Bitenler 9

Merhabalar,

Yine uzun bir bitenler yazisi paylasacagim. Hemen baslayalim !

Rosense gül suyu : Uzun zaman tonik olarak makyajimi cikardiktan sonra pamuk ile kullandim. Fakat 1 ay kadar önce baska bir arkadasimdan duydum ki, onda ve arkadasinda sivilce yapmis. Benim de gecmeyen sivilcelerim vardi, ve acaba dedim. Kullanmayi biraktigimdan beri sivilcem yok! Benim yagli cildimde sivilce yaptigini düsündügüm icin kullanmaya devam etmedim ve vedalastim.

Garnier gözalti roll-on : Bittikce aldigim bir ürün. Verdigi serinlik ve rahatlatma etkisine bayiliyorum. Özellikle gözalti siskinliklerinde cok faydasini gördüm.




Premier markasi ürünleri ile 2 sene önce Amerika´ya gittigimde tanistim ve bir set aldim.

Resimdeki deniz tuzu vücut peelingi ve vücut losyonunu bitirdim. Ama yüz peelingi hala bitmedi.

Ben sevdim ama tekrar alabilecegim ulasilabilir bir marka degil ayrica epey pahali.

Almanya dm magazasinin kendi markasi olan Balea thermal suyu : Baya bildiginiz su, bir de üzerinde makyaj sabitlemek icin de kullanilabilir diyor ama yapmayin öyle bir hata. Havuza gittigimde yanima aldim ve serinlemek istedigimde tüm vücudumda kullanip bitirdim. Not: Havuza sadece güneslenmeye giderim, havuza girmedigim icin de sicaklarim :)

Rival de Loop hydro aqua spray Aloe Vera : Üzgünüm ama nem falan vermiyor. Benim cildim yagli. Gecenlerde sivilcelerimi kurutmak icin doktorumun verdigi bir krem kullandim ve kabuk tuttu sivilcelerim. Bu spreyi o zaman kullandim ve hicbir nem verdigini gözlemlemedim. Yaz boyunca serinlemek icin yüzüme kullandim ama tekrar almam.





Rival de Loop yagsiz göz makyaj temizleyicisi : Severek kullandim, elimdekiler biterse sans verebilirim yeniden. Kirpiklerimi dökmeden, hassasiyet olusturmadan göz makyajimi güzel cikardi.

Minik sise ise Rival de Loop kuru ve hassas ciltler icin makyaj temizleme suyu : 
Kuru ciltli olmamama ragmen indirimde 50 cente aldim. Herhangi bir olumsuz etkisini gözlemlemedim.


Garnier makyaj temizleme mendilleri : 
Yogun makyajim oldugunda makyajimin kabasini silmek icin kullandim. Bir hassasiyet yaratmadi fakat yagli bir his birakiyor.


Essence hizli oje kurutucu damlalar :
Kesinlikle tekrar alacagim bir ürün, 1 dk icinde ojelerimi kurutuyor. Tabi cok kalin olmadigi sürece.

Yves Rocher tirnak ve tirnak eti bakim yagi :
Yenisini kullanmaya basladim bile. Ben cok faydasini gördüm, mutlaka indirime denk gelirseniz bakin derim. Detayli bir tirnak bakim rutinim yazim var suraya tiklayarak bakabilirsiniz. Son aylarda da degismedi bu rutin :)



Calvin Klein Down Town parfüm -Herkesin cok kalici oldugunu söylemesi üzerine ben de aldim. Fakat benim tenimde 2 saatten sonra hicbir kaliciligi olmadi maalesef. Kokusu güzel ama neden kalici olmadi anlamadim. Indirimde denk gelirsem tekrar bir sans verebilirim.


Rimmel Brow this way kas masakarasi - Bu kas maskarasi 2 yildir elimde ve ilk zamanlar cok hosuma gitmisti sabitlemesi. Genel olarak severek kullandim. O zamanlar baska kas maskarasi bulmak simdiki kadar kolay degildi. Fircasi büyük olmasina ragmen (suan elimde olan Essence kas maskarasi ile kiyaslayinca) dikkat ederek, bulastirmamaya calisarak kullandim. Son zamanlarda eskisi gibi renk vermedigi ve kurudugu icin bitirdim sandim. Aslinda bitmedi ama hem kullanma zamani gectigi icin hem de kurudugu icin artik kullanamiyorum. Dedigim gibi daha minik fircali baska bir kas maskarasi kullandigimdan tekrar almayi düsünmüyorum. Ama kesinlikle kötü bir ürün degil. Kalin ve az bosluklu kasiniz varsa hosunuza gidecektir.



Essence Argan yagli tirnak bakim yagi- o kadar yogun kokuyor ki anlatamam ! Sisenin yarisina dek her gece tirnaklarima sürüp masaj yaparak yedirdim. Hizli emilmiyor ve kokusu saatlerce kaliyor. Ilk defa bir ürün midemi bulandirdi diyebilirim kokusu yüzünden :/ Kullandigim dönemde tirnaklarim tiriliyordu ve bu ürünü kullanirken de kirilmaya devam ettiler. Extra bir bakim yaptigini, faydasini görsem belki kullanmaya devam ederdim kokusuna ragmen ama... Daha fazla kullanamadim ve kendisiyle vedalastim

Okudugunuz icin tesekkür ederim,
ZeY



Yorumlar

  1. Ne güzel ürünler bitirmişsiniz, ben de garnier'in göz roll'onundan çok memnun kalmıştım ama tekrar kullanmadım, iyi bir hatırlatma oldu teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, sanirim Garnier bu roll-on´u piyasadan kaldirdi cünkü ben de Almanya´da göremedim.

      Sil
    2. Şu tırnak bakım yağında hep bi kararsızlık yaşıyordum iyi ki almamışım teşekkürler zeynep 😊

      Sil
    3. Essence pek hosuma gitmedi ama yves rocher en sevdiklerimden :)

      Sil
  2. Gelsin yeniler ☺️✌️️

    YanıtlaSil
  3. Rosense gül suyunu denemek için almış ancak tarih sorunundan dolayı kullanamamıştım.Sonra Gulsha gül distilesini kullanıp çok sevdim.Buraya geldiğin zaman aklında olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim not ediyorum :)

      Sil
  4. Ohh ne güzel olmuş :) Rival de Loop makyaj temizleyiciler burada da varsa bakayım ben onlara Zeynep. Göz için olanı gözünde yanma yaptı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir yapmadi severek kullandim fiyati da uygun :)

      Sil
  5. Garnier'in beğendiğim az sayıdaki ürününden biri bu roll-on. Etkisini ben de seviyorum.
    Yeni ürünlerde görüşmek üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama maalesef piyasadan kalkmis sanirim, cünkü Türkiye´de uzun zamandir yok deniyordu burda Almanya´da da bulamadim. Görüsmek üzere :)

      Sil
  6. Gül suyu bende alerji ve hassasiyet oluşturuyor, kimseye de anlatamıyorum. Demek ki, herkese her şey iyi gelmiyor Zey, senin de sivilce derdinden kurtulmana valla çok sevindim. Rival de Loop temizleyiciler benim de aklımda olsun ve Essence kurutucu damlayı bulursam kapacağım direk :) Darısı yenilerin başına diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blanacigim ben de sana yazacaktim unuttum simdi yorumunu görünce hatirladim hemen ig den yaziyorum, cok tesekkür ederim ziyaretin icin :)

      Sil
  7. maşallah yine gitmiş bir sürü şey :) bende rival de loop spreyi sevmedim birde parfüm gibi kokmuyor mu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu bana parfüm gibi gelmedi ama kendisini sevemedim maalesef :/

      Sil
  8. Güzel ürünler bitirmişsiniz, yenilere yer açılmış :)) Gül suyu kuru ve normal ciltlilerin daha çok sevdiği bir şey sanırım ben gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana pek iyi gelmedi gül suyu maalesef, cok tesekkür ederim :)

      Sil
  9. kuru ciltler için makyaj temizleme suyunu hiç görmedim rossmann da
    tekrar gittiğimde mutlaka sorucam
    rosense çok şaşırdım, gül suyu sivilce yapıyorsa içerisinde demekki kimyasal vs bişeyler var :( çok üzüldüm ona
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda 100% dogal yaziyor ama bilemedim ben pek anlasamadim :/

      Sil
  10. Gül suyunun böyle bir etkisi olduğunu İnan bilmiyordum. Ben de gerekince doğal tonik diye kullanıyordum 😳😳

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef varmis benim cildime de iyi gelmedi

      Sil
  11. Essence oje kurutucuyu mutlaka denicem ☺️

    YanıtlaSil
  12. Aa baleayi sevmemis olmana cok sasirdim o kadar sevdim ki yazisini bile yazdim ko normalde boyle seyleri aman su ona da para mi verilir olarak gorurdum ama balea bende cok ise yaradi. Nem acisindan da gecenlerde Yves Rocherde sevsitive vegetal isimli bir su almistim o baya baya yuzu hafifce kremlemissin gibi yapiyor deneyip alabilirsin istersen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bloguna geldim öncelikle yazini okudum ve takipteyim artik :) Ayni sudan bahsediyoruz ama cok sasirdim, iceriginde diger thermal sulardaki bir icerik yok sadece su yaziyordu benimkinde. Ama senin hosuna gitmesine sevindim keske bitmeseymis dedim :/

      Sil
  13. Gelsin yenileri..Ben gül suyu olarak Eyüp Sabri Tuncer markasını kullanıyorum.Kokusu çok yoğun ama benim cildime çok iyi geldi,aklında olsun.Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Rosense gül suyu yorumlarını snapte görmüştüm sonra bende bıraktım ama kullandıgım tonik sivilce yaptı :( bana da gül suyu baya iyi geliyor ablam ciltten cilde değişiklik gösteriyor işte. Gelsin yeniler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zamanki tezimizi bir kez daha dogruladi gül suyu ;)

      Sil
  15. Ne güzel yine bir sürüüüü ürün bitirmişsin canım :) Ben niyeyse bu konuda pek istikrarlı olamıyorum :( Şimdilik Otaci markasının gül suyunu kullanıyorum ve memnunum, senden duyduktan sonra Rosense'i almak istemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rosense ile mi alakali yoksa genel olarak gülsuyu mu bana iyi gelmedi tam emin degilim :/

      Sil
  16. Calvin Klein'ın çoğu parfümü benim tenimde de kalıcı değil.Freeshop'taki satış görevliside aynı şeyi söyledi o yüzden artık uzak durmaya çalışyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalniz degilmisim, kime söylediysem yadirgadi :/

      Sil
  17. Rival de Loop yıkama jelinden memnun kaldım,temizleyicisinden de almalıymışım :) not ettim..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder