Rival de loop young Baked Bronzer 01 sahara sun

Merhabalar,

Bugün sizlerle almasamda olurmus dedigim bir bronzeri paylasmak istiyorum.

Rival de loop young Baked Bronzer 01 sahara sun



Rossmann´larda bulabileceginiz 12 gram ürün iceren 01 sahara sun isimli bu firinlanmis bronzerin Almanya fiyati 3 euro.


Neden almasamda olurmus dedim biliyor musunuz? Benim tenimde fazlaca turuncu durdu.
Yapisi ve kaliciligi itibariyle oldukca basarili fakat denemeden almayin derim.
Ben alirken tester yoktu denemeden aldim ve rengi pek hos durmadi benim cildimde.
Dokusuna baktigimda isiltili duran ama simler bulunmayan bir bronzer ki cildimde de mat degil gayet canli durdu.
Kaliciligi neredeyse tüm gün diyebilecegim, 7-8 saat kadardi.
Dagitmasi kolay, yapisi incecik. 
Bazi tenlerde allik olarak bile kullanilabilir.
Ben cok allik kullanmadigim icin ayrica bu renk allik kendime yakistirmadigimdan pek kullanamiyorum kendisini.
Gün icinde dagilma bulasma yapmadi.
Pigmentasyonu orta diyebilirim ve hic tozutmuyor !

Okudugunuz icin tesekkürler,
ZeY

Yorumlar

  1. evet oldukça turuncu durmuş canım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tenimdeki durusu pek hos olmadi :/

      Sil
  2. bakıp bakıp geri koyuyorum tester da var ama kararsız kaldım almayayım en iyisi ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde rengi nasil durur bilemedim ama denemeden almayin derim

      Sil
  3. Zey, far olarak kullanmayı denedin mi? Ben bronzerları aynı zamanda far olarak da kullandığımdan belki, sendeki en azından kenarda kalmaktan kurtulur. Allık olarak rengi fena değilmiş bence😊😊 Sevgilerimle...❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayni renk farlarim var canim bu yuzden kocaman 12 gram ürünü far olarak kullanirim diye tutmak pek mantikli gelmedi, tesekkür ederim :)

      Sil
  4. görmüştüm ama bana çok koyu kaçar diye almamıştım :)

    YanıtlaSil
  5. Bende iyiki almamısım asla kullanabilceğim bir renk değil :/

    YanıtlaSil
  6. Uymamış gerçekten rengi :( Çoğu kişiye gitmeyecek bir renk

    YanıtlaSil
  7. Bana da anca allık olur :))) Teşekkürler Zeynep'çim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  8. Çok koyu durmuş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  9. ben bütün bronzerlarımı allık ya da far olarak kullandığım için bunu da o şekilde kullanırdım valla çünkü rengine bayıldım resmen. hafif bir allık uygulaması ya da far olarak düşündüm de muhteşem olur. bronzer olmak için fazla pigmentli ve koyu bence de. eline sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzer renkte farim oldugundan ve allik kullanmadigimdan 12 gram ürün baya yer kaplayacak belli ki :/

      Sil
  10. merhaba blogumu yeni açtım bende beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayin isminizi göremedim kendi blog takip listemde ama ziyaretinize gelirim tesekkürler

      Sil
  11. Nasıl riskli bir iştir şu bronzer işi. Bu renk esmer tenliler için daha uygun sanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tenimde leke gibi oldu ben hsolasmadim ama esmerler icin cok hos olabilir

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Canim cekti yahu, yapma öyle seyler :))

      Sil

Yorum Gönder