Essence matt matt matt rujlar



Merhabalar,

Sizlere uygun fiyatli olmasina ragmen basarili buldugum rujlardan bahsetmek istiyorum

Essence matt matt matt rujlar

Bu seri Almanya´da 1 aydir satista, fiyatlari 2,25 euro. Türkiye´ye de gelmis, satin alip paylasan arkadaslarim oldu.

Golden Rose markasinin Velvet matt serisi rujlari kullanan varsa, söyle bir kiyaslama yapabilirim, onlar gibi dudagi kurutmuyor fakat biraz daha az kalici :)




Serinin 2 rengi var bende,
01 natural kiss
02 perfect match

3,8 gram ürünümüz var ve ömrü 12 ay.

Bakalim 1 senede bitirebilecek miyim ?

Rujlarin ambalajlarini cok begendim cünkü tik sesi geliyor kapatinca ve cantaniza attiginizda kapaginin acilma, cantaya bulasma ihtimali yok !


Bu aralar fotograf yerlestirme ve yazi renklerini degistirmede sorun yasiyorum. Blog yazari arkadaslarimdan bu sorunu yasayan var mi merak ediyorum dogrusu...


Rujlarin suya dayaniklidir gibi bir vaadi yok ama bence dayaniklilar.
Su ve kahve icerken az miktar transfer oluyorlar fakat tazeleme ihtiyaci duymuyorum acikcasi.

Yapilari oldukca kremsi, sürerken hic zorlanmiyorum.
Sürdükten sonra 3-5 dakika birsey icmeyip sabitlenmesini bekliyorum.

Pigmentasyonlari benim icin basarili, yani 2 defa üzerinden gecince renklerini güzel gösteriyorlar.

Birsey yiyip icmezseniz 3 saate yakin kaliyorlar.
Tabiki yagli yemek yerseniz, epey bir siliniyor.

Öncesinde kaliciligindan emin oldugunuz bir dudak kalemi kullanirsaniz daha da kalici oluyorlar.

Az cizgilenme yapiyorlar, dudaginizda catlaklar varsa birikme yapiyorlar. Ama rahatsiz edici degil. Dudagimi kurutmadilar.

Parcalanma, dökülme gibi bir sorunla karsilasmadim.
Yandaki resimde soldaki 01 rengi, sagdaki 02 rengi. 
Mat oldugu 3 defa yazilarak vurgulanmis olsa da, ölü bir matliklari yok, ama 01 numara, 02 numaraya kiyasla daha mata yakin.

Fiyatina göre bence basarili rujlar. Indirim olursa, serinin baska renklerine de sans verebilirim :)


Okudugunuz icin tesekkürler !
ZeY

Yorumlar

  1. ben de gidip gelip bakıyorum bunlara da daha alıp deneyemedim güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. off off renkleri çok güzelmiş <3 ben essence nin her ürününe bayılıyorum sanırım

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan, blog yazı ve fotolarda bir sorun yaşamadım son dönemde, umarım yaşamamda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben nedense bazen rengarenk yazilar yayinliyorum basi mavi sonu siyah :/

      Sil
  4. Aşırı şık duruyor ambalajı mutlaka bulursam alıcam ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalaji kilitleniyor bu arada yazmayi unutmusum hemen ekliyorum

      Sil
  5. Renklere bayıldım. Zaten mat rujları tercih ederim hep. Dudağını kurutmuyor olması da güzel :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  6. Essence markasının rujlarını bende severek kullanıyorum bu iki renkte tam benlik :) kesinlikle fiyatına göre çok başarılı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede fiyatina göre iyi rujlar :)

      Sil
  7. İki renge de bayıldım Zey, bu seriyi ben henüz görmedim. Görürsem mutlaka bakacağım. :) Çok teşekkürler canım, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. umarım bulurum canım burada çok güzelmiş renkleri<3<3 Güzel günlerde kullanman dileğiyle<3

    YanıtlaSil
  9. Yazını okuyunca çok sevindim Zeynep'çim daha kullanmamıştım. Güzellermiş :))

    YanıtlaSil
  10. renkler çok hoş essence markasını seviyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Renkleri harika gözüküyor.Güzel günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  12. renklere aşık oldum, güzel günlerde kullanın
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. Çok tatlılar ☺ben de bloguma beklerim http://okuugit.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaret ettim sayfanizi takipteyim, sizi de sayfamda daha cok görmek isterim :)

      Sil
  14. Gördüğüm an alıcam bu rujları çok beğendim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder