Tk-Maxx Almanya kozmetik alisverisi



Merhabalar,
Bugün sizlerle son zamanlarda, (yaklasik 3 aydir) yaptigim alisverisi paylasmak istedim.

Kisacik bildigim kadariyla size magazadan bahsetmek istiyorum.
Amerika´da bulunan bircok markanin cok uygun fiyatlara satildigi Tj Maxx magazalarini belki duymussunuzdur. Yine Amerika´nin meshur magazalarindan Marshalls ile kardes sirketler. 1976 yilindan bu yana bulunan bu magazalar zinciri, 1994 yilinda Birlesik Krallik ve Irlanda´da TK-Maxx ismiyle acilmis. 2007 yilindan bu yana Almanya´da faaliyet gösteren Tk Maxx´in ayni zamanda bircok Avrupa ülkesinde de 400´ün üzerinde magazalari bulunmakta.
Kiyafet, canta, ayakkabi, ev dekorasyonu, aksesuarlarin yaninda kozmetik de bulabilirsiniz.

Sonunda benim yasadigim sehre de acildi ve her firsatta ziyaret ettim ve bu ürünleri satin aldim.
Tüm bu ürünleri bir seferde görüp satin almadim. Haftanin 3 günü Almanca kursuna gidiyorum, kursum Tk-maxx yakinlarinda ve neredeyse her kurs cikisi ugrar oldum :)

Hemen belirteyim, bir gördügünüz ürünü bir daha görmeniz mümkün degil, her bir parcadan 1-2 adet oluyor ve piyasa fiyatlarinin yarisina satildigindan hemen tükeniyor.

 
Hemen tek tek neler aldim, miktarlari ve fiyatlari ne kadarmis bakalim...
Make up for ever markasindan daha önce bir ürün kullanmadim. Oldukca cok görüp okudugum step 1 ismindeki nemlendiren makyaj bazini satin aldim.
15 ml ürün bulunuyor fiyati 7,99 euro.


Yine bircok yerde görüp merak ettigim TolyMoly markasinin bircok farkli maskesini satin aldim. Tanesi 2,99 euro.







Bu aralar Aloe Vera icerigine kafayi takmis biri olarak, Holika Holika markasinin %99 aloe vera icerikli jelini aldim. Fiyati 7,99 euro.








Uzun zamandir merak ettigim Elizabeth Arden markasinin karma ciltler icin olan visible difference setini aldim.
Icerisinde 30 ml yuz temizleme jeli, 50 ml tonik, 15 ml serum ve 30 ml nemlendirici iceriyor.

Fiyati 12,99 euro desem ?








Yine Elizabeth Arden markasinin 200 ml lik visible whitening ismindeki gözenek kücültmeyi vaad eden tonigini aldim.

Fiyati 12,99 euro.










Elizabeth Arden visible difference serisinden gece icin nemlendiricisi.
50 ml ürün var ve 16,99 euro.











Elizabeth Arden visible difference serisinden yagli ciltler icin olan matlastirici serum 50 ml ve 16,99 euro.











Zaman zaman bazi ürünlere kafayi takip surekli satin aliyorum. Bu aralar da far paletlerine taktim.

BH cosmetics 28´li far paleti 9,99 euro.










Hassas ve kizarik olan ciltler icin yatistirici bir maske aldim. Daha önce Quick fix facials markasindan bir ürün kullanmadim. 100 ml ve 4 euro.










Kore kozmetik ürünlerini merak ediyordum ve made in kore yazisini görünce The Creme shop markasinin bu 3´lü nem maskelerini aldim.
Fiyati 5 euro.



TRI-peptox adini daha önce hic duymadim. Ben ürünleri incelerken raflari duzenleyen bir calisan kullandigini ve fiyatlarina göre performanslarinin cok iyi oldugunu söyleyince satin aldim.

Koyu göz alti halkalari ve siskinlikleri icin göz kremi 15 ml 5 euro.

Kolejen iceren cilt yapilandirici yüz serumu 30 ml ve 5 euro.

Gece boyunca yüzünüzü yeniden yapilandirmayi vaad eden gece kremi ise 50 ml ve 5 euro.









Olay markasi göz cevresi kremi 30 yas ve uzeri icin nem vaadinde ve 5 euro.





Uzun zamandir aklimda olan Nuxe markasinin nemlendirici serumunu aldim. 30 ml ürünümüzün fiyati 17,99 euro.


Fiyatlari gercekten normalde Almanya satis fiyatlarinin neredeyse yarisi kadardi ve epey ucuz geldi.

Her bir ürünün detayli yazisi kullandiktan sonra gelecek elbet.
 Sizin bu ürünler arasindan kullandiklariniz varsa yorumlarda paylasirsaniz cok sevinirim.
Veya aralarindan en cok merak ettiginiz ürün hangisi?
Fiyatlari nasil buldunuz?

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
ZeY



Yorumlar

  1. Elizabeth Arden ürünleri resmen bedava gelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok sasirdim acikcasi, hep almak istedigim ürünleri görünce de kacirmadim :)

      Sil
  2. Fiyatlar çok uygunmuş gerçekten Elizabeht Arden'in gözenek küçültücü toniğını çok merak ettim,iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ediyorum, gözenek diyince benim de kullanmak icin can attigim bir ürün oldu, suan The Body Shop cay agaci serisi tonigini kullaniyorum, biter bitmez buna baslayip paylasirim :)

      Sil
  3. Güle güle kullan Zeynep'çim, cilt bakıma yatırım yapmışsın. Dilerim hepsi de iyi gelsin sana :)

    YanıtlaSil
  4. Elizabeth Arden ürünlerini genel olarak çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan Elizabeth Arden'lar çok uygun fiyatlara gelmiş çok da iyi bir markadır umarım faydasını kat kat görürsün canım .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de umarim cok tesekkür ediyorum :)

      Sil
  6. Türkiye'de kozmetik gerçekten pahallı demek ki güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler, maalesef Türkiye´de fiyatlar bazi ürünler icin epey fazla...

      Sil
  7. Aloe vera jeline ve maskelere bayıldım.Güzel günlerde kullanın hepsini <3

    YanıtlaSil
  8. Ay Zeyneeeeeep güle güle kullan hepsine bayıldım yaaaa 😍 ben de istiyorummm, Köln'de var mıdır acaba bu mağaza hiç görmedim 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google dan magazalarin yerlerine bak derim canim, buradaki tk maxx a km lerce öteden alisverise gelenler var ;)

      Sil
  9. Hepsini güle güle kullan Zey fotoğraflara ve yazı sunumuna ise bayıldım emeğine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kadar asla olamaz ama kendimce elimden geleni yapiyorum canim umarim daha iyilestirim :)

      Sil
  10. Hepsini güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  11. El. Arden'i harika fiyata almissin! Gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  12. Fiyatlar mükemmel ^^ Almanya'ya taşınasım geliyor :(

    YanıtlaSil
  13. lokasyon istiyorum oraya taşınıcam bu fiyatlar nedir öyle :)
    kendimi kaybettim.
    koskoca paley 9.90 euro amanin ya amanin :))
    güzel günlerde kullan canım
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen yaziyorum keske yakinlarda olsan :)
      Cok tesekkürler canim

      Sil
  14. Ya çok ucuzlarmış ama bh cosmetics palete bayıldım güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  15. Harika bir blogunuz var. Bloglar Yarışıyor kampanyası ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, blogunuzu tanıtın, mansiyon ve promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı 2016 yılı içerisinde 4.kez düzenliyoruz. Katılım için detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web : http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel : +90212 330 9707


    YanıtlaSil
  16. Güle güle kullan hepsini.Merakla yazılarını beklediğim pek çok ürün oldu sayende ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim , en kisa zamanda kullanmaya basliyorum :)

      Sil
  17. Güle güle kullan hepsi çok güzel 😊

    YanıtlaSil
  18. Keyifli günlerde kullanmanı dilerim. Kore ürünlerine ben de pek heves eder oldum.
    Tüm ürünler için deneyim sonuçlarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore ürünleri bu aralar pek populer ben de modaya uydum, detayli yazilar gelecek elbet :)

      Sil

Yorum Gönder