Maybelline Lash Sensational Luxurious maskara

Merhabalar,

 Bugün size yaklasik 5 aydir elimde olan bir maskaradan bahsetmek istiyorum.

Maybelline Lash Sensational Luxurious maskara

Kendisinin Almanya fiyati 10 euro ve suya dayanikli olan versiyonu degil. Icerisinde 9,5 ml ürün bulunuyor ve ömrü 6 ay. Italya´da üretilmis.

Suan (Ekim 2016) Türkiye´de satista degil. Umarim bu yazi ilerde Türkiye´ye geldiginde bir fikir olur.

Daha önce suradaki yazimda (üzerine tiklayarak ulasabilirsiniz) Maybelline Lash sensational suya dayanikli versiyonunu yazmistim.


Icerisinde 3 farkli yag icerdigi ve kirpiklere ayni zamanda bakim da yapmayi vaad ettigi yaziyor. Gül yagi, yalanci safran yagi ve argan yagi iceriyor. Ben kirpiklerime bakim yaptigini gözlemleyecek kadar devamli bu maskarayi kullanmadim acikcasi, bu konuda birsey söyleyemem.

Fircasi silikon, uc kisma dogru kücülen killardan olusuyor.
Daha kisa killarin olmasi daha kücük kirpiklere de ulasmanizi sagliyor.


Maskaradan ne beklediginize bagli performansini begenip begenmemeniz.

Benim gür kirpiklerim yok ve olanlar da uzun ve dümdüz. Kivirmak ve kivrik durmalarini saglamak benim bir maskarada aradigim özelliklerden.

Yapisi oldukca islak, bu sebeple ilk baslarda kullanirken cok zorlandim cünkü kirpiklerimi birbirine yapistirdi ilk katta. Fircaya gelen fazla ürünü ürünün sisesinde birakmaya calistim. Siyirma hareketleri ile. Yine de cok islak geldi.
Bir kac defa maskarayi gece actim ve sabaha dek acik biraktim, yapisi biraz kurusun diye. Cok bir fark olmadi acikcasi.

En sevdigim özelligi inanilmaz siyah, baya simsiyah duruyor.

Tek kat uygularim, siyah görüntü tamamdir, biraz da uzun görünsün yeter derseniz tamam seversiniz.

Ama yok ben kat kat sürüp hacim vermesini istiyorum maskaramin derseniz, kirpiklerin yapismasini göze almalisiniz. 2-3 katta hacim veriyor ama kirpikleri birbirine yapistirarak. Sonrasinda baska bir firca ile tarayip yapisan yerleri ayirmak gerek.. Kaslarinizi taradiginiz bir fircanizi kullanabilirsiniz.

Topaklanma yapmadi.
Kirpiklerinizi öncesinde mutlaka kivirin, kendiliginden bir kivrilmis effekti vermiyor.
Gün boyunca dökülme de yapmadi ki hem gözlerim sulanir (lens kullaniyorum) hem de maskara suya dayanikli degil.

Maskarayi temizlerken biraz ugrastiriyor, kolay cikmiyor. Simsiyah bu maskarayi cikarirken biraz zaman harcamali ve nazik olmalisiniz, yoksa kirpikleriniz dökülebilir.
Benim zaman zaman 1-2 kirpigim döküldü cikarirken :/


Not: Yazinin ilk kismi neden mavi renk anlamadim. Siyah secmeme ragmen degismedi bir türlü :/
Okudugunuz icin tesekkür ederim,

ZeY

Yorumlar

  1. Zey, ben maskarada illa ki hacim arıyorum, bunu sever miyim emin olamadım. Ancak akmaması çok iyiymiş :) Ellerine sağlık canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suan satista olan Lash Sensational da cok begenildi ama ben cok bayilmamistim acikcasi , bu da oyle oldu, yok mudur sudur diyecegimiz bir maskara :)

      Sil
  2. gülümseyerek okudum inanki pişti olmuşuz maskara yazılarıyla :))
    ikimizde aynıyız yok ben gidicem anlaşıcam bi yerle üreticem maskara o olucak bu gidişle yeter çünkü
    çok özellik lazım diilki az dolgunlaştırsan yapıştırmasan nolur diye hepsiyle konuşuyorum maskaralarımın yok dinlemiyor
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz önce okudum yazini aynen katiliyorum, en sonunda kollari sivayip mutfaga girip kendi maskaramizi üretecegiz :)

      Sil
  3. kirpiklere bakım yapma özelliği güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaadi öyle ama ben o kadar uzun süre ayni maskarayi kullanmadim :)

      Sil
  4. Maskaraların kirpiklere bakım yaptığı konusuna bende çok inanamıyorum. İçeriğindeki kimyasallar buna çok izin vermez sanırım. Anlattığın kadarı ile günlük kullanıma uygun olur sanırım ama özel geceler için sıkıntı yaratır gibi geliyor .Fırçası beğenebileceğim tarzda ama denemek lazım .Türkiye'ye gelirse deneriz inşallah ,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakim konusuna katiliyorum, ve hic uzun zaman ayni maskarayi kullanamiyorum ki bu özelligine de bakabileyim :)

      Sil
  5. güzel bir anlatım olmuş elinize sağlık
    blogunuzu yeni keşfettim Takibe de aldım sizide beklerim http://herteldehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim cok memnun oldum, hemen ziyaretinize geliyorum :)

      Sil
  6. Bu maskarada benlik değilmis. Türkiyede olan lash sensational inanılmaz kirpiklerimi döktü verdiği etkiden cok memnun olmama rağmen bir daha almıcam. Bu da zor cıkıyorsa almam:/

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel anlatmışsın Zeynep, kirpik yapılarımız benziyormuş demek ki beni de memnun etmez. Hele o yapışma durumundan hiç hoşlanmıyorum. Gelsin yeni maskaralar :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam budur diyebilecegim bir maskara bulana dek gelsinler bakalim :)

      Sil
  8. Zey ben bu tür ıslak, yapış yapış yapan maskaraları kullanamıyorum massallah nasıl bi mskaraysa acık bırakmana rağmen kurumamış :D ambalajını görünce daha fakrlı bi fırça hayal ettim ama hiç beklemediğim bi fırça cıktı. bir de şu bakım mevzusu bana garip geliyor. kirpiklere bakım yaptıklarına inanmıyorum açıkcası ama öncesinde iyice deneyimlemek gerek tabii ki -emeğine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakim yapmalarini gözlemlemek icin ciddi dikkat etmek gerek haklisin bana da pek inandirici gelmiyor tesekkür ederim canim :)

      Sil
  9. Benim Almanya'da rimelere para veresim gelmiyor yahu Türkiye'de maybelline rimelleri uyguna görünce :D ben bunun öteki versiyonunu deneyemedim hala ama bunu da çok merak ettim. Benim rimelde aradığım özellik göz altıma akmaması. Bu akmamış sende bi' şans verip bakalım o zaman ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni burda gördügüme nasil sevindim anlatamam canim cok tesekkürler <3

      Sil
  10. Diğer Sensational maskaranın verdiği görünümü çok seviyor ancak çıkarırken çok uğraştırdığı için tekrar almayı düşünmüyorum.Ah şu uygun fiyatlı dört dörtlük makarayı bulamadık gitti :)

    YanıtlaSil
  11. Türkiye de ki versiyonunu severek kullanıyorum ama bunu fırça yapısı ve anlattığın özellikleri nedeniyle sevmem gibi bir önyargım oldu.Hacim vermiyorsa benim için başarısız oluyo:(
    Eline sağlık çok başarılı bir yazı olmuş gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim , okudugun icin ben tesekkür ediyorum :)

      Sil

Yorum Gönder