Nyc far paleti 818 union square



Merhabalar,

Nasilsiniz? Havalar epey sogudu sonbahar kendini hissettiriyor. Tam da bu havalara uygun kahve tonlarinda, uygun fiyatli bir far paletim var sizlerle paylasmak istedigim.

NYC far paleti 818 Union Square

4 renkten olusan bu paleti, fiyatina göre oldukca begendigim bir ürün oldu. Hemen baslayalim.

Baslamadan önce kisacik bir not düsmek istedim. Sevgili Gökce blogunda Estee Lauder ürünlerinden olusan bir cekilis baslatmis, eger katilmak isterseniz bir bakin derim. Ben de sansimi denedim :)
Suraya tiklayarak yazisina ulasabilir ya da www.blogluyorum.net blog sayfasini ziyaret edebilirsiniz.




4 farkli sedefli yapida far var palette. Watsons magazalarinda fiyati 10 liraymis. Bana arkadasimin hediyesi. Eminim indirime girdiginde cok daha uygun bir fiyata alabilirsiniz.

30 ay ömrü olan bu palet, 6 gram ürün iceriyor.
Icerisinden cift tarafli bir aplikatörü cikiyor ve aynasi yok.



Renkleri en aciktan koyuya dogru 1´den 4´e numaralandiralim. Benim kullanma seklimden bahsedeyim. 
1 numara, en acik rengi tüm göz kapagima, katlanma bölgesi dahil uyguluyorum. 2 numarayi sadece katlanma bölgesine uygulayip güzelce dagitiyorum. 3 numara ile katlanma bölgeme ama cogunlukla gözlerimin dis kisimlarina derinlik vermek icin koyultuyorum. Göz pinarlarima dek uygulamiyorum. 4 numarayi ise bazen yine dis köselere iyice koyulastirmak icin, bazense acili bir eyeliner fircasi ile üst kirpik diplerime uyguluyorum.
2 veya 3 numarali renkleri tüm göz kapagima uygulayip da kullandigim da oldu. Farlari karistirmadan hizlica bir makyaj yapmis oldum.
1 numarayi göz pinarlarima ve kas altlarima uygulayarak daha aydinlik temiz bir görüntü sagladim.


Benim göz kapaklarim yagli oldugundan, gün icerisinde, eger far bazi kullanmadan far sürersem, cizgilenme sorunu yasiyorum. Bu sebeple Catrice markasina ait far bazi ve bu aralar yeni kesfettigim NYX markasina ait proof it far bazi ile kullandim (yazisi gelecek).

Far bazi kullanmadan da renklerini güzel veriyorlar. Fakat alt resimde de görebileceginiz gibi far bazi ile cok daha canli görünüyorlar. Far bazi ile yazan resimde Catrice markasinin far bazini uyguladim.
Far bazi kullanmadan da denedim ve cizgilere minimum doldular diyebilirim.
Tabiki havalar serinken durum böyle, cok sicak günlerde cizgilenme ve birikme durumu farkli olacaktir.
Pigmentasyonlarini basarili buldum. Tabi 2 defa üzerinden gectigimi de söylemeliyim.
Tozutma yapiyorlar ama rahatsiz edecek kadar degil.
Parmakla da kolay uygulaniyorlar. Firca ile uygularsaniz, fircayi far üzerinde cok bastirmayin derim, cünkü parcalar halinde fircaya geliyorlar.



Gün icerisinde dagilmadi bu farlar. Bazen bu problemi yasiyorum ve yüzümde simler görüyorum fakat bu farlarda dagilma olmadi.

Kisacasi fiyat performans olarak bakarsak, bence ortalamanin üzerinde iyi bir performansi var. Bu renk severlerin sans verebilecegi bir far paleti olabilir.

Umarim yazi sizlere fikir vermistir.
Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar

  1. Zeynep oldukça başarılıymış bu palet, renkleri de pigmentasyonu da hoşuma gitti. Ne zaman Watsons'a gitsem NYC farları olmuyor. Görürsem kapayım hemen.

    Çekilişimi duyurduğun, destek olduğun için teşekkür ederim. Çok düşünceli ve yardımseversin. Kocaman öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, cekilis cok güzel umarim severek takip eden birine cikar :)

      Sil
  2. Ellerine sağlık.. Eskiden anneme hep kahverengi tonları giyiyorsun diye kızardım. Şimdi çoğu farım ve rujum kahve ve tonları.. Bu renk nasıl oldu da bu kadar hayatıma girdi bilmiyorum :)) Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve tonlarinda rujlari kendime yakistiramasam da farda cok begeniyorum :)

      Sil
  3. Merhaba; pigmentasyonu başarılı :)) Bende uğradığımda alabilirim.Paylaşım için teşekkürler.Güle güle kullanın.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazinin fikir vermesine sevindim cok tesekkürler :)

      Sil
  4. renkleri çok güzel tam kış için, gosh palete benzettim tonlarını onun dibini görmeye başlamışken bunu deniyebilirim.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gosh paleti bilmiyorum ama bu palet basarili, sevgiler :)

      Sil
  5. ben bu tonları hiç sevmem ama ürünün yapısı güzel olduğuna göre başka renklerine bakabilirim , sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim diger paletleri de ayni pigmentasyona sahiptir :)

      Sil
  6. Renkleri çok güzelmiş Zey, yapısı da fiyatına göre gayet iyiymiş, denenebilir. Aklımda olsun :) Ellerine sağlık canım <3

    YanıtlaSil
  7. Bazla uygulanmış hallerini görünce gözlerim büyüdü yahu ne kadar güzel pigmentosyanları varmış farların:)Güzel günlerde kullanın.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Far bazı ile uygulanmış halinde daha canlı ve güzel görünüyor, mutlu günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
  9. Renkleri o kadar güzel ki ben nasıl görmedim diyorum şuan mutlaka bakıcam :) Hava bugün İstanbul'da çok güzeldi yaprakla yürürken düşünce çok seviyorum :)) Mutlu günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hava burda Almanya´da birdenbire 15-20 derece düstü pek hos olmadi :/ Tesekkür ederim

      Sil
  10. Nyc farları pigmentsiz derler hep, bende bir kaçına bakmıştım hani bu aydınlatıcı vs olanına çok pigmentsiz gelmşti banada ama bu paletleri ne güzel renk vermiş, mercek altına almak lazım anlaşılan bu seriyi :) Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydinlatici, eyeliner hatta kendi far bazi olan ve 4 farkli far rengi olan yesil gözler icin far paletini de kullaniyorum bu aralar yazisi gelecek, umarim bu 4lü far paletlerin hepsi ayni pigmentasyona sahiptir :)

      Sil
  11. 818 union square, aa bu adres yaaa :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel renkler ve pigmentasyon olarak da gayet başarılı.

    YanıtlaSil
  13. Renkler tam benim kullanabilceğim tonlardaymış. Sonbahara da cok yakısır :) Teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim <3

      Sil
  14. Bence de renklerin bazsız hali de gayet başarılı, aynı zamanda renklerin uyumu da çok hoş :)

    YanıtlaSil
  15. cidden çok güzel renkler, en kullanışlı kahve tonları bunlar. bu serinin pembe tonlarında olan paleti var bende de, onun pigmentasyonu bununki kadar güzel değil. baz kullanmadan da oldukça iyiymiş. çok beğendim, güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin her paleti ayni degilmis sanirim, ben sansliyim elimde tek olan bu palet ve oldukca basarili cok tesekkürler canim <3

      Sil
  16. Çok faydalı bir post olmuş. Fiyatı da çok uygunmuş. Başka bir markanın bu renklerde olanı almıştım keşke bunu alsaymışım. Tüh...
    Bu arada Takipteyim.

    Seni de iki bloguma da beklerim.

    Anne-çocuk;
    http://berilcimcime.blogspot.com

    Makyaj,kozmetik;
    http://makyajbox.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun oldum, Kozmetik blogunuza hemen ziyaretinize geliyorum :)

      Sil
  17. NYC şimdiye kadar sadece iki lipbalm'ını denediğim hatta laf aramızda Watsons bu markayı ne diye tutar ki,gitse de başka marka gelse diye düşündüğüm bir markaydı.Ancak farların renklerini görünce haksızlık mı ettim diye düşünmeden edemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ben de itiraf edeyim, hediye gelmese bu palet kendim gidip almazdim, hic nyc standinda zaman gecirip ürünlere bakmadim nedense, cekmedi beni :)

      Sil
  18. En sevdiğim tonlar... Bu paleti de bir süredir merak ediyordum, bilgilendirme için teşekkürler^^ Blogunuzu takipteyim kendi bloguma da beklerim :) https://makyajlikus.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler ziyaretiniz icin, hosgeldiniz, ilk firsatta geliyorum blogunuza :)

      Sil

Yorum Gönder