Bitenler 10

Merhabalar,

Yine bir bitenler yazisi paylasiyorum. Hemen baslayalim...


Yves rocher boyali saclar icin renk koruyucu sampuan: Bu 2. biten sisem. Ilk sisemi bitirince su yazimda bahsetmistim. Saclarimi boyadiktan sonra kullandim fakat boyamin akmasini korudugunu dusunmuyorum. Güzel köpüren, temizlik hissini veren ve sacimi kolay taramami saglayan bir sampuandi.

Garnier zaytinyagi özlü sac kremi : Garnier ürünleri ile ilgili su yazimda bahsettigim gibi bir karar aldim. Elimdeki ürünlerini kullanmaya devam ediyorum fakat markadan yeni ürünler satin almiyorum. Bu sac kremi sacimi yumusatip kolay taramami sagladi. Paraben icermedigi de yaziyor ama yine de tedirgin oldugum icin yenisini almayi düsünmüyorum.


Fa dus jeli: Markette indirimde yakaladikca aliyorum. Gerci bu aralar temiz iceriklere yöneldigimden tekrar alir miyim bilemiyorum. Severek kullandim. Kalici bir kokusu yok ama ferahlik hissi güzeldi.

Yves rocher duj jeli: Zeytinyagli olan versiyonu severek kullandim. Indirimde denk gelirsem tekrar alirim. Kalici bir kokusu yok ama icerigi temiz oldugundan alabilirim.

Wellness beauty dus jeli: Rossmann indirimdeyken 30 cent gibi bir fiyata almistim. Spor salonuna giderken kullandim. Kalici bir kokusu yok ama sevmistim.


Batist kuru sampuan: Sanirim markanin Original olani disinda diger kullandigim kuru sampuanlari biraz sönük kaliyor. Suradaki yazimda bahsetmistim original olani en sevdigim oldu diye. Yeniden alacak olsam orijial olani alirdim. Sacimin yagini aldi ama biraktigi matligi sevmedim. Zaten 3 kullanimda bitti :/

Isana kuru sampuan: Yine bir Rossmann indirimden 50 cente aldim. Sacimin yagini aliyor, hacim vermiyor ama donuk da görünmüyor sacim. Bu sebeple büyük boyunu aldim. Fiyati da cok uygun olunca evde bir kuru sampuan bulunsun diyerekten büyük boyunu aldim.


Fa deodorant: Yesil cayli güzel bir kokusu vardi. Yine spora giderken kullanip bitirdim. Kokusu 3-4 saat kaliciydi sevdim, yeniden alabilirim.

Welness beauty vucut losyonu: Yine spor sonrasi kullanip bitirdim. Hizli emiliyor ama asiri nem vermiyor. Dirseklerimdeki kurulugu gecirmedi mesela. Indirimde 30 cente 2-3 tane almistim.


Listerine Advanced white agiz calkalama suyu: Suana dek en cok satin aldigim ürün olabilir. Evet biraz yakiyor ama ise yariyor gibi geliyor :) Kullanmaya devam...


Aeto genital bölge spreyi: Instagramda bir cekilisten kazanmistim. Olumlu ya da olumsuz bir etkisini gözlemlemedim acikcasi. Tekrar satin almayi düsünmüyorum.

Balea kas ve kirpik serumu: Baslarda düzenli kullanmadim ama sonra düzenli aksamlari kullandim. Kaslarimda ve kirpiklerimde olumlu bir gelisme gözlemlemedim. Dökme de yapmadi ama ne biliyim bir etkisi yok gibi geldi. 5 euro fiyati var bir daha almam

The Body Shop cay agaci yüz yikama jeli: bir alisverisim sonrasi mini boy denemem icin verildi. Elimdeki yikama jeli bitince bir sans verebilirim. Yüzümde cok guzel bir ferahlik hissettim. Zaten cay agaci serisini cok seviyorum. Daha önce gunduz ve gece losyonlarini kullanip bitirdim ve yenilerini aldim bile. Yazilarina suradan ve buradan ulasabilirsiniz. Bu seri benim t bölgemdeki yaglanmami azaltti duzenli kullanimda, bu sebeple sevdim :)


Yves Rocher el kremi: kokusunu hic sevmesem de nemi 2-3 saat kaliyordu. Indirimde tekrar alabilirim.

Balea ayak kremi: Topuklarimda az da olsa catlaklar vardir, bu minik boyu birkac aksam üstüste düzenli kullanip bitirdim ama pek bir ise yaramadi acikcasi hafiften bir yumusaklik vermesi disinda...

Scholl ayak kremi: eger topuklarinizda catlaklar varsa iste bu size göre, düzenli kullanimda cok faydasini gördüm. Özellikle yazin 2-3 gece de vaad ettigi gibi catlaklarimi onardi, tekrar alacagim bir ürün.



Palette sac boyasi 800 koyu kahve: 7-8 hafta kaliyor boya sacimda. Sacima zarar vermedi ki 2. defa ayni marka ile sacimi boyadim. Bir de cok guzel bir parlaklik veriyor sacima. Keske daha uzun süre o canliligini koruyabilse.. Almanya fiyati 2 euro. Bir daha boyarsam yine bunu alirim.

Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY






Yorumlar

  1. Bu ağız çalkalama suyu an itibari ile listeme eklendi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok yaktigini söyleyen de var ama ben gayet memnunum :)

      Sil
  2. Güzel bir yazı olmuş. ☺Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bu çay ağacı serisi vaad ettigi gibi lekeleride azaltıyormu ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben henuz lekelerim uzerinde etkisini gözlemlemedim, eger lekelerim acilirsa hemen tekrar paylasirim duzenli kullanmaya devam :)

      Sil
  4. baya ürün bitmiş özellikle de duş jeli ben nedense bir tek duş jeli bitiremiyorum :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaklasik 3 aydir evdeyim ve her sabah dus alirim bu sebeple cabuk bitiyorlar :)

      Sil
  5. bir sürü ürün bitmiş yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakinda biten makyaj malzemelerimi de paylasiyorum inanmazsin ama kozmetik de bitirdim :)

      Sil
  6. kaş kirpik serumlarımı döksem toplam 1000tl masrafımı gösteririm biri işe yarasın sadece azıcık yarasın dedim yok hiçbiri işe yaramıyor.
    belki bende sorun onuda bilmiyorumki.
    annemin saçları boyalı saç kremi kullanımını asla ben tavsiye etmiyorum. saçı ağırlaştırıyor ve sönükleştiriyor bunun yerine durulanmayan sprey tarzda ürünlere geçtiğinden beri sanki saçı daha bi uzun süre dayanıyor boyası hızlı akmıyor.
    aklınızda olsun. şampuan korumuyor evet ama kremler bildiğimiz boya düşmanı
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim, dikkate alirim tabiki ama perma yaptirdigim icin kremsiz sacimi tarayabilecegimi sanmiyorum :/

      Sil
  7. Fa ürünlerini görünce aslında markayı özlediğimi fark ettim :) Lİsterine zero 6 etki kullanıyorum ama white olanı da merak ediyorum. :) Bir sürü ürün bitmiş yine Zey, tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inanmazsin kometik de bitirdim :) Paylasirim haftaya onlari da

      Sil
  8. Ağız çalkalama suları çok keskin geliyor bana maalesef devamlı kullanamıyorum. :( Tebrik ederim sizi ne güzel bir sürü ürün bitmiş:)

    YanıtlaSil
  9. yves rocher el kremi bir alıştınmı başka krem alamıyorsun :)
    yazı harika eline sağlık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim tekrar alicam tesekkür ediyorum :)

      Sil
  10. Bir sürü ürün bitmiş, gelsin yeniler =)

    YanıtlaSil
  11. Garnier'e karsi ben de sogugum, cilt bakim urunlerini hic tercih etmiyorum ama su son cikardiklari Low Shampoo'yu cok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben olumsuz bir etkisini görmedim ama yine de tedirgin oldum :/ Sampuani bilmiyorum , yorumlarini bekliyor olacagim :)

      Sil
  12. listerine advanced white benimde favorim :) daha iyisi yok şuana dek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kac tane bitirdim inan bilmiyorum ;)

      Sil
  13. Çok güzel ürünler bitirmişsiniz, yorumları okuyunca biten renkli kozmetikleri de merak ettim, bekliyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftaya paylasirim cok tesekkürler :)

      Sil

Yorum Gönder