Sizlere hediyem var

Merhabalar,

Son Türkiye´ye gelisimde bircok urun getirdim sizlere hediye etmek icin ve Istanbul´da bekliyorlar.
Bu sebeple kurtlanip biran önce size hediye etmek istedigimden hem instagram hesabimdan hem de burdan bir cekilis baslatalim.
Instagram cekilisime bakmak isterseniz ismim deneyenbayan.

Bastan belirteyim kargo size ait 

Burda yani blog cekilisimde hediyem Maybelline ürünlerinden olusan bir set,
icinde 220 numarali Fit me Matte poreless fondoten, fit me 20 numarali kapatici ve bir adet maybelline kahve tonlarinda allik var.

Blogumu sag tarafta bulunan "Blogumu takip etmek ister misiniz" kisminin icerisindeki mavi izle butonuna basarak takibe alip, bana bu yazimin altina yorum olarak takip ettiginiz ismi yazmaniz yeterli.
Blogu takip etmek icin izle kismina bastiginizda gmail hesabinizi yazmaniz gerek, sonrasinda o kutucuk icinde kendi isminizi, resminizi görebilirsiniz, bu sekilde takibe alip almadiginizi da görmüs olursunuz, tabi takibe aldiysaniz sayi da 1 artacak, bakip kontrol edebilirsiniz.

1 Aralik Persembe bitirelim, cuma günü aciklayim ve kazanan kisi geri dönerse hemen cumartesi günü gönderimi yapabilir annem. Haftaici maalesef vakti olmuyor bu sebeple gec dönüs olursa diger cumartesiyi beklemek zorunda. Kazanan kisi 3 gün icerisinde dönmezse yeni bir kazanan belirleriz.

Sanirim yazacaklarim bu kadar, herkese bol sans,
Bana sorunuz olursa deneyenbayan@gmail.com adresime email atabilirsiniz.

Okudugunuz icin tesekkür ederim, katilirsaniz cok mutlu olurum :)
ZeY


Yorumlar

  1. tuncmennn adıyla takipteyim

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Resimdefterimm :) Blogunu takip ediyorum ve blogumun da yan jeneriğinde de vardın ama izle butonuna basmadığımı farkettim :D Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Yaşasın çekilişler 😊

    "Hikaye Kalpli Kadın" adı ile takipteyim 😊 sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Eyi reltia adıyla takip ediyorum.. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. İntagramdan mutericme adıyla sizi tekipteyim tabi snapden de takip ediyorum yaa benm ten rengim bu , inşallah çıkar �� ebruska99@gmail.com , sizi çok severek takip ediyorum en samimi insanlardansiniz�������������� sevgiler ������

    YanıtlaSil
  8. Macide yıldız

    YanıtlaSil
  9. Reec fantagirro benim adım ve çekiliş için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  10. zuhal bütüner olarak takipteyim

    YanıtlaSil
  11. Buse Gözükızıl26 Kasım 2016 20:52

    Buse Gözükızıl �� ��

    YanıtlaSil
  12. Sümeyye Nur Ağdağ26 Kasım 2016 20:59

    Sümeyye Nur Ağdağ

    YanıtlaSil
  13. ezgi.igde63@gmail.com Ezgi İğde

    YanıtlaSil
  14. Daha mutlu yaşam Yurdagül Çelik ben :)

    YanıtlaSil
  15. Ladymiaboz ❤❤❤ sevgilerrrr💗🍀

    YanıtlaSil
  16. Buse Gündüz adıyla takipteyim��

    YanıtlaSil
  17. Hediyeler bitmiyordu :) 🙏
    Benim Tutkum

    YanıtlaSil
  18. Merhaba, instagram, blog ve snapchatte guldempr ismiyle takipdeyim 😘 Güldem Pere

    YanıtlaSil
  19. wisualizing777@gmail.com
    gözde d

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Seda Denkdaş sedabaloglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. Serpil ozdemir
    srplzdmr26@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. Fatma Betül Arslan olarak takipteyim 😊

    YanıtlaSil
  24. Süslü Minyonlar heeer zaman takipte ❤️

    YanıtlaSil
  25. Merhaba,
    GFC de ozlemm
    Goog Plus da Özlem Karataş adıyla takipteyim.
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  26. Saliha Meryem ��

    YanıtlaSil
  27. Aslı Ergün

    YanıtlaSil
  28. İnstagramdan katıldım. Burası eksik kalmasın :))

    YanıtlaSil
  29. Ben de katılmak istiyorum. Şirin Kanatlar ismimle her yerde takipteyim :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  30. Hayirli olsun cnm
    Informalden sevgilerle
    Nergiz Hürrem Arıkan 😇😉

    YanıtlaSil
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  35. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. Seda Fotbol 💕
    sedus.ftbl@gmail.com
    Şansımız bol olsuuun 😍 😇

    YanıtlaSil
  38. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  39. Petek CK bana çıksın :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder