Catrice HD liquid coverage fondoten





Merhabalar,

Bugün sizlerle Alman youtuber´lar tarafindan Dior markasinin nude air fondotenine muadil gösterilen bir fondoten yazisi paylasmak istedim.

Catrice HD liquid coverage foundation

Almanya fiyati 6,95 euro. Türkiye fiyati 20 lira civariymis.
Bendeki 020 rose beige rengi.
30 ml ürün iceren bu fondoten mat bitisli ve etkisi ile ikinci bir cilt yaratma vaadinde.
Ayrica 24 saat kalicilik vaadi var ama hic test etmedim o kadar uzun saat :)



Ince ve hafif bir yapisi oldugu ve yag icermedigi arka kisminda belirtilmis.
 Gercekten de yüzünüzde fondoten oldugunu hissetmiyor, agirlik yapmiyor.

Tam kapaticilik saglamayi yani tüm kusurlari tamamen kapatmayi vaad etmekte.
Tek katta orta kapatici diyebilirim. Fakat yapisi incecik oldugundan, ikinci katta tam kapaticilik elde edebilirsiniz.
Pudra bitisi ile uzun süre kalicilik vaadi var.
HD yani high definition demesi ise, fotograflarda daha iyi durma vaadinden geliyor.
Mat bitis sizi korkutmasin donuk bir matligi yok, hafif aydinlik bir bitisi var bile diyebilirim.





Benim ilk damlalikli fondotenim. Basta ürün kaybi oldu akip gitti ama sonradan alistim :)
Su gibi akiskan ve damlalik ile ürünü alip yüzümüze uyguluyoruz. 

Cok hizli dagitmak gerek, hem yapisi cok akiskan oldugundan akiyor, hem de pudra bitisli oldugundan cok sabuk sabitlenip donuyor. Hizli dagitmazsaniz, biraz kurursa dagitmasi zor oluyor.
Ben bölge bölge uygulayip, nemli sünger ile dagitiyorum. 
Sünger, firca ve parmaklarim ile uygulamayi denedim. 
Nemli sünger ile en güzel sonucu aldim, fakat sünger biraz ürün emdiginden 2 kat uyguladim.
Yapisi ince oldugundan, firca ile uygularsaniz cizgilenme yapmiyor.
Parmaklarinizla da kolaylikla dagitabilirsiniz, hatta ilk katta en fazla kapaticiligi parmakla uygularsaniz alabilirsiniz.











Ne kadar akiskan bir yapisi var sagdaki resimde görebilirsiniz...



Kendinden mat, pudrali bir bitisi var.
Tek kat (üst sagdaki resimdeki miktari dagittim) kapaticiligi sol resimde görebilirsiniz.

Benim t bölgem oldukca yagli, sadece fondoteni uyguladigim günler (üzerinden baska bir pudra ürün gecmedigim zaman) 6 saat kadar mat kaldi fakat sonra parlama yapti. Rahatsiz etmeyen az bir parlama idi.

Eger fondoteninizi uyguladiktan sonra üzerinden baska bir pudra gecerseniz, sabitlerseniz, mat durusu 1-2 saat daha koruyabilir, parlamasini daha da geciktirebilirsiniz.



Tek sevmedigim özelligi, gözeneklerimi belli etmesiydi. Iceriginde silikon olmasina ragmen, gözenek gizledigini söyleyemiyorum. Hemen belirteyim, benim cok sayida ve genis gözeneklerim var yanak bölgemde. Eger sizin gözenek probleminiz yoksa böyle bir sorun yasamazsiniz.
Bu sebeple gözenek bazi ile kullandim. Baz ile kullanirsaniz mat bitisi daha da uzun süre kaliyor.

Fondoten gün sonunda (8-9 saat maximum denedim) hala yüzümdeydi, dalgalanma yada kusma yapmadi.
Bu anlamda da vaadini yerine getiriyor oldukca kalici...


Icerigi merak edenler icin resimledim.
Genel olarak baktigimda, Loreal ya da Maybelline markalarinin fondoten icerikleri ile hemen hemen ayni icerige sahip.. Tabiki temiz bir icerik degil :/

Kullanirken cildimde olumsuz bir etkisi olmadi. Sivilce yapmadi ya da tahrise sebep olmadi.
Incecik yapisina ragmen hem kapaticiligi güzel, hem de hic yüzünüzde birsey varmis gibi hissetmiyorsunuz. 
Yagli ciltli biri olarak mat bitisli oldugu icin ayrica sevdim.
Karma ve yagli ciltlerin sevebilecegi bir fondoten.


Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY


Yorumlar

  1. ne kadar detaylı anlatmışsınız merak ettim doğrusu bu ürünü ben gittim 160 TL ye Bobbie Brown'ın fonfoteninini aldım bu yazıyı okuduktan sonra pişman oldum diyebilirim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan hic Bobbie Brown ürünü kullanmadim, yorumlarini bekliyorum :)

      Sil
  2. Bu fondöteni çok merak ediyorum Zey ama kuru cildimde nasıl olur bilmiyorum. Tamamen mat değil dedin, bir umutlandım aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün snapte kuru ciltli bir arkadasim da cok begendigini söyledi canim, testerina bir bak derim tabi ama bilemedim :/

      Sil
  3. Kapatıcılığı çok güzelmiş Zeynep, kuru ciltler için olanı da var mı acaba? Bak heveslendim yine :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün snate kuru ciltli bir arkadasim da begendigini söyledi ama tabi bilemem :/

      Sil
  4. Çok merak ettiğim ve birçok yerde bahsedilen bir üründü.Mat bitişli olması direk ilgimi çekiyor.Fiyat performans olarak başarılı deneyimlerinize göre.İki ürün arasında kaldım biri fit me biri ise bu ürün bu ürün vaatleriyle okuduğum kadarıyla yorumlarınızla bir tık daha önde gibi:)Elinize sağlık<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fit me normal ve yagli ciltler icin olani var bende, ayni zamanda gözenek gizleme vaadi var, ama gözenekleri cok gizledigini düsünmüyorum.
      Ayrica kiyaslarsam, Catrice cok daha az parlama yapti gün sonunda :)

      Sil
  5. Mufe ve loreal bitince bunu deneyebilirim iyi gibi bana göre 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarinizi bekliyor olacagim :)

      Sil
  6. Gecenlerde gordum ben de ama su an icin bitirmek istedigim bir-iki ten urunu oldugu icin denemedim. Ilerleyen zamanlarda tekrar goz atacagim :)

    YanıtlaSil
  7. Bulursam deneyeceğim bir ürün. Çok açıklayıcı ve güzel bir yazıydı teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  8. Çok güzel bir yazı olmuş ilk fırsatta alırım 😉

    YanıtlaSil
  9. Elimdeki fondöten bittiğine göre yarın bu fondötene bakıyım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim cok memnun kalirsin, benim gibi :)

      Sil
  10. nihayet parlak bitişli olmayan bir fondöten önerisi buldum nasıl mutluyum :)
    çok teşekkürler harika yazı için
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. Ne zaman gitsem denk gelemediğim fondoten :( yazıyıda okudum merak ettim şimdi .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim size uyan tam rengi bulabilirsiniz :)

      Sil
  12. Snapte ilk gösterdiğin andan beri aklımda olan ama Rossmann'ın uzak olması sevebiyle bir gidip alamadığım ürün 😭
    Neyse project pandaki ürünler yılbaşına kadar bitsin o zaman paşa paşa alıcam 😱 Kalemine sağlık ✌️️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama görüntüsü de iyi degil mi, hatta dün Fit me fondotenle kiyasladim, 5 saat sonundaki hallerini falan, bence catrice daha iyi :)

      Sil
  13. Snapchatte uygulanmış halini görünce sende çok beğendim açıkçası Zey. Yaşadığım şehirde Rossman olmadığı için şu an ulaşamasam da bir gün denk gelirsem bakmayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  14. ben renk tonunu çok ama çok beğendim bu ürünün. Kuru ciltliyim diye biraz tırsıyorum ama deneyebilirim <3 ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  15. halloween makyajında kullanılır mıııaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konsept icin fazla dogal bitisli bir fondoten :))

      Sil
  16. Interesting foundation - thank you for that review!

    Sunny Eri: beauty experience

    YanıtlaSil
  17. Gözenekleri belli etmesini sevmedim ama ambalajı çok şıkmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger gözenek problemi fazla ise ki benim öyle, maalesef belli ediyor :/

      Sil
  18. Az önce hayatımda okuduğum en detaylı fondöten yazısını okudum. 😁 Kafamda hiç "acaba?" kalmadı. 😘😘

    YanıtlaSil
  19. En açık tonunun numarası nedir??

    YanıtlaSil

Yorum Gönder