Blog cekilisi sonucu

Merhabalar,

Cekilisin kazanani Idil Koni oldu. Kendisini tebrik ediyor ve adres bilgilerini bana ya email atmasini (deneyenbayan@gmail.com) ya da instagramdan (deneyenbayan) dm olarak atmasini rica ediyorum.

Gecikme sebebiyle kusura bakmayin demek istiyorum.
Bilgisayarimdaki problemleri cözebilmis degilim, günün yarisinda hata verip kapaniyor ve tekrar acmak icin saatlerce bekliyorum.
Snapcanlar biliyor (snap adim deneyen-bayan) ve son 2 gündür de telefonumun bataryasindaki problemler sebebiyle de telefonum bozuldu, onunla ugrasiyordum. 
Simdilik hersey idare eder görünüyor, bakalim nereye kadar :)

Okudugunuz icin tesekkürler,
ZeY



Yorumlar

  1. Buna çok üzüldüm işte,fit me gitti :( Kazananı tebrik ederim, oldukça şanslıymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala ulasmadi sanirim henuz görmedi :)

      Sil
    2. Ulaşmış ben gördüm, görmez olaydım :))

      Sil
  2. aa ben kazanmışım hiç ihtimal vermiyordum hemen mail atıyoruum çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum şansı hep bol olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun adina ben tesekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder