Dirt works göz alti kapaticisi

Merhabalar,

Bugün size son Istanbul ziyaretimde indirimde 19,90 liraya Gratis´ten satin aldigim fakat normal satis fiyati 29,90 lira olan bir gözalti kapaticisindan bahsetmek istiyorum. Hemen belirteyim, Görkem Karman bir videosunda bahsettiginden beri aklimdaydi. Ürün meshur olmadan önce 10 lira civarinda bir fiyata satiliyorken, bir anda fiyati artmis :)

Dirty works göz alti kapaticisi



Ürün 2 renkten olusuyor. Her biri 4,5 gram. Acildiktan sonra ömrü 12 ay. Icerisinde yatistirici Aloe ve E vitamini özleri oldugu belirtilmis.


Ambalajinin cok saglam oldugunu söyleyemiyorum cünkü yere düsürdüm ve kenarlari kirildi.
Cantanizda gezdirebileceginiz bir ürün degil, kapandigina dair bir kilit sistemi yok, cantada acilma riski fazla.
Icerisinde bulunan renklerden bir tanesi somon seftali tonlarinda ve koyu gözalti halkalarinizi nötrlemek amacli, normalde kullandiginiz kapatici öncesi uygulanmak icin.
Diger rengi ise sonrasinda uygulayabileceginiz acik bir kapatici rengi.


Oldukca kremsi yapidalar. Islak bir bitisleri var.
Pigmentasyonu cok yüksek degil, ben 2-3 defa üzerinden gecerek orta ve yüksek kapaticilik elde ediyorum.
Yapisi incecik, 2-3 kat uygularken sorun yasamadim.
Parmaklarimla uyguladigimda en guzel sonucu elde ettim. Süngerle uyguladigimda istedigim kapaticili vermedi, firca ile de islak yapisindan ötürü cizgilenme yapti.
Benim göz cevrem cok kuru oldugundan yapilarini cok sevdim. Fakat mutlaka pudra ile üzerinden gecmelisiniz cünkü yapilari gün icinde oynamaya cok müsait. Egerki göz cevrenizde kuruluk sorununuz yoksa sabitlemede sorun yasayabilirsiniz.
Pudra ile sabitlerseniz 5-6 saat kadar kalici fakat pudra gecmezseniz cizgilenme yapiyor ve 2-3 saat sonra ucmus oluyor.


Koyu göz alti halkalarini somonumsu renkle orta derecede kapatiyor fakat tamamen silmiyor.
Somon rengi üzerine diger rengi uygularken cok zorlandim. Ikisi de islak yapilarindan ötürü birbiriyle bütünlesmedi ve sabitleyemedim. Zaten acik olan renk benim cilt rengimden cok acik, durusu cok sari oldu benim tenimde.
Somon rengini neredeyse hergün kullaniyorum. Sivilce izlerini de guzel gizliyor fakat üzerinden mutlaka baska bir kapatici ya da cildime bb krem ya da fondoten uyguluyorum.


Ürün kötü degil fakat almasam da olurmus acikcasi. Cünkü elimde somon rengiyle benzer görevi gören ürünler var. Diger rengi de neredeyse hic kullanmadigimi düsünürsek...

Saniyorum ürünle ilgili yazacaklarim bu kadar, eger atladigim birsey, sorunuz varsa yorumlarda sorabilirsiniz.
Email atabilirsiniz deneyenbayan@gmail.com
Instagramdan sorabilirsiniz @deneyenbayan
Snapchatten de sorabilirsiniz deneyen-bayan
Facebook sayfamdan ulasabilirsiniz Deneyen Bayan
Twitter ismim deneyenbayandan
Tüm sosyal medya hesaplarima, sag tarafta bulunan sosyal medya kismina tiklayarak ulasabilirsiniz.

Okudugunuz icin tesekkür ederim,
ZeY



Yorumlar

  1. Bloglarda okuyup merak ettiğim bir üründü.Senden okumakta keyifli oldu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim ziyaretiniz icin :)

      Sil
  2. ben de almıştım ama arkadaşıma verdim..

    YanıtlaSil
  3. inanamıyorum 9,90a satılıyordu :( şok oldum yeni fiyatını görünce

    YanıtlaSil
  4. hep gördüğüm bir üründü almak isteyip bir türlü almadığım ... ama iyi ki almamışım dedim şimdi... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim icin de almasam da olurmus dedigim bir kapatici oldu :/

      Sil
  5. Göz altı problemim olmadığından hiç dikkatimi çekmemiş. Yazıyı görür görmez böyle bir ürün mü vardı dedim :) Çok güzel ve ayrıntılı yazı olmuş Zey ;)

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir yazı olmuş alınmaması gereken bir ürün o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru gözcevresi icin olabilir ama yani eminim somon rengi baska kapaticilarimiz var her birimizin

      Sil
  7. 7 liradan 30 liraya çıkan bir kar öyküsü :D İyiki alınmamış o zaman Zeynep'cim :*

    YanıtlaSil
  8. Ben de bu ürünü çok duyup, dürüst oluyorum hiç itimat etmemiştim. Şimdi yazını okuyunca iyi ki etmemişim diyorum. 10 TL'lik bir ürünü de sırf bir vlogger övdü diye 30 TL'ye çıkarmak nedir ayrıca! Bazen firmalar, asıl müşterilerinin ürünlerine para verip satın alan insanlar olduğunu unutuyorlar. Ellerine sağlık Zey... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zaten hic anlamiyorum firmalarin neyi baz aldigini, cok müsteri kaybediyorlar ama...

      Sil
  9. Bu markaya bir türlü ısınamadım,bilgiler için teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Bana pek karmsik geldi. Burada ürünler yillarva ayni f7yatlara satiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar tezle ugrastigimdan kafami toplayamiyorum karisik yazdiysam kusura bakmayin nolur

      Sil
  11. Yoklukta gideri vardı bence Zeynep'çim o da somon renginden dolayı ama şimdi seçenek o kadar çok ki bir de fiyatını yükselttiler kendilerini baltalıyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok daha uygun fiyatli ayni isi gören ürünler var haklisin.. ah bir anlasam politikalarini

      Sil
  12. benim cildime de bu şekilde olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim indirimde yakalarsin o zaman

      Sil
  13. Görkem neyi önerse yok satıyor:) Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. Görkem Karman izlemem dinlemem. Deneyen Bayan'ı takip ederim. Ben ilk sende gördüm, sanırım snapchatte. Somon rengi için alabilirim bunu, her ne kadar bana yeterli olmayacağını bilsem de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda kötü bir ürün degil ama 10 liradan fiyati 29,90 olmasi beni cok sasirtti ! Sirf biri meshur etti üründen bahsedip diye yapildiysa sasirtici gercekten

      Sil
    2. Ah o tüketiciyi vurma eylemleri yok mu? O sebeple yoğun ilgi görmeye başlayan bloggerları youtuberları takip etmeyi bırakıyorum. Hele huylarını karakterlerini bilmiyorsam hiç güvenmiyorum ben.

      Sil
    3. Benimde listemdekiler azaliyor gun be gun ...

      Sil
  15. Fiyatını okuyunca şok oldum gerçekten. Asla alıp para vermem, onun yerine palet alırım daha iyi. Saçmalık ya :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogru söylüyorsun yahu Sleek far paleti parasi :)

      Sil
  16. Merak ettiğim,almamam gerektiğini şuan kabul ettiğim bir ürün. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugunuz icin ben tesekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder