Cilt bakim rutini - Karma ve yagli ciltler icin

Merhabalar,

Cildim son 4-5 senedir ilk defa bu kadar az sorunlu bir halde. Bu iyilesmeyi farkedince sizinle kullandigim ürünleri paylasmak istedim. Ürünlerin ayri ayri detayli yazilari gelecek. Bu sebeple suan sadece ürünleri ve nasil kullandigimi sizinle paylasmak istiyorum.

Hemen cilt tipiminden bahsedeyim, 31 yasindayim, olgun ve kirisikliklari olan bir cildim var. Göz cevrem ve alnimda kirisikliklarim mevcut. T-bölgem yagli, yanaklarim normal (ne kuru ne yagli orta halde). Gözenekli, siyah nokta yapan ve sivilceye müsait bir cildim var.

Az sorunlu dediysem, cikolatayi fazla kacirdigimda sivilce cikiyor, 1-2 minik, sonra geciyor..

Yanak bölgemdeki kizarikliklarim neredeyse tamamen gecti..

Gözalti morluklarim gözle görülür derecede azaldi..

T bölgemdeki yaglanma aslinda her zamanki gibi, 4. saatten sonra parlama yapiyor..

Alnimdaki günes lekelerimin rengi biraz acildi gibi ama tamamen yok olmadi..

Ürünlerin icerisinde temiz icerikli  olmayan da var maalesef, sizinle ayri ayri paylasacagim ürünleri detaylar o yazilarda olacak...






Göz cevresi kremim Rugard, Almanya´da eczanelerde satiliyor fiyati 13-14 euro. Türkiye´de satilmiyor maalesef, internette bulamadim. Sabah aksam düzenli bezelyenin 4te 1i kadar falan minik aliyorum ve vurkac hareketlerle uyguluyorum.

Aksamlari ise Rossmann´larda bulabileceginiz Rival de loop göz cevresi rollon´unu kullaniyorum. Kendi Aplikatörü ile uyguluyorum, kendi halinde emilmesi icin birakiyorum.

Bu ikili bana iyi geldi, ya da ayri ayri birinden biri iyi geldi, morluklarim azaldi. 

Sevgili Dilek suradaki yazisinda Rival de loop markasinin göz cevresi rollon´unu yazmis ve morluklarina iyi geldigini söylemisti. Onun yazisina da bakabilirsiniz.



Sabah aksam yüzümü hafif islatip La Roche Posay yagli ciltler icin olan Effaclar serisinden yüz yikama jeli ile yikiyorum. Sonrasinda temiz bir kagit havlu ile kuruluyorum.


Haftada 3-4 defa dus sirasinda Himalaya markasinin Arindirici yüz peelingini kullaniyorum.


Nemlendirici olarak ise, eger makyaj yapacaksam Lavera parlama karsiti nemlendiricisini kullaniyorum, makyaj yapmayacaksam ise Kiehl´s Hydro-Plumping Re-Texturizing Serumunu kullaniyorum. Kiehl´s serum normalde oldugu kadar parlamaya sebep oluyor fazladan yaglanma yapmiyor ama Lavera birkac saat daha fazladan yaglanmami ertelediginden onu tercih ediyorum. Detayli bir yazisi blogumda mevcut. Suraya tiklayarak okuyabilirsiniz...

Kiehl´s serumu aksamlari düzenli kullaniyorum.


Tonik olarak The Body Shop cay agaci serisi tonigini kullaniyorum. Sadece aksamlari pamuk yardimi ile uyguluyorum.


Aksamlari Kiehl´s serum emildikten sonra 1 saat kadar sonra The Body Shop cay agaci serisinin gece losyonunu kullaniyorum. Bundan daha önce 1 tane bitirdim yazisina suraya tiklayarak ulasabilirsiniz.



Haftada 2 defa da Himalaya neem maskesini ve Lush markasinin maskesini kullaniyorum.

Ürünlerin ayri ayri detaylari yazilari gelecek, bu sebeple kisa tutmaya calistim.
Sorulariniz varsa her zaman yazabilirsiniz,


Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
ZeY



Yorumlar

  1. canımmm, bakalım bizim kıza nasıl gelmiş benim rol on deyip yazıyı okumaya başladım, ama bunu beklemiyordum inan ... sabah sabah beni çokkkk mutlu ettin beni , mutlu ettiğinden daha fazla mutlu olacağın bir gün dilerim.... CANIMMMMM :))))))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim ben tesekkür ederim, sayende farkettim aslinda bu morluklarin azalmasinin sebebinin bu rollon olabilecegini... ben göz cevresi kremine bagliyordum ama emin de olamadim, ya ikisi birden iyi geldi ya da ayri ayri ikisinden biri ama kesinlikle yedekleyecegim bir ürün ! Tesekkür ederim :)

      Sil
  2. Aa yuz temizleyici ariyordum bende. Tesekkur ederim. Benim cildim de tipki sizinki gibi. Umarim bende de farkini gosterir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. La Roche posay önerebilirim fakat Himalayalar pek temiz icerikli degil...

      Sil
  3. çok güzel bir rutin belirlemişsin gerçekten.. kiehls serum benim de aklımda elimdeki serum bittiğinde onu denemeyi hedefliyorum şimdilik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serum extra bir yaglanma yapmadi makyaj öncesinde de ama nem verdi mi anlamadim tekrar bir test yaptirip görmem lazim

      Sil
  4. Güzel öneriler güzel ürünler. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretin icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  5. keşke lusha ulaşma sansımız olsa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henuz gözeneklerimde bir etkisi görmedim ama kullanmaya devam, keske olsa sizler icin de :/

      Sil
  6. Bu önerilerin çok iyi geldi teşekkür ederim. Benim de hassas, en ufak bir şeyde sivilce yapan cildim var ne yazzıkki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ise yaramasina sevindim bu aralar epey duzelince paylasiyim istedim

      Sil
  7. Yağlı ciltlerin sorunlarına merhaba -.- The Body SHop 'un Çay Ağacı serisini bende annemde uzun süre kullandık . Parasının ederini sonuna kadar hakediyor *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske lekelerimi de tamamen gecirse :/

      Sil
  8. Ablam snapte görmüstüm zaten o rival de loopun ürününü almak istiyorum mutlaka bakıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duzenli kullanirsan dilerim sana da iyi gelir canim benim :)

      Sil
  9. Rolonlar herzaman ıcın favorı urunlerımız olmalı helede kafeın içeriyorlarsa <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncesinde sürekli Garnier yesil olani kullandim ama artik bu Rival de Loop ile devam edecegim :)

      Sil
  10. göz çevresi rollonunu sende snapchatte görerek not almıştım, rastladığımda almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim sizde de olumlu sonuclar verir, duzenli kullanmak sart :)

      Sil
  11. Effaclar i bende kullaniyorum cnm

    YanıtlaSil
  12. Zey, bence çok iyi bir rutin oturtmuşsun. Ve böyle yazılar da çok faydalı oluyor :) Ellerine sağlık canım <3

    YanıtlaSil
  13. Önerilerin için sağol canım ülkemizde olanları denk geldiğimde denemeliyim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim ayni olumlu etkileri alirsin malum her ürün herkeste farkli sonuc veriyor :)

      Sil
  14. Zeynep'çim ne güzel yarayan ürünleri bulmuşsun. Cildim yağlı olsaydı direkt kopyalardım :))) Neem maskeyi kullanıyorum ben de, iyi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünlerin cogu bitti bitmek uzere bakalim yenilerle de anlasabilecek miyim :)

      Sil
  15. roll on farkını gerçekten siz de gördüm ama bi yaş sınırı var mı acaba 23 yaşındayım morluklarım var ama gözümün altında beyaz beyaz pütürcükler de var acaba onlara da iyi gelir mi yoksa çoğaltır mı ya da onlar için de önerebileceğiniz bir ürün var mı ?
    bu arada yazılarınz gerçekten çok anlaşılır ve yararlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz bezelerinize iyi gelir mi yoksa daha cogaltir mi inanin bilemiyorum. Ürünün yas siniri yok dilerseniz deneyebilirsiniz, guzel sözleriniz icin ayrica tesekkür ederim :)

      Sil
  16. Goz alti rollonunu denemek isterim bende rossmana gitme zamani gelmis ❤

    YanıtlaSil
  17. The Body Shop Tea Tree serisini uzunca bir süredir merak ediyorum.Uygun bir fırsatı değerlendirip denemek istiyorum artık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim memnun kalirsiniz yorumlarini bekliyorum :)

      Sil
  18. Body Shop'un çay ağacı yağı yeni çıkan minnak sivilceler üzerinde etkili olur mu ki öyle diyorlar. Snapten senin sayende aldığım Rival de Loop roll on un morluklarıma biraz iyi gelmesine ne demeli, sanırım işe yarıyor, düzenli kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettigin minik kendi aplikatörü olansa benim sivilcelerimi hizlica kurutmadi maalesef... Yazicam onun da yazisini yakinda.

      Cok sevindim inan güle güle kullan :)

      Sil
  19. İnsanın cilt sorunlarını bilmesi ve ona göre ürünler seçmesi ne kadar önemli değil mi?
    Bu arada Rival de Loop roll on almayı düşünüyorum, tabi bunun için Rossmann'a gitmem gerek üzerimdeki ölü toprağını atıp:)) Ev ofis arası mekik dokuyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisin rollon´u ve dilerim ayni etkiyi alirsin :)

      Sil
  20. Merhabaa bir yazınızda dior hydra life göz kreminizden bahsetmişsiniz, onu da cok övmüştünüz acaba aralarında gerek morluk gerek nemlendirme yönünden hangisi en iyisidirr:)

    YanıtlaSil
  21. Merhabalarr bir yazınızda dior hydra life göz kreminden bahsetmiştiniz, onu da çok övmüştünüz acaba aralarında gerek morluk gerek nemlendirme açısından hangisi en iyisidir yardımcı olursanız cok sevinirim🙏🏾:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Fiyat olarak Rugard cok daha uygun Dior´a kiyasla. Ama Dior´un nemlendirmesi bir nebze daha fazlaydi ama bu da kötü degil. Morluklara etkileri ikisinin de ayni oldu benim icin, ama tam olarak Rugard mi iyi geldi yoksa Rival de loop mu inanin anlamadim :/

      Sil

Yorum Gönder