Essence Extreme Lasting Eye Pencil easy glide & waterproof - 06 silky nude

Merhabalar,

Bu hafta Essence haftasi oldu farkindayim :) Bugün bir göz kaleminden bahsetmek istedim.

Essence Extreme Lasting eye pencil easy glide & waterproof - 06 silky nude



Almanya fiyati 1,95 euro olan bu kalem suya dayanikli ve 1,3 gram ürün iceriyor.



Ten rengi göz kalemlerini gözümüzün alt kirpik diplerinden icerideki kismina uygulayarak, gözlerimizin daha büyük ve uyanik görünmesini saglayabiliriz. Bakislarimin daha aydinlik ve canli durmasini sevdigimden, hergün kullaniyorum bu renk bir göz kalemi.

Kalem vaadi gibi suya dayanikli, benim sulanan gözlerimde bile 4 saat hic bozulmadan kaldi.

Uyguladiktan sonra krem rengi bir far ile üzerinden, acili bir eyeliner fircasi ile gecerseniz tüm gün oynamadan kaliyor göz iclerinde.

Cok yumusak bir yapisi var ve hemen sabitleniyor.

Asansörlü degil acmaniz gerekiyor ve dikkat edin derim cünkü kalemin 5´te 1´ini kaybettim acarken, kirilmaya cok musait.



Simdilik, daha iyi bir performans sergileyen bir göz kalemi kesfedene dek, göz iclerimde kullandigim en kalici kalem diyebilirim.

Bu arada kisa bir not, Essence ürünlerinin bana firma tarafindan gönderildigini düsünen cok arkadasim oluyor. Simdiye dek paylastigim her ürününü kendi paramla satin aldim.
Hem yeni ürünler denemeyi sevdigimden, hem de fiyati uygun oldugundan, Essence standina hep bakar ve yeni gelen ürünlerden merak ettiklerimi satin alirim.


Okudugunuz icin cok tesekkür ederim

ZeY

Yorumlar

  1. bende işe essencede girdiğini düşünmüştüm ? ay inşallah ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canim basvuru yapmistim ama hayir cevabi aldim ben fizikci olarak kozmetik sektorune pek gecemem gibi

      Sil
    2. hayırlısı olsun canım ya :(

      Sil
  2. Slm canim bende aldim bu kalemi bir hafta once cok teredute kalsim ama yinede almak istedim ve cok memnun kaldim her gun kulanmasamda 3defa kullanmisimdir ve sunuda eklemek isterim eyer okuyan olursa bir goze surunce daıtmak isterlerse diyer goze surmeden dağıtsinlar cunki cok cabuk sabitleniyo yazin icin tesekkur ederim optm ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklisin cok cabuk sabitleniyor :) Okudugun icin ben tesekkür ederim !

      Sil
  3. Essence gratislerden kalkmıştı ama Türkiye'de mağazalarını açacaklarmış duydun muuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duymadim yahu senden duyuyorum hadi hayirlisi o zaman :)

      Sil
  4. renk güzelmiş tam göz içine çekmelik ..

    YanıtlaSil
  5. Elimdeki Flormar bitince alayım bunu o zaman :) Essence kalemler genelde çok iyi oluyor zaten :)
    Bazı insanların böyle şeyler nerden aklına geliyor bilmiyorum Zey, benden elimdeki tüm ürünleri zaten bedava alıyormuşum diye, kendisine kargolamamı isteyen oldu. Şoka girmiştim. Ben de tüm ürünlerimi kendim alıyorum ama insanların garip düşünceleri var gerçekten. :-/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda hak veriyorum cünkü cok Essence ürünü paylasiyorum dikkat cekmis olabilir :/

      Sil
  6. Bir an Rimmel london sandım ne kadar benziyorlar. Bu kalem snapchatte bahsettiğin kalem olmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet snapchatte bahsettigim kalem :)

      Sil
  7. essence in kalemleri her zaman sevilen ve fiyatına göre başarılı ürünler oluyor.Güzel günlerde kullan canım <3

    YanıtlaSil
  8. Anlattıkların için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretin icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  9. Güle güle kullan Zeynepçim, bende bakayım bir dahaki alışverişimde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazinin fikir vermesine cok sevindim :)

      Sil
  10. Aaa essence'in yurt dışında mağazası mı var? Öyle bir şey olsa ne sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok burda kendi magazalari yok ama Türkiye´de acacaklarmis kendi magazalarini :)

      Sil
  11. Essence ürünlerini çok seviyorum, paylaşımın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  12. Bende gözlerimi daha büyük göstermek için beyaz kullanıyordum :) Ten rengi daha güzel duruyor buna bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazinin fikir vermesine sevindim :)

      Sil
  13. Arayıp arayıp bulamadığım kalem ☺️

    YanıtlaSil
  14. Bu tarz bir kalem arayışım vardı ama aklımda Essence markasına bakmak yoktu, artık var :) teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikir olmasina sevindim ben tesekkür ederim :)

      Sil
  15. Şu essence'in bir ürünü kötü çıksın dimi :) bulunduğum bölgede kaldırıldı standı. Küçük bir Gratis var zaten 😏 Bulduğum yerde stoklamaya çalışıyorum bazı ürünleri. Sende güle güle kullan canım 💕💕

    YanıtlaSil
  16. Ben essence ürünlerini seviyorum hem kalite hem de fiyat olarak. Bunu denemedim ama denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatina göre iyi is cikariyorlar genellikle :)

      Sil
  17. güzel şeyler deniyon sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ismimin hakkini veriyorsam ne mutlu bana ;)

      Sil
  18. Essence markası gerçekten fiyat performans bakımından gayet başarılı ürünler piyasaya çıkarıyor. Kalemleri de gayet başarılı bu güzel öneri için çok teşekkürler <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  19. insan, insan, insan bi tuhaf işte nereden saldıracaklarını şaşırıyorlar uygun fiyatlı paylassak bi türlü paylasmasak bi türlü :D bende cok seviyorum -essence- ürünlerini bazıları memnun etmesede genel olarak seviyorum :) bu da çok güzelmiş - birde yumuşak yapılı kalemler kırılmaya meyilli oluyor, cok güzel bi yazı olmuş emeğine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda saldirma degil, cok fazla Essence ürünü paylastigimdan dikkat cekmis olabilir canim , tesekkür ederim :)

      Sil
  20. Kullandığımdan farklı bir ten rengi göz kalemi arayışındayım, bunu bulabilirsem ilk fırsatta alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazinin fikir vermesine cok sevindim umarim cok memnun kalirsin :)

      Sil
  21. Merhaba bu guzel blogunu yeni kesfettim gec olsada 😊 artik burdayim banada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun oldum hosgeldiniz, ben de ziyaretinize geliyorum :)

      Sil
  22. Ben de ilk zamanlarım da beyaz kalemler kullanıyordum fakat bu renkler daha doğal duruyor. Numarasını kaydettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim yazinin fikir vermesine :)

      Sil
  23. Merhaba ben pelin yeni katıldım ve tavsiyelerinize bayıldım bundan sonra size takipteyim :))

    YanıtlaSil
  24. Merhaba ben pelin yeni katıldım ve tavsiyelerinize bayıldım bundan sonra size takipteyim :))

    YanıtlaSil
  25. Great variant of the nude eye color!

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    YanıtlaSil

Yorum Gönder