Riva de Loop Hydro Pflegekapseln

Merhabalar,
Kullanip bitirdigim ve hatta memnun kalip yenisini almaya gittigimde formulasyonunun ve ambalajinin yenilendigini ögrendigim bir üründen bahsedicem bugun.

Rival de loop Hydro Pflegekapseln

Rosmann´larda bulabileceginiz bu ürünün Almanya fiyati 1 euro. Türkiye fiyati 10 lira civari.
Icerisinde 7 kapsül bulunuyor ve 7 gün boyunca her birini acip tum yüzüme parmaklarimla veya avuc iclerimle dairesel hareketlerle masaj yaparcasina yedirerek uyguladim.
Eger yuvarlak hareketlerle uygularsaniz gayet güzel yedirebilirsiniz. Hic yapiskan bir his de birakmadi.

Ben ürünü, sivilcelerimi kurutmak icin krem kullanirken kullandim. Sivilcelerim kururken ayni zamanda kabuk kabuk oldu ve etrafi da kurudu.
Benim cildim karma bugunlerde. T bölgem yagli fakat yanaklarim normal, ne kuru ne de yagli.
Sivilce kremi yüzünden kurumus bölgeleri 2 günde neme doyurdu ve daha hizli gecti bu kabuk kabuk görüntü.

Iceriginde Vegan ifadesi bulunmuyor!
Kullanirken herhangi bir olumsuzluk yasamadim, yanma yakma tahris sivilce yapmadi...
Tabiki bu benim cildimdeki etkisi, siz yine de hassas ciltliyseniz, iceriginde alkol oldugunu söylemeliyim, dikkat edin derim.


Düsük neme sahip ciltler icin, cildi neme doyurmayi vaad eden ürün icerisinde Cinko ve e vitami var.
Özellikle düsük nemli ciltler icin denmis, yani cok kuru bir cildiniz varsa yetersiz gelebilir.
Dermatolojik olarak test edilmis diyor ama dedigim gibi icerik listesine bir bakin derim.


Kapali Almanya havasinda fotograf cekmek zorlasti benim icin, maalesef flashli cekimde ise önlenemez bir parlama oluyor ...



Icerik listesi söyle,
Dimethicone, Dicaprylyl Ether, Hydrogenated Polyisobutene, Isohexadecane, Trisiloxane, Squalane, Tocopheryl Acetate, Sunflower Seed Oil Glyceride, Parfum, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Benzyl Alcohol, Linalool



Benim bölgesel kuruluklarima iyi geldigi icin, kisin da kullanabilirim diyerek tekrar satin almak istedim ve formulunun ve ambalajinin yenilendigini gördüm. Siz de olur da satin almak isterseniz, muhtemelen son resimdeki halini raflarda göreceksiniz.


Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar

  1. Elime alıp alıp bıraktığım bir üründü.Kış için denemek istiyorum bende...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim memnun kalirsiniz denediginizde, sevgiler :)

      Sil
  2. Merhaba,
    Yine güzel deneyimleriniz için teşekkürler, sanırım ambalajında yaş sınırı belirtilmemiş, bu durumda 40 yaş üzeri için de uygun diye düşünüyorum. Denemeye değer diyerek yazılarınızın devamini bekliyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim hem yorumunuz hem de guzel sözleriniz icin :)
      Evet yas araligi bulunmuyor, umarim memnun kalirsiniz, sevgiler

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Yazinin fikir vermesine cok sevindim, umarim cok memnun kalirsiniz :)

      Sil
  4. Bu gece kullanmaya başlıyorum. Karma ciltliyim ama kışın verdiği etkiyle kuruya dönmeye başladım. Alnım bile tiftik tiftik bir hâl almış durumda. Düşük nem ifadesine dikkat etmeden nem bombası olduğunu ve bana yeteceğini düşünerek aldım. İnşallah verimli sonuç alabilirim. Bilgilendirme için teşekkürler Zeynep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim cok memnun kalirsin, okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder