Essence Summer fun mini make-up sponges

Merhabalar,

Essence markasinin Summer Fun koleksiyonu ile cikarmis oldugu bu 3´lü mini makyaj süngerlerinden bahsetmek istiyorum.

Essence Summer fun mini make-up sponges

Almanya fiyati 2,5 euroydu. Bu koleksiyon suan Türkiye´de varmis. Essence markasini internetten bulabileceginiz gibi, Rossmann yada Evesho´p magazalarindan da bulabilirsiniz.


Süngerlerin baska bir versiyonu yok fakat yine de ambalajinda 01 be my sunshine today yaziyor.
Resimde kuru halleri var.

Gözalti kapaticinizi, ya da bölgesel olarak ürün uygulamak icin kullanabileceginiz bu minik süngerler islatilinca hafiften genisliyor. Sivri uc kisimlari sayesinde göz veya burun kenarlarina kolay uygulama yapabilirsiniz.



Cok sert diyemem ama yumusacik da degiller.
Ortalama ürün emiyorlar. Cok degil ama az da degil. Özellikle kapaticinin örtücülügünü azaltiyorlar ürün emdikleri icin.
Fiyatini baz alirsak kötü diyemem ama almasam da olurmus dedim.

Zaten koleksiyon ürünleri satin almak cok riskli gelir hep bana. Severseniz devami yok, tekrar satin alamazsiniz. Koleksiyonlar kisa süreli satista oldugu ve hemen tükendigi icin, hakkinda birilerinin alip yorum yazmasini da bekleyemezsiniz, zaman yok. Ne cikarsa bahtima diyerekten aliyorum koleksiyon ürünlerini :)

Alttaki resimde nemli halleri...



En kötü yani ise yikamasi ve uzerindeki üründen arindirmasi cok güc.
Makyaj temizleme suyunda bekletmeme ragmen tam anlamiyla temizleyemedim.
Ben ki, beauty blender´i bile 1 senedir cok fazla yikamama ragmen hic yipratmadan kullanmaya devam ederim, real techniques makyaj süngeri de ayni sekilde.. Süngerlerimi yikadiktan sonra da snapchatte paylasmistim ve gercekten yepyeni görünürler, güzel temizlerim yani ama bunlari temizleyemedim...

Simdiye dek 5-6 defa yikadim, yipranmadilar.
Ama emdikleri ürünlerden arindirmak güc oldugundan cok hijyenik gelmiyorlar bana suan.
Birkac kullanimdan sonra muhtemelen yikamadan veda ederim kendilerine.

Aliyim, birkac defa is görsün atarim diyorsaniz tamam. 
Ama tam temizlenmedikleri icin ben uzun zaman kullanacagimi sanmiyorum. 
Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY



Yorumlar

  1. hiç görmedim bunları türkiye'de hemen hergün rossmannn'a da bakıyorum ama neyse gelirse aklımda olsunlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koleksiyonu görüp resim atanlar oldu, belki de her kozmetik magazasinda yoktur, zaten Almanya´da 3 ay önce cikmisti

      Sil
  2. Böyle tatlı makyaj süngerlerine bayılıyorum. ☺ Bu faydalı yazı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  3. Faydalı yazılar için çok teşekkür ederim. Sayenizde makyaj ve ürünleri hakkında güzel bilgiler öğreniyorum.Bu kadar teferruatlı makyaj yapamıyorum ama denk gelirse bakarım mutlaka.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu guzel sozleriniz ve yorumunuz icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  4. cankim, bayıldım bu şeker şeylere.... sevgiler :) ( sen kesin essencede işe girdin bana demiyorsun )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske nerde o günler, olsa ayila bayila paylasirim heryerden :)

      Sil
  5. yumuşacık olmalarını tercih ederdim

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Zeynep'çim, hiç aklım kalmamış olacak. Hem temizliği zor hem de ürün emiyor, almasam cebime daha faydalı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  7. Bende almam büyük ihtimal teşekkürler ablam <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun icin ben tesekkür ederim canim <3

      Sil
  8. minnoş minnoş çok tatlılar ama ben de almazdım canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalaj albenili ama ben cok da sevmedim

      Sil
  9. hiç görmedimm.. Ürün emmesi zaten uzaklaştırdı kendinden ;)

    YanıtlaSil
  10. Renkleri ne kadar şeker dedim :) Ama almasam da olur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de oyle dedim almasam da olurmus

      Sil
  11. Ben koleksiyonu gördüm Zey, ancak süngerler yoktu. Şimdi yazını okuyunca, görsem almam sanırım. Bu paylaşımların gerçekten yararlı oluyor. Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen kizsalarda bu Türkiye´de yok paylasiyorsun diye cogu zaman ise yarar oluyor sonradan ;)

      Sil
  12. Ayy çok şekerlermiş.Ama sanırım çok kullanışlı değiller.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamanda kullanimlari pek mümkün degil maalesef :/

      Sil
  13. Görünümleri çok tatlıymış.Keşke temizlenmeleri kolay olsaymış ...

    YanıtlaSil
  14. Bende de var başka markaların. Çok güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan canim :) minik olmalari is görüyor

      Sil
  15. Her ne kadar kullanmasam da çok şirin çok tatlı bu süngerler...
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen Google+ ekledim.Ben de sizi http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler memnun oldum, sizi blog listemde göremedim ama G+ dan ben de takipteyim, sevgiler

      Sil

Yorum Gönder