Essence matt matt matt longlasting lipgloss

Merhabalar,

Türkiye´de de satisina baslanan Essence ürünlerinden bahsetmek istiyorum bugün.

Essence matt matt matt longlasting lipgloss







Bendeki 01 la vie est belle ve 02 beauty approved renkleri, Almanya fiyatlari 2,29 euro.

01 numara gül kurusu tonlarinda, 02 numara ise ciplak dudak rengi dedigimiz nude tonunda.

Ikisi de dudakta, resimlerde görüldügü gibi ne cok pembe ne de cok kahve duruyor. Oldukca dogal duruyorlar diyebilirim.

Sizin dudak pigmentinize göre sizlerdeki duruslari da farkli olacaktir.   



Kendi aplikatörleri olan bu "mat" rujlar, 5 ml ürün icermekte. Ben kendi aplikatörü ile kolayca uygulayip dagitamadim. Aplikatörü daha sivri uclu olsa, daha keskin bir hat seklinde uygulanabilirdi.

Yapisi köpük fondotenler gibi, ne cok akiskan, ne de cok kati, fakat oldukca yogun köpük bir yapisi var. Kurumalari da dakikalar icerisinde olmuyor biraz zaman aliyor.

 Isminde 3 defa mat yazinca, ben epey mat bir durus beklemistim fakat ölü bir matligi yok.

Sisesi üzerinde, uzun süre kalici kremsi lipgloss denmis ve kadifemsi mat bir bitisi oldugu yazilmis. Ayrica dudaklari kurutmadigi ve yüksek kapaticilik (pigmentasyonu iyi) verdigi yaziyor.

Soldaki resimde kendi aplikatörü ile uygulanmis halini görebilirsiniz. Resmi, uyguladiktan hemen sonra cektim.

Yapisi sebebiyle kendi aplikatörü ile uygularsaniz cizgilenme yapiyor. Ben parmaklarimla vurkac hareketlerle üzerinden gectim.
Eger altina dudak kalemi kullanirsaniz, cok daha kolay uygulaniyor.

Bir kahve icimi sonrasi ic kisimlardan cizgi halinde cikmaya basladi, fakat tamamen cikmadi. Bu anlamda kaliciligi orta diyebilirim. Tabiki yagli birsey yemediginiz sürece. Hicbirsey yiyip icmediginiz sürece 4 saat kadar kaliyor.

Vaad ettigi gibi pigmetasyonu yüksek diyebilirim, 2 defa üzerinden gecince tam bir opaklik sagliyorsunuz. Dudaginizin kendi rengine göre tek kat bile size yeterli gelebilir. Benim dudak rengim cok soluk, benim icin 2. kat tam örtücü oldu.



Sagdaki resimde ise, 10-15 dk kadar bekledikten sonraki duruslari var. Daha mata yakin bir hal aldilar diyebilirim ama yine de biz ona vaadi gibi kadifemsi mat diyebilir miyiz, bilemedim.

Ve yine vaad ettigi gibi dudaklari minimum kurutuyor. Yaklasik 4 saat sonunda hafif bir kuruluk hissediyorsunuz ve cizgilere dolmus oluyor. Bu yine sizin dudaklarinizin ne kadar kuru ya da nemli olduguna göre degisebilir.

Benim fiyatina göre iyi is cikardigini düsündügüm rujlar olmus. Sabah uygulayip, ögle arasinda tazelerseniz, tüm günü cikarabilirsiniz.

Tabi altina dudak kalemi de kullanirsaniz cok daha iyi sonuc alirsiniz :)


Okudugunuz icin tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar

  1. 02 yi görseydim düşünmeden alırdım :) 01 i gördüm ama elim gitmedi almaya valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce paylassaymisim keske ;)

      Sil
  2. Aaa bende almıştım bu seriden Zeynep, senin yazını görünce hatırladım. Tamamen mat olur diye ummuştum, değilmiş demek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de yorumlarini merakla bekliyorum :)

      Sil
  3. 02yi bende cok beğendim bakıyım bunlara :)

    YanıtlaSil
  4. ooooo alırım bı dal :) cok begendım zeynepcım emegıne saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin canim biraz önce snapte izledim geri donuyormussun cok sevindim :)

      Sil
  5. Essence'demi çıkarmış ilk kez görüyorum, bu furyaya katılmayan bir o kalmıştı zaten :) Yarın çıkıcam umarım şehrimde essence satılan tek mağazayada gelmiştir :) Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  6. yani gördüm ama tester olmadığı için deneyemedim şimdi sende görünce hiç de mat değiller bence çok alasım gelmedi ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin Nyx soft matte lipcream sevdanizi biliyorum, o yuzden oyle bir performans beklemeyin derim :)

      Sil
  7. Tamamen mat değillermiş Zey, bu durum da aslında benim gibi çok mat rujlarda sıkıntı yaşayanlar için iyi bir özellik olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatina göre bence kötü bir ürün degil, dudak kalemi ile daha basarili ama tabi tercih meselesi :)

      Sil
  8. Nasıl güzel bir pembe, denk gelirsem mutlaka bakacağım :) Emeğinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  9. Bu rujlara bir türlü rastlayamadım.Stantlarda hep kırmızı tonu kalmış oluyor.Güle güle kullanın ♥

    YanıtlaSil
  10. buralara gelmedi sanırım hala, standlar çok yavaş yenileniyor ankarada sanki.. çok güzeller, güle güle kullanın, ben 2 numaraya bayıldım kiii <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmis satin alanlar oldu ama belki dedigin gibi yavas yavas yenilendiginde gelecek, cok tesekkür ediyorum :)

      Sil
  11. Canım 2 numara alınacaklar listeme girdi bile :)) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazinin fikir vermesine cok sevindim :)

      Sil
  12. Bende 03 numarası var.Oldukça vasat matlığı kuruması sevemedim.Gabrininin 02 numarası var o bile harika performans gösteriyor.Essence yapamamış, olmamış :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda yazimda ben de olumsuz özelliklerini yazdim fakat fiyatina göre cok cok vasat gelmedi bana, kisiden kisiye degisiyor her ürün performansi tabiki, sevgiler

      Sil

Yorum Gönder