En sevdigim Essence maskara

Merhabalar,

Bugün kendimce bir tag baslatmak istedim. Bir markaya ait olan, belli kategoride ürünleri size gösterip, aralarindan EN dedigimin yazisini paylasacagim.

Katilmak isteyen olursa lütfen #en etiketi ile paylassin. Böylelikle elimizdeki ürünleri gösterip, aralarindan en sevdigimizi belirtip bir bakima kiyaslama yapmis olacagiz :)

Yani bugun elimdeki Essence markasina ait maskaralarimi sizinle ilk resimde paylasiyorum, ve iclerinden en dedigimin detayli yazisini yaziyorum :)

En sevdigim Essence maskara



Elimde suan bulunan Essence maskaralari bunlar. Digerlerinin de yazilarini sirayla yazacagim. Hatta iclerinden merak ettiginiz varsa yorumlarda benimle paylasirsaniz, ben de en cok merak edilenin yazisini ilk paylasirim :)

Iclerinde en sevdigim ise Rock ´n´ doll volume & eye opening masakara

Bu Rock n doll maskaranin 2 cesidi var birisinde xxxl rock n doll yaziyor, digerinde ise eye opening yaziyor.
Ikisi de cilginlar gibi hacim vermeyi vaad ediyor :)
Bu yazimda eye opening olandan bahsediyorum sizlere, malum bu aralar pahali markalarin eye opening maskaralari epey revacta, ben de uygun fiyatli bir eye opening maskara buldum :)

Peki neden en sevdigim oldu?

Öncelikle benim uzun ama dümdüz kirpiklerim var. Benim icin kirpiklerimi kivirmasi ve o sekilde kivrik sabit kalmasi cok önemli !

- yapisi tam benim sevdigim gibi, ne cok islak, ne de cok kuru

- acili kivrilan bir fircasi var, özellikle ic kisma dogru killari daha kisa oldugundan, icten disa tüm kirpiklere ayni anda uygulayabiliyorsunuz, güzel kavriyor

- fircasi büyük bulastirmadan uygulamak zor, itiraf etmeliyim 

- Ilk 2 katta hem hacim veriyor hem uzatiyor, (bir kat sürüyorum 5-6 defa kirpiklerimi tarayarak üzerinden geciyorum, sonra 1-2 dk bekliyorum kurumasini, o arada kaslarimi dolduruyorum, sonra 2. defa ayni sekilde geciyorum) daha cok kat da sürebilirsiniz ama kirpiklerin yapisma ihtimali yüksek, ben o görüntüsünü sevmedim :/

- benim en sevdigim olmasinin sebebi ise, kirpiklerimi kirpik kiviricisi kullanmasam da kaldirmasi ve 4-5 saat kivrik tutmasi

- ismindeki gibi gözleri acik gösteriyor cünkü güzel kivirip, kaldirip, belirginlestiriyor

-kirpik kivicirisi kullanip maskara uygularsaniz tüm gün kivrik duruyor kirpikler diyebilirim

 - makyajimi silerken kirpik neredeyse hic kaybetmedim, kolayca cikiyor (1-2 defa, 1-2 kirpik gördüm pamukta ama her zaman olmuyor)

- gün icinde akma bulasma yapmiyor, parca parca dökülmüyor (suya dayanikli degil)

Icerisinde 12 ml ürün var, ömrü 6 ay ve Almanya fiyati 2,79 euro




Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş bu tag Zeynep <3 ben de katılacağım en yakın zaman da inşallah. Ben en çok pembiş olanu seviyorum

    YanıtlaSil
  2. Bu maskarayı bende cok merak ediyordum ablam ama fırçasının büyüklüğünden almıcam sanırım bende waterproof i love extreme maskarası var gerçekten bulasmadan sürmek imkansız gibi bir şey :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin canim fircalar gereksiz büyük :/

      Sil
  3. Zey, bu tag çok eğlenceli olmuş. :)) Essence maskaralar benim gözlerimde alerji yaptı, halbuki duruşunu da çok beğenmiştim top coatı olan vardı bir tane. Gözlerimi kaşımaktan perişan oldum :( Pembesini de çok övüyorlar ama cesaret edemiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Yazdım bir kenara:)Essence standını bulduğum gibi bakacağım.

    YanıtlaSil
  5. I love extreme ile anlaşamadık biz, gün sonuna kadar yüzümden kirpik silmekten makyaj durmuyor maalesef :/ etki olayı tamam ama dökülme benim için en keskin özellik maskarada, bir daha alacağımı düşünmüyorum. Rock n doll'u inceliycem teşekkür ederim, istediğim özellikleri saymışsınız, denemeye değer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilginc benimde sulanan gözlerim var, lens takiyorum, ama hic akma yapmadi :/

      Sil
  6. Maskaralarla bir türlü barışamadım. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. Bu ürün Türkiyede var mı emin değilim,hep i love extreme aramaktan :) Benim favorim o çünkü normalde. Bunu da not aldım arayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim vardir ve cok memnun kalirsiniz :)

      Sil
  8. Son ikisi benim de favorim Zeynep, Rok'n doll'la karşılaşamadım henüz. Anlattığına göre benim de oldukça işime yarar. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoksa Türkiye´de yok mu bu rock n doll, bilemedim simdi :/

      Sil
    2. Ben essence alışverişimi hep Kozmela'dan yapıyorum, daha önce görmemiştim. Şimdi baktım var, hatta mayıstan beri sanırım varmış Türkiyede de bizim haberimiz yokmuş. Meşhur ettin Zeyneep :)

      Sil
    3. Ilahi ne etkim olabilirki benim :)

      Sil
  9. Diger 3 rengi kullandim senin en sevdigini denemedim. Onu da alayim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim benim kadar memnun kalirsin :)

      Sil

Yorum Gönder