Garnier nem maskesi - Karma yagli ciltler icin

Merhabalar,

Elimdeki son 2 Garnier ürününden birini paylasmak istiyorum sizinle.

Garnier nem bombasi ferahlatici kagit yüz maskesi

Daha önce suradaki yazimda normal ve kuru ciltler icin olani denemistim ve sizinle paylasmistim.
Bu sefer karma ve yagli ciltler icin olan yesil cay özlü, hyaluronik asit ve nemlendirici serum icerikli olani paylasmak istedim.





Maskeyi gectigimiz pazar degil de bir önceki pazar günü yaptim, epey bekledim paylasmak icin. Bu bekleme süresinde herhangi bir reaksiyon olusturmadi bende.

Maske yogun nem verme, cildi ferahlatma vaadinde.
1 haftada ise cilt kalitesini iyilestirme, gözenek görünümünü azaltma ve cildi dengeleme vaadleri var.



Iceriginin temiz oldugunu söyleyemiyorum, paraben türevleri ve parfüm var maalesef.

Bir önceki yazimda bahsettigim gibi;
Kagit maske 2 katman, Maskeyi yüzünüze koyduktan sonra üst kismindaki mavi yeri soyarak cikartiyorsunuz. Sadece beyaz kagit (maskemiz) yüzümüzde kaliyor ve 15 dakika bekliyoruz.
Yapisi yapis yapis oldukca yogun ve islak bir maske. 15 dakika degil, 30 dakika tutsanizda kuruyacak gibi durmuyor.

Öncelikle guzel bir serinlik verdi.
Sonrasinda cildim canli göründü.
Kalan ürünü parmaklarimla yedirdim, biraz zaman aldi hemen emilmedi ve yapis yapis bir his birakti.
Nem verdi mi bir anlasam ! sanki günü kurtardi iste..

Gözenek görünümünde bir degisiklik olmadi tabiki, sanirim kendisini bana satin aldiran cümle buydu, gözenek görünümünü azaltir, hmm peki ama maalesef olmadi :/ Zaten tek kullanimda böyle bir etkisi olacagini düsünmüyorum...

Benim icin en kafa kurcalayan kismi ise, maskeyi ilk yüzüme koydugumda bir yanma oldu, 1-2 dakika kadar. Ama öyle dayanamayacagim kadar bir yanma degildi, zaten gecti sonra...

Maskenin Almanya fiyati 2 euro, Türkiye fiyati 6 lira.

Bir daha alir miyim, almam. Cünkü icerigi temiz degil :/

Okudugunuz icin tesekkür ederim,
ZeY






Yorumlar

  1. benim de elimde bir adet var bundan, etkinlikte hediye edilmişti, garnier e karşı önyargımdan dolayı erteledikçe erteliyorum kullanmayı ama bu haftasonu bakıp fikirlerimi yazacağım. iyi oldu şimdi okumam zira gözenek konusunda bana faydası olacak mı çok merak ediyorum =) ah bu gözenekler ah :d keşke azalarak bitseler :D
    eline sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözeneklerle basa cikmanin yolu onlari kabullenip sevmek gibi görünüyor :P Yorumlarini bekliyorum canim

      Sil
  2. Bilgilendirme için teşekkürler ☺ her zaman doğal ürünleri tercih ederim

    YanıtlaSil
  3. Hmm ben de bu konudan muzdaribim aslında. Düzenli kullanımda bir sonuç verir mi acaba? Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Icerik olarak temiz olmadigi icin zannetmiyorum düzenli kullanacagimi :/

      Sil
  4. Bu maskeleri çok merak etsem de, kötü Garnier deneyimlerim yüzünden cesaret edemiyorum Zey. Zaten dediğin gibi, bakım yapıyorsak biraz temiz içerik arıyoruz :) Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Icerigi ile beni cok sasirtan bir ürün daha oldu, himalaya neem mask, paylasicam onu da canim :/

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz ve yorumunuz icin ben tesekkür ederim

      Sil
  6. Yanma sikayetini birkac kisiden daha duydum. Ben arada HBMIC Egf Mask'i (Turkiye'de Gratis satiyor) kullaniyorum, dedigin gibi gunu kurtariyor o da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Egf mask sanki duydum ama ben de yok, yazisini yazdiysan hemen bakarim bloguna

      Sil
  7. aldım ama hala deneyemedim bu akşam unutmazsam yapayım şunu merak ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim yanma olayi olmaz siz de, yorumlarinizi merak ediyorum

      Sil
  8. Ben ambalajına ve iddialı ismine aldanıp alabilirdim ama gerçekten bu üründen soğudum hakkında ki olumsuz yorumlardan dolayı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genel olarak Garnier ürünlerini icerikleri yüzünden tercih etmemeye karar verdim

      Sil
  9. Bende merak edıyordum ama vazgectım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak icerikleri yüzünden markayi tercih etmiyorum :/

      Sil
  10. Tek kullanımda etkisini pek anlayamıyorum ben de. Hele bir de içeriği konusunda yazdıklarınız...
    Elimde var 1 adet, ben de kullanayım bitsin gitsin o halde...

    YanıtlaSil
  11. Tembel miyim neyim, bir türlü kullanamadım maskeyi. Umarım beni de yakmaz, korkuyorum Zeyneep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim yakmaz ama icerigindeki alkol sanirim yanma yapti :/

      Sil
  12. Ben de kullandım yazayım o zaman ama hemen hemen aynı şeyleri gözlemlemişiz, sanırım içeriğindeki alkolden biraz yanma yapıyor ve kesinlikle sadece günü kurtarıcı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanma yaptigini birkac kisi daha söyledi :/

      Sil
  13. Çok methini duymuştum bu ürünün.İçerikleri temiz ürünlere acil yönelmemiz gerekiyor bencede.Daha çok doğal yollarla cilt bakımımı yapmaya gayret ediyorum.
    Detaylı yazı için teşekkürler.Blogunuzu takibe aldım.Banada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba memnun oldum tabiki geliyorum blogunuza

      Sil
  14. Yapış yapış dedin ya, emilme sorunu dedin ya içerik temiz olsa da almam. 😕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O his gercekten itici, heleki benim gibi zaten yaglanan bir cilt ise..

      Sil

Yorum Gönder