Terra Naturi Göz Cevresi Kremi - Wildrose & Q10



Merhabalar,

Bugün sizlerle pek anlasamadigim ve bu yüzden kullanmasi icin anneme verdigim bir göz kreminden bahsetmek istiyorum.

Terra Naturi göz  cevresi kremi Wildrose & Q10

Almanya Müller magazalarinda bulunan bu krem vegan icerikli ve 4 euro gibi bir fiyati var. Yabangülü ve Q10 ile yaslanma karsiti bir krem.

Neminde bir sorun yoktu, sonrasinda sürdügüm gözalti kapaticim kötü durmadi. Taaaa ki gözlerim sulanana dek !
Efendim ben lens takan ve heryere bisikletle giden biriyim. Lensten dolayi sulanir gözlerim gün icerisinde. Bisikletle de Almanya sogugunda gezerken gözlerim dolar ve yaslanir. Ve gözlerim yasardiginda, 1-2 damla gözyasim aktiginda, maalesef dalga dalga durdu (makyaj varken de yokken de). Kremi aksam kullanip, sabahlari uyandigimda da göz cevremde bir gerginlik, beyaz beyaz bir dalgalanma gördüm.  Bu sebeple 2 hafta kadar kullandim ve bu sefer Istanbul´a giderken anneme götürdüm. Bakalim onun yorumlari nasil olacak :)


Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar

  1. valla bende aynı durumdayım canım göz morluklarımda var üstelik :( bi krem arayışındayım :( paylaşımın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Morluklarimin renginde acilma gözlemledigim tek göz cevresi kremi dior idi, yazisini yazdim, keske uygun fiyatli olup boyle bir etkisi olan baska krem kesfedebilsem :/

      Sil
  2. İçeriğinde Q10 bulunan hangi ürünü kullandıysam göz altlarım şişiyor :( Çözemedim gitti krem arayışlarım devam ediyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk defa duyuyorum, baska bir icerige alerjin olmasin canim :/

      Sil
  3. Annendeki etkilerini merak ettim ablam umarım o beğenir sulanmadan dolayı da kötü olmus olabilir :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem eger düzenli kullanip, bana yorumlarini söylerse paylasicam canim

      Sil
  4. ilk kez duyduğum bir marka. inceleme için teşekkürler =)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanya´da olan dogal icerikli bir marka pek anlasamadik canim ben tesekkür ederim :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  6. Acaba sende tam olarak emilmedi mi Zey? Annenin yorumunu merak ettim. Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslina bakarsan emildi hatta bir gerginlik bile hissettim ama en ufak bir yas damlasiyla dalga dalga oldu, ilk defa bu kadar kötü durdu ben de sasirdim

      Sil
  7. Annende nasıl olacak acaba, belki içerisinde bir maddeye alerjin var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alerjik bir bünyem yok ama durusu dalga dalga olunca hic hosuma gitmediginden devam etmedim arastirmaya :/

      Sil
  8. soğukta göz yaşarması problemi bende de oluyor o yüzden kışın hep mendille gezerim ama zaman zaman makyajım akar tabi bu yüzden :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de o durumdayim hele simdi soguklarda daha fena :/

      Sil
  9. Bazı kremler gerçekten gözleri yaşartıyor severek kullandığım kremlerde bile bazen yaşarma sorunu olabiliyor. Yorumların için çok teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretin icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  10. Q10 içeren ürünlerde bazı yan etkiler olduğunu okumuştum bu yüzden pek tercih etmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasim ilerleyince ben iyi olabilir demistim ama maalesef...

      Sil

Yorum Gönder