Essence makyaj sabitleme spreyi - keep it perfect make-up fixing spray

Merhabalar,

Bugün yine Essence markasindan dewam ediyorum,

Essence makyaj sabitleme spreyi - keep it perfect make-up fixing spray

Almanya fiyati 2,95 euro ve ürün 50 ml.

Pudra görüntüsünü aliyor, sadece bunun icin bile tekrar satin aldigim bir ürün oldu basarili, ama makyajin daha uzuuun süre kalmasini saglamiyor sanki pek fazla.. Belki normalden 1 saat daha fazla..

Makyaj süngerimi kullanmadan önce bu sprey ile islatiyorum, zaman zaman fircalarima da kullaniyorum makyajim sirasinda. Yagli cildim oldugundan mutlaka pudra geciyorum makyajimin sonunda ve iste en son dokunus olarak yine kullaniyorum (Rimel ve rujdan önce). Canli bir bitis veriyor diyebilirim, pudra görüntüsünü alip. Gün icinde her zamanki kadar parlama yapiyor makyajim, sprey kullanmadigim zamanlardaki gibi. Matlastiran bir etkisi yok zaten vaadide yok.

Icerigi su sekilde ve benim cildimde sivilceye ya da kizarikliga sebep olmadi. Daha önce Alverde markasinin makyaj sabitleme spreyini kullaniyordum, cildimde yanma kasinma olmustu hemen biraktim. Essence makyaj sabitleme spreyini kullanirken cildimde bir reaksiyon olusmadi. 
AQUA (WATER), PROPYLENE GLYCOL, PVP, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM HYALURONATE, PHENOXYETHANOL

Fiyatina göre basarili diyorum yine, 2. sisemi satin aldim bile, bir müddet yoluma kendisi ile dewam edecegim sanirim :)

Okudugunuz icin tesekkürler,

ZeY


Yorumlar

  1. buradaki essencelerde var mıdır acaba ? küçük bir araştırma yapayım ...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Snapchatten soru geldigi icin paylastim, sanirim satisa baslanmis :)

      Sil
    2. o zaman araştırmamı derinleştireyim....

      Sil
  2. Fiyatına göre cidden çok iyiymiş Zey, burada bulursam ben de alayım. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı, eline sağlık keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
  4. Makyajı yıkamadıkça çıkmayan biriyim ama arada pullanmış görünüm veriyor mat bb kremler onun için de deneyebilirim sanırım. Ellerine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazinin fikir vermesine cok sevindim :)

      Sil
  5. Bu makyaj sabitleme spreyleri makyaj yapan herkes için şart bence makyajı çok güzel bütünleştiriyorlar.Essense Gratisten çekilmeseydi iyiydi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann magazalarinda Essence varmis :)

      Sil
  6. burdada görmüştüm. ben mist ve hücresel su karşılıklı arada kullanıyorum onlardanda memnun kaldım.
    buda ama aklımda olsun.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretin icin tesekkür ederim :)

      Sil
  7. ahh bu yok burada olsa kesinlikle alıp denerdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni gelmis varmis, mutlaka denk gelirsiniz :)

      Sil
  8. Senden gorup gelmesini bekledigim urunler biri. Digeri catrice hd fondoten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fondoten evet, yazisini yazmaya cekiniyorum ama ince ve oldukca kapatici, gözenekleri belli etmese keske dedim :) Catrice hd fondoteni Dior fondotenine maudil gösterildi Alman youtuberlar tarafindan :)

      Sil
  9. Tam da aradıgım ürünmüş. Bende bakıcam :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de henüz görmedim buralarda ilk fırsatta bakayım Rossmann'a :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazinin fikir vermesine cok sevindim :)

      Sil
  11. Yaa inşallah burada vardır çok merak ettim cidden^^

    YanıtlaSil
  12. Buralarda hiç rastlamadım umarım vardır Zey :) zira merak ettim benim için pudralı görünümü alması yeterli özellikle kış aylarında - çok teşekkürler, pamuk ellerine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  13. Sadece süngeri ıslatmak için bile kullanılabilir. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder