Golden Rose Powder Blush 08 Coral Rose

Merhabalar,
Bugün bana hediye gelen bir üründen bahsetmek istiyorum.

Tam 1 sene önce bu zamanlar instagramda bir hediyelesme etkinligine katilmistim. Kozmikperi Meltem düzenlemisti  ve ben de Sena Mertyürek ile eslestim. Birbirimize kozmetik ürünlerinden olusan hediyeler gönderdik. Iste bugünkü allik da Sena´nin bana gönderdigi hediyelerden biri :)

 Golden Rose powder blush 08 coral rose

Internetten gördügüm kadariyla fiyati 25 lira civarinda ve indirim zamani daha uygun bir fiyata satin alabilirsiniz.
 


Ambalaji seffaf, oldukca kalin, Essence markasi gibi yere düsünce kirilacaga pek benzemiyor.

 Aynasi ve fircasi bulunmuyor.

7 gram ürün bulunuyor ve ömrü 18 ay.


Tam da sonbahar rengi oldugunu düsünüyorum. Her cilt tonuna uyar gibi geldi bana. Kahve tonlarda bir ruj ile guzel görünüyor ! Ben yine Golden Rose Velvet Matte serisinden 16 numarali ruju cok yakistirdim bu alliga.

Turuncu gibi görünüyor kolumdaki swatchta fakat o kadar turuncu degil, resim sizi yaniltmasin. Kahverengilik iceriyor. Hafif bir turunculuk varsa da dogal bir durusu oluyor yanaklarda.
Sizlere Golden Rose´un kendi sitesindeki resmi de görmeniz icin ekliyorum. Suraya tiklayarak bakabilirsiniz.
 Malum Almanya´nin kapali havasinda, ürünlerin tam renklerini size yansitmak zor oluyor.

Kendisi allik olsa da ben bronzer gibi kullaniyorum :)

Ayrica göz makyajimda, gözlerimin katlanma bölgesinde cok hos duruyor. Tüm göz kapagima uyguladigim da oldu, fakat beni cok yorgun gösterdi gibi geldi bana :/

Icerisinde isilti bulundurmuyor, mat bir allik.


Oldukca pigmentli bir ürün, cok az tozutuyor.
Dagitmasi oldukca kolay.
Tüm gün kalici ve hic gün icinde dagilmiyor.



Ben cok begendim acikcasi. Hediye icin Sena´ya ayrica tesekkür ediyorum :)

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar

  1. Ne güzel bir renkk güle güle kullanın 😊

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş rengi ben bu tonları herşeyde seviyorum zaten :) Zeynep biz de yapalım bi hediyeleşme organizasyonu, nasıl oluyor ki bi yol göstersen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram da yapilabilir ya da burda blogtan ama ben Türkiye´ye ne zaman gelirim belli degil, benim eslestigim kisi bekler mi bilemedim :/

      Sil
  3. bir allık delisi olarak rengine bayıldım =) dokusu da çok başarılı duruyor. güle güle kullan canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim oldukca basarili :)

      Sil
  4. Severek,mutlu mutlu kullanırsınız inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Rengi çok güzelmiş ☺

    YanıtlaSil
  6. Zey rengi muhteşem ben çok seviyorum bu tonları yaz kış kullanırım vallahi :) musmutlu günlerde kullanman dileğiyle <3

    YanıtlaSil
  7. Renge bayıldım.Tam sonbahar allığı!

    YanıtlaSil
  8. Rengi çok tatlıymış :)
    Allıkları artık çok amaçlı kullanır olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bircok ürünü baska amaclarla kullaniyoruz haklisin :)

      Sil
  9. Rengi benim için tam bir göz farı Zeynep'im <3 <3 <3 siyah mat eyeliner ile mükemmel ikili olurlar. Ben allık hiç kullanamadığıma bu şekilde değerlendirebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far olarak biraz solgun durdu ben de canim, tesekkürler yorumun icin :)

      Sil
  10. Rengi şahaneymiş Zey, şeftali-kahve allıkları çok seviyorum. Bence çok doğal duruyorlar😊 Güle güle kullan❤️

    YanıtlaSil
  11. rengi harika çok beğendim güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  12. Güle güle kullan canim.

    YanıtlaSil
  13. Allık hastasıyım dibine kadar kullanırım hepsini, mutlaka bakıcam mat allıgım hic yok <3

    YanıtlaSil
  14. Yanıtlar
    1. Far olarak da kullanilabilir ama beni yorgun gösterdi :/

      Sil

Yorum Gönder