Rival de loop Vital Augen-kapseln (goz cevresi kapsulleri)





Merhabalar,

Bugün 1 hafta düzenli kullandigim göz cevresi kapsüllerinden bahsetmek istiyorum.

Riva de loop Vital Augen-Kapseln

Rossmann´larda bulabileceginiz Rival de Loop markasinin bu ürününün Almanya fiyati 1 euro.

Ilk dikkat cekmek istedigim nokta, bu kapsüller 45 yas ve üzeri icin uygunmus.
Kirisiklik sahibi biri olarak kuru göz cevrem icin ben de denemek istedim.




Gelelim ürün icerigi ve vaadlerine...
olgun ciltler icin denmis,
düzenli kullanildigi takdirde ince cizgilerin görünümünü azaltir denmis ve en altta minicik de 4 hafta günde 1 kez uygulama sonucu denmis :)
hassas göz cevresini canladirir, daha canli ve taze görünüme kavusturur denmis,
argan yagi ve squalene ismindeki köpek baligi yagi ile nem vermeyi ve nemi hapsetmeyi vaadlermis,
icerdigi e vitamini ile cildinizi yaslanmaya karsi korurmus,
dermatolojik olarak test edilmis, lens kullananlar icin uygundur ve parfüm icermez diye de belirtilmis
son olarak da Kalpariane denilen (yosun extresiymis kendisi) etkin madde ile kolajen ve hyaluronan olusumunu uyarirmis....


Elimden geldigince arka kisminda yazan her ayrintiyi cevirdim sizlere.. Türkce cevirisi pek birsey ifade etmesede tam icerigi de suraya ekleyelim hemen,
Bu arada neredeyse her Rival de Loop markasinin arkasinda bulunan Vegan ibaresi bu üründe bulunmuyor :/

Dimetikon, dikaprilil eter, hidrojenli poliizobüten, izoheksadekan, trisiloksan, skualen, Argania Spinosa Çekirdeği Yağı, tokoferil asetat, kaprilik / kaprik trigliserit, Alaria Esculenta Özü


Dedigim gibi hergün düzenli kullandim ve bitirdim.

Hatta 2 tane almistim ama 2.yi kullanacagimi sanmiyorum.

Benim cildime agir geldi, tek kapsül cok fazla ve parmaklarimla emilinceye dek vurkac yaparak uyguladim.
Cogunlukla tek kapsülün bir kismini kullanamadim bile ziyan oldu.

Göz cevremi inanilmaz yakti, kizartti ve kasindirdi.

Nem verdigini de düsünmüyorum ki, oldukca kurudur göz altlarim, zaman zaman kapaticim pütürlü durur. Özellikle kuru duran bir gözalti kapaticimi kullandim, bu ürünü kullanmayi bitirdikten sonra fakat yine ayni durus bu sebeple nem verdi gibi gelmedi.

Alerjik bir cildim yok, kolay kolay reaksiyon göstermez ama bu ürün maalesef kizartti göz cevremi ve yakti...



Okudugunuz icin tesekkürler
ZeY


Yorumlar

  1. Ben allerjik bir olarak,kesinlikle kullanmayım öyleyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sasirtti beni ki alerjik degilim :/

      Sil
  2. Geçmiş olsun :) Yaşınız 45 altı olduğu için mi yanma ve kızarma oldu acaba?
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün agir geldi cildim o kadar da olgun degil diye sanirim :/

      Sil
  3. eline sağlık kuzu :* benimde göz çevrem kuru senden başka göz çevresi önerileri bekliyor olacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandikca paylasiyorum canim arsive de bakabilirsin :)

      Sil
  4. göz çevresi çok hassas gerçekten geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bu sefer oyle oldu tesekkürler

      Sil
  5. canım yazılarda biraz pişti olmuşuzzz :) ben bu markanın yüz kapsullerini kullandım ve memnun kaldım ama göz için olanının sana iyi gelmemesine üzüldüm ... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen okudum dedigin gibi kullaniyim ben de, bir de bu kapsüllerin yüz icin nem verenleri var, cok sevdim, yazisi bu hafta gelecek :)

      Sil
  6. bunları hiç bilmiyodum :)

    YanıtlaSil
  7. Üzücü olmuş, kendi yaş grubum olanları denedim ve memnun kaldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yas grubum icin kapsül görmedim ben bir dahakine daha dikkatli bakiyim :)

      Sil
  8. Zey, sana ağır gelmiş sanırım bu kapsüller. İçerisinde de silikon varmış zaten, belki o da alerji yapmıştır. Çok geçmiş olsun canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vegan yazmiyor zaten bir süphelenmistim :/

      Sil
  9. benim göz çevrem çok aşırı alerjik :( iyi ki yazmışsın canım alacaktım bu indirimlerde ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta ayni markanin yüz icin olan nemlendirme özellikli kapsüllerini yazicam canim onlara bak derim memnun kaldim :)

      Sil
  10. direkt alınmıyacaklar listeme aldım, sizin alerjik olmadığı halde bu hale geldiyse benim kesin kabarır daha beter olur
    teşekkür ederim bilgi için
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen sizin cildiniz icin riske girmeyin derim :/

      Sil
  11. Mavi olanını alıcaktım geri bıraktım alsam mı acaba ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MAvi olan yüz icin nemlendirici olansa ewt :) Onun yazisi da gelecek sevdim onu

      Sil
  12. Çok geçmiş olsun kötü bir deneyim olmuş, faydalı yazı için teşekkürler :*

    YanıtlaSil
  13. yaş olarak 5 aşağı 5 yukarı yaş raahatlıkla kullanır ama baya yüksek bir yaşmış bu=) Bende geçen sene bu kapsüllerden almıştım, halen kullananamadım umarım doğru yaş aralığı almışımdır =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin ama ben argan yagi nem verir diye düsündügümden denemek istedim, sonuc hüsran :/

      Sil
  14. Ben de mavi olan kapsülü kullanmıştım cildimde alerji yaptı bitiremedim bile... çok geçmiş olsun bu arada <3

    YanıtlaSil
  15. İçeriği sıkıntı belli ki, özellikle göz altına ürün ağır geliyorsa direkt durdurmak lazım kullanmayı, sonrasında toparlamak çok zor oluyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vegan ibaresi bu üründe yok, ama icerigini de tek tek arastirmadim dogrusu...

      Sil
  16. Nedense Rival de Loop ürünlerini pek tercih etmiyorum. İstediğim etkiyi göstermiyor. Sana katılıyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda uygun fiyatli olmasina ragmen cogu ürünü benim hosuma gidiyor ama..

      Sil
  17. Çok geçmiş olsun canım üzüldüm cidden.Maalesef bazen tatsız deneyimlerde yaşayabiliyoruz böyle:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef ama ben kendim kasindim bu sefer :/

      Sil
  18. Ellerinize sağlık çok güzel bir yazı olmuş. Benim blogumada beklerim :)

    YanıtlaSil
  19. Çıtırsın sen ondan yaramamış sana Zeynep :) İkinciyi kullanmamakla en iyisini yapmışsın. Cilt şakaya gelmiyor. Geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim ama 30 + oldum vallahi + yi söylemeyim ;)

      Sil

Yorum Gönder