 🤔 bende katıldım ☺

    YanıtlaSil
  17. Bi blog Nasıl takip edilir bilmiyorum. 🙈 İnstagram dan takip ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sag tarafta blogumu takip etmek ister misiniz isminde bir kutucuk var, altindaki mavi izle butonuna basip email adresinizi yazarak takip edebilirsiniz :)

      Sil
  18. Katılıyorum ve takipteyim ;) skarabas96@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Bi bloğa Nasıl üye olunur bilmiyorum 🙈 İnstagram dan takip ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sag tarafta blogumu takip etmek ister misiniz isminde bir kutucuk var, altindaki mavi izle butonuna basip email adresinizi yazarak takip edebilirsiniz :)

      Sil
  20. Katılıyorum Takipteyim 😊

    YanıtlaSil
  21. Umarım kazan ben olurum �� ve seni her yerden severek takip ediyorum �� Merve Aksoy ��

    YanıtlaSil
  22. Yine harika bir çekiliş olmuş, bende katılıyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
  23. nursimsek2012@gmail.com takipteyim bakalım kime kısmet 😊

    YanıtlaSil
  24. bende katılıyorum cicikis1907@gmail.com sevgiler :))

    YanıtlaSil
  25. İnstagramdan takip ediyordum zaten burdanda takibe aldım 👍 çok merak ediyordum bu ürünleri inşallah kazanırım 😍

    YanıtlaSil
  26. Bende katılayım ve zaten takipteyim g+ da paylaşıyorum ;)

    YanıtlaSil
  27. Katılıyorum tekrar şansımı denemek istedim herkesede bol şans diliyorum 😘

    YanıtlaSil
  28. Zaten takipteyim, katılmak istiyorum. Bu arada herkese cevap yazmışsınız inanamıyooorum 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman heryerden herkese cevap veririm :) Bol sans !

      Sil
  29. Katıldım takipteyim instagramdam da takip ediyorum sizi bakalım sanslı kişi kim olacak :)

    YanıtlaSil
  30. Katilmayani döverler bence 😁 harika bir çekiliş 😍 bende katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  31. Gönlü bol insanların gönüllerince bir hayat yaşayacağına inanırım gönlünüzce olsun herşey! :) Katılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dilerim cok tesekkür ederim bol sans :)

      Sil
  32. Zaten takip ediyordum umarim goruluyordur ve katilmak istiyorumm❤❤

    YanıtlaSil
  33. Katılıyorum 😊 hadi inşallah

    YanıtlaSil
  34. Bende katılıyorum. Hayırlısı olsun inşallah 😇

    YanıtlaSil
  35. katılıyorum ☻ hadi inşallah

    YanıtlaSil
  36. Bende katılıyorum hayırlısıyla :) iyi şanslar herkese ☺😊

    YanıtlaSil
  37. Zaten Takipteyim 😊 bu güzel cekilise de katılmamak olmaz 😊

    YanıtlaSil
  38. Çok şanssız olsam da katılıyorum 😁 :))

    YanıtlaSil
  39. Takipteyim 🙏🏻
    Katılıyorum hadi hayırlısı 😘😘❤️❤️

    YanıtlaSil
  40. Takipteyim ve katılıyorummm ☺️��

    YanıtlaSil
  41. Katılıyorum 🙏🏻
    Katılıyorum hadi hayırlısı inşallah 😘😘😘❤️❤️

    YanıtlaSil
  42. katılıyorum..Takipteyim.Sevgiler :D

    YanıtlaSil
  43. Katiliyorum en sevdigim kapatici ❤️

    YanıtlaSil
  44. Katılmak istiyorum😌Blog uzun zamandır takipte💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim o zaman bol sans :)

      Sil
  45. Katılmak istiyorum 😌Blog uzun zamandır takipte 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 oldu ama herkes 1 defa yazilacak :)

      Sil
    2. Kusura bakmayın telefonumda Bi sıkıntı oldu zor yorum bırakabildim onun için iki defa gelmiş galiba :)

      Sil
  46. Katılmak istiyorum ama sadece Türkiye içi katılabiliyor galiba? :(

    YanıtlaSil
  47. Her zaman takip ediyorum ve çekilişe katılıyorum :) Büşra Ermicik

    YanıtlaSil
  48. Tam benim renklerim, dogum gunu hediyesi olmasin mi❤️ Katildim Zeynepcim

    YanıtlaSil
  49. Katılıyorum ve seni severek takip ediyorum 😊❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ediyorum bol sans :)

      Sil
  50. Severek takip ediyorum<3 katılıyorum canım)

    YanıtlaSil
  51. Maalesef katılamıyorum. Ama olsun yurt dışı çekilişine beklerim bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurtdisi icin de bir hediye düsünmekteyim bakalim :)

      Sil
  52. zaten takipçinim hayat adıyla, katılıyorum

    YanıtlaSil
  53. Takipteyim ve katılıyorum ��

    YanıtlaSil
  54. Katılıyorum ❤ güzellikk herşey istediğin gibi olsun😊

    YanıtlaSil
  55. Katiliyorum ve artikk hep takipcinim ������

    YanıtlaSil
  56. Katılıyorum.gfc:cngz
    G+ Emine Kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  57. Katiliyorum bende bakalim ne olacak sonuç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isminiz görünmüyor, email adresinizi veya isminizi yazar misiniz bol sans :)

      Sil
  58. Tebrik ederim kazanan arkadaşı.. Fit me kapatıcı en merak ettiğim ve uzun zamandır istediğim,şans.. En çok isteyene çıkar umarım..susuzyaz.83@hotmail.com Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  59. Katıldım umarim bana çıkar

    YanıtlaSil
  60. Sizi takip ediyorum ama unkown yaziyor hala 🙈 betulbayram@outlook.com
    bende katildim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ismin görünüyor problem yok bol sans :)

      Sil
  61. Katıldım umarım bana çıkar

    YanıtlaSil
  62. Katildiiim ve takipteyim insallah benim oluuurrr

    YanıtlaSil
  63. Katiliyorum ve takipteyiimm 💕

    YanıtlaSil
  64. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  65. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  66. Seve seveee tüm şanssızlıgma ragmen katılıyorumm 🤗🤗🤗 ve takipteyimm

    YanıtlaSil
  67. Katılıyorum takipteyim sedef4552@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. Katılıyorum ve takipteyim😊😊

    YanıtlaSil
  69. Katılmak istiyorummm lütfen ❣❣❣

    YanıtlaSil
  70. Yine çok güzel bir çekiliş düzenlemişsin Zeynepçim. Katılan herkese bol şans diliyorum..

    YanıtlaSil
  71. Katılıyorum ve takipteyim

    YanıtlaSil
  72. Katılıyorum ve takipteyim

    YanıtlaSil
  73. katılıyorum ben de :) gfc: kirpik kiz

    https://plus.google.com/117178574416460661941 ♥

    YanıtlaSil
  74. Katılıyorum ve takip ettim

    YanıtlaSil
  75. Ben de katilmak istiyorum! Cok sevgiler ☺

    YanıtlaSil
  76. Katılıyorum, teşekkürler: )

    YanıtlaSil

Yorum Gönder