Essence The Little X-Mas Factory

Merhabalar,

Uzun zamandir Almanya´daki bircok blogger listesine üyeyim ve duzenli olarak cikacak koleksiyonlar basin bültenlerini gönderiyorlar. Fakat Türkiye´ye koleksiyonlar ya gec geliyor ya da hic gelmiyor. Bu sebeple basin bültenlerini paylasmiyordum. Bu sefer bir degisiklik yapip paylasmak istedim. Bu tarz basin bültenleri, yeni cikacak koleksiyon haberleri ilginizi cekerse lütfen yorumlarda benimle paylasin ben de daha düzenli bu tarz paylasimlar yaparim.

Essence The Little X-Mas Factory 



Koleksiyon suan Almanya´da dm ve müller magazalarinda satista. Online bircok sitede de bulabilirsiniz. Aralik ayina dek satista olacagi yaziyor.
Simdi tek tek koleksiyonda neler var, fiyatlari ne kadarmis sizinle paylasiyorum.


Ilk olarak 5´li ve tamami isiltili olan bir far paleti var. Ismi 01 north pole extress delivery. Fiyati 3,99 euro.

 01 ho-ho-ho ismindeki gold eyeliner ise 2,79 euro. Özellikle altin renginde olmasi ve görüntüsü ile oldukca albenili.

01 elf yourself ismindeki kontur paleti fiyati 3,25 euro. Bir kontur icin koyu renk, bir de aydinlatma icin acik pudra iceriyor. Bu koleksiyondan tek satin aldigim ürün. Ilerleyen günlerde detayli yazisini paylasirim sizinle.

4 farkli renkte ojeler de koleksiyonda. Tanesi 1,99 euro. Yesil ve pembe olan sade, fakat altin ve beyaz renkler yansimalar iceriyor.

25 ml´lik minik boylarda 2 el kremi var, tanesi 1,5 euro.

2si 1 arada kapatici fiyati ise 2,79 euro. Orta kismindaki acik renk ile kusurlari pürüzsüzlestirmeyi, dis kismindaki kapatici ile de tamamen kapatmayi vaad ediyor.



Bir adet liptint var. Fiyati 2,99 euro.
Bir tane lipbalm var fiyati 1,99 euro.




Hem aydinlatici hem de bronzer olarak kullanilmak uzere bir ürün var fiyati 3,49 euro. 




Tirnak stickerlarinin fiyati 1,29 euro.




Mini boy bir adet tarak bulunuyor fiyati 2,99 euro.




Son olarak ise 30 ml bir eau de toilette bulunuyor. Fiyati 4,99 euro.


Tüm koleksiyon bu sekildeydi, ben sadece kontur paletini satin aldim.
Sizin merak ettikleriniz hangileri ?

Okudugunuz icin tesekkürler 
ZeY








Yorumlar

  1. Merakla bekliyoruz öyleyse yeni seriyi. Dilerim Türkiyeye de gelir. :)

    YanıtlaSil
  2. bunlar bize çok sonra gelir herhalde :(

    YanıtlaSil
  3. ay çok tatlı keşke gelse o shimmering stars muhtemelen işe yaramaz ama o kadar tatlı ki kesinlikle alırdım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fircayla ürün almaya calisirken etrafa dagilirlar gibi :/

      Sil
  4. Yine harika bir seri umarım gelir türkiye'ye ☺️

    YanıtlaSil
  5. Essence bu ambalaj işini bence çok iyi biliyor, ambalaj tasarımları ve ürün tasarımlarıyla aldırıyorlar resmen :) Ellerine sağlık Zey :)

    YanıtlaSil
  6. Ambalajlarına vurulup hepsi alınabilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simdilik tek ürün aldim ama bakalim :)

      Sil
  7. ayyyy kırismısı hatırlattın yaaa eveet ne güzeeel yeni yıl geliyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirismista kurulan marketlerden de bir yazi hazirlarim bu sene sicak sarap esliginde :)

      Sil
  8. Ambalajları hepsinin çok güzel. parfümle olayı bitirmişler bence. Beklemezdim 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minik 15 ml lik essence parfümleri var aslinda burda ama 30 ml lik ilk defa gördüm ben de :)

      Sil
  9. benimde gözüme kestirdiklerim yok değil :) İnşallah türkiyeye gelir ve inşallah çok fark koymazlar üzerine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok fiyat farki olmuyor Essence markasi satis fiyatlarinda :)

      Sil
  10. Cook gzl bir paylasim olmus canim ellerine saglik devami gelir insallah 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelen basin bültenlerini paylasirim zaman zaman :)

      Sil
  11. Ablacım hep yaz cok faydalı oluyor <3 Merakla bekliyorum yazını, insallah hemen Türkiyeye de gelir :)

    YanıtlaSil
  12. Essence koleksiyon ürünlerinin tasarımında hep değişik tarzlar deniyor. Ho ho ho yu tek başına görsem marka olarak essence aklıma bile gelmez. Gelsin buraya da yakından görelim :)))) Paleti de güle güle kullan Zeynep :)

    YanıtlaSil
  13. bu nasıl güzel bir koleksiyon olmuş böyle !!! ama bize seneye anca gelir -_-
    yine de bakarak olacağım, gelirse bulurum umarım =) teşekkürler canım <3

    YanıtlaSil
  14. Çok hoş görünüyorlar.İnsan tüm koleksiyonu almak istiyor :) ama en çok far paletine takıldım. sanki bende hiç yokmuş gibi :)) teşekkürler bu güzel bilgiler için zeynep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far paletini sevdim aslinda renk itibariyle ama cok pigmentli gibi gelmedi diye satin almadim :/ Aklimda kalmadi da degil, cok tesekkür ederim :))

      Sil
  15. Cok begendim! koleksiyona en kisa zamanda dm'e gidip bakacagim.Bence paylasim cok güzel olmus :) bronzer ile ilgili yyorumlari okumayi da bekliyorum bir an once. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim, en kisa zamanda kullanip paylasirim kontur paletini :)

      Sil
  16. hayır ağlamıyorum gözüme bişey kaçtı :(
    o farın rengi fiyatı nedir öyle hepsi muhteşem buraya muhtemelen 2018 yılı kasım ayında gelir ancak :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yilbasina yakin gelir diye düsünüyorum :/

      Sil
  17. Essence ürünleri bence çok sevimli oluyor. Paylaşmanı isterim en azından böyle bir seri olduğunu öğreniyoruz :)

    YanıtlaSil
  18. Blogunda bir sorunmu var iki yazina yorum yaptim yayinla dedigimde bu yazi bu blogda yoktur diye yazdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne sorun, hic de anlamiyorum nedir problem :( Yazi yayinlayamiyorum, saat dilimleri farkli cikiyor, yayinlasa bile baska tarihte cikiyor...

      Sil
  19. Yılbaşı ürünleri cok güzelmis gercekten siz nasil aliyorsunuz acaba almanyada mi yasiyorsunuz:) sizi yeni tanidim ondan soruyorum kusura bakmayin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kusuru, öncelikle hosgeldiniz bloguma ziyaretiniz icin tesekkür ediyorum, evet Almanya´da yasiyorum :)

      Sil
  20. Shimmering stars benimle eve gelirdi büyük ihtimalle,concealerı da merak etmedim değil 😶💕

    YanıtlaSil

Yorum Gönder