Himalaya Aydinlatici Meyankökü Özlü Peeling

Merhabalar,

Bugün yine biten bir üründen bahsetmek istiyorum.

Himalaya Aydinlatici Meyankökü Özlü Peeling


Kendisini Gratis´ten yil basinda Türkiye´ye geldigimde almistim. Elimdeki peelinglerden sonunda sira geldi ve kullanip bitirdim. Fiyati 11 liraydi ve 75 ml ürün. 
Icerisinde Paraben ve SLS yok. Zaten marka tamamen bitkisel icerikli ürünler yapiyormus.
Almanya´dan almak isteyen arkadaslarim varsa, iparfumerie.de sitesinde 3 euro fiyati ama kargoya da 3,5 euro ödeyebilirsiniz. Ayrica amazon.de sitesinde de var ama Türkiye fiyatinin 2 kati fiyat, bilemedim :/

Vaadi ölü deri hücrelerini ve kiri temizlemek, cildin isildamasini saglamak.
Kullanim olarak ise hergün yüzünüzü yikadiktan sonra, göz cevresinden kacinarak, nazikce masaj yapin denmis.

Icerisindeki peeling sayisi oldukca fazla, kendini cok güzel hissettiriyor. Cok fazla tanecik olmasi cok daha derin temizler gibi geliyor hep bana. Bu arada tanecikler cok sert degil, yüzümü kizartmadilar ama sertler.

 


Ilk resimde üzerindeki kagit cikmis haliydi. Raflarda sag taraftaki resimdeki gibi satiliyor.

Ben nasil kullandim, hergün kullanmadim bir kere. Ama haftada 3-4 defa dustayken kullandim. Önce dusta yüz yikama jelimi kullandim ardindan bu peelingi.

 Sevdim mi, sevdim. Yüzümdeki kücük pürüzleri yok etti diyebilirim. Yüzüm isildadi mi derseniz, extra bir isildama farketmedim. Ama bence güzel temizliyor, özellikle gözenekleri ! Neden derseniz, bu peelingi kullanirken siyah nokta olusumum gecikti. Her hafta siyah nokta bandi yapan ben, bu peelingi kullanirken, siyah noktalarimin daha uzun zaman sonra beni rahatsiz ettigini farkettim. Her haftasonu aynaya baktigimda, siyah noktalarim beni rahatsiz ederdi fakat dedigim gibi 2 haftada bire düstü siyah nokta bandi kullanimim.

 Begendigim icin tekrar almak istedim bu son Istanbul´a gelisimde. Ne mümkün ! Gezdigim Gratislerde hic denk gelmedim.

Ben de herhangi bir hassasiyet olusturmadi, tanecikleri cildime zarar vermedi. Sivilce de yapmadi.

Fiyatina göre oldukca basarili buldum.
Sizler de siyah noktalarinizin olusumunu geciktirmek istiyorsaniz, ve Görkem Karman sayesinde meshur olan kayisili peelingi bulamiyorsaniz, bence aydinlatici bu peeling de siyah nokta olusumunu geciktiriyor.

 Not: Yuvarlak ambalajdaki ürünlerin fotograflarini bir türlü düzgün cekemiyorum ! Önerileriniz varsa yazarsaniz sevinirim.

Ürünün ingilizce aciklamasi ve ön kisminda yazilanlar, arkada yazilandan farkli. Ceviride mi bir sorun oldu yoksa baskida mi bilemedim. Arka kisminda kayisi icerir diyor , simdi bu o meshur kayisili peeling mi yoksa ;) Anlayan beri gelsin...

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
zEy

Yorumlar

  1. Yine muhtesem bir yorumlama zeyden.❤Yurt disindada varmıdır acaba bu urun?
    ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler iyiki sordun hemen güncelledim yaziyi, amazon.de de ve iparfumerie.de sitelerinde varmis

      Sil
  2. Son zamanlarda meşhur oldu bu ürün, benimde merak ettiklerim arasında. Alınacak listemde bekliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayisili olan oldukca meshur ama bence de bu da siyah noktalarda etkili ;)

      Sil
  3. Açıkçası çok merak ediyorum ama parçacıklı ürünleri hassas ciltli olduğum için kullanmaya korkuyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlayabiliyorum dedigim gibi tanecikleri bence sert :/

      Sil
  4. Bu benim de aklımda Zey, ben de deneyeceğim elimdekiler bitince. Temiz içerikli olması çok güzel... O kayısıyı peelingi ben hiç sevmemiştim. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayisili olan Görkem Karman önerdikten sonra bulunamiyor zaten canim :/

      Sil
  5. Siyah noktalarda işe yaraması çok iyi olmuş Zeynep, bende arındırıcı olanı var. Senin yaptığın gibi duşta kullanayım belki daha da etkili olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kayisili ve bunu bulamayinca arindirici olani aldim, siradaki o bakalim nasilmis :)

      Sil
  6. Peelingler cildimi kızartıyor,hassaslaştırıyor.Paylaşım için teşekkür ederim.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  7. Görkem'in önerdiğini asla bulamıyorum.. Bunu alacağım sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu da bulabilecek misin, süpheliyim :)

      Sil
  8. Bende kayısılı peelingi var o da siyah noktalarıma çok iyi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bulamadim ben de merak etmistim :)

      Sil
  9. Önünde yazılanlarla arkasında yazanlar farklı demişsiniz ya, ben de neem scrubını almıştım aynı markanın üzerindeki yapışkanlı kağıtta farklı içerikler orjinal ambalajında farklı içerikler yazıyordu.Markadan soğumama sebep olmuştu ama ürün güzeldi, kaybettim ama bir yerde unuttum sanırım yoksa bahsedecektim blogumda bu konu hakkında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevirirken mi bir degisiklik yapmislar bilemedim ki, ama ilgincti yani o yuzden yazdim sonda :/

      Sil
  10. Markayı cok sevdiğim için bütün ürünlerini deneyimlemeye başladım içeriğin temiz olması zaten harika <3 Bunu da arıyorum ama yok satıyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bulamadim canim bundan tekrar almak istemistim ama ne mümkün !

      Sil
  11. Görkem Karman kayısılı peelingi değil de ceviz özlü, elmalı peelingi önermişti :) "Anlayan beri gelsin" deyince açıklamak istedim canım :) Cevizliden gerçekten ben de memnunum siyah nokta açısından özellikle. Bunu da merak ettim ama ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklimda yanlis kalmis cok tesekkür ederim :)

      Sil
  12. Merhaba Zeynep. 15 gün önce burun ve kulak ameliyatı oldum. Ameliyattan sonra normalde kurutma dönük olan cildin yağ bombasına döndü :( alnımda puturler, burnumda siyah noktalar ve 3-4 tane sivilce olarak geri döndü bana ne yazık ki :( cilt ürünlerimiz tamamen degistirecegim sanirim. Bu ürün bu konuda bana da iyi gelir umarım. Yazı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de burun ameliyati oldugumda cildim oyle olmustu doktor bana bir bucuk ay cildime bir sey surmemi sadece suyla yikamami soyledi. Aksi halde reaksiyon yaratabilirmis. Bir bucuk ay sonra bu urun elimde varken kullandim ve neem ozlu yuz yikama jelini kullandim. Bana iyi geldi ikisi de umarim cabucak iyilesirsiniz :)

      Sil
    2. Cok gecmis olsun, umarim iyi gelir

      Sil
    3. zeynepakyurek çok tesekkur ederim. Doktorum ameliyat esnasinda ilaçlı bir sıvı ile yüzü yıkıyoruz o da alerji yapmış dedi. Şuan zaten burnuma birşey suremiyorum.

      Sevgiler��

      Sil
  13. Benımde favorım dıadermıne markasının peelıngı bayılıyorum onun etkisine kendısıne <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic denk gelmedim Diadermine peeling yazisina, merak ettim simdi

      Sil
  14. himalaya'nın farklı bir peelingini kullanmıştım tövbeler attim, çıkmıyor :( Ama bu ürün denenebilir, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Himalaya neem maskesini kullaniyorum o da cok zor ariniyor ciltten ama güzel temizliyor gözenekleri, tesekkürler :)

      Sil
  15. Bende Görkemden okuyup cevizli peelingini aradım çoğu yerde asla ama asla bulamadım en son sabrım taşınca görevliye sorduğumda ne zaman gelecek diye gelmeyecek dedi çok saçma ama raflarda bu aydınlatma vaadli scrub vardı ne yapalım bunu alacağım artık siyah noktalarıma dur der umarım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder