En sevdigim Essence maskara 2

Merhabalar,

Bugün sizlerle bir maskara paylasmak istiyorum.

Essence I love Extreme crazy volume maskara

Daha önce sizlerle elimde bulunan 4 Essence maskarayi ve aralarindan en sevdigimi nedenleriyle paylasmistim. Yaziyi okumak isterseniz suraya tiklayabilirsiniz.
Bugünse, aralarindan 2. olarak en sevdigimi paylasmak istedim.

Almanya fiyati 2,75 euro (Türkiye fiyati 15 lira) ve 12 ml ürün var, acildiktan sonra ömrü 6 ay. Suya dayanikli bir maskara degil.
Bu arada resimdeki 4´lüden pembe renk olandan bahsediyorum.


Benim uzun ama düz kirpiklerim var. Benim maskarada aradigim özellik hacim ve kirpiklerimi kivirip kaldirmasi.

- Yapisi islak diyebilirim fakat durdukca hafiften kurumaya basladikca daha da guzellesti. Suan tam sevdigim gibi ne cok islak ne de sürerken zorlayacak kadar kuru. Ilk aldiginizda cok islak gelirse biraz bekleyebilirsiniz.

- Plastik fircasinin killari cok kisa oldugundan sürerken göz kapagima bulasma sorunu yasamadim. Ancak fircasi uzun bu sebeple yine de dikkatli kullanmak gerek.

- Kirpikleri cok guzel belirginlestirip simsiyah gösteriyor.

- Gün icinde (suya dayanikli olmamasina ragmen) akma dökülme bulasma yapmadi.

- Öncesinde kirpik kiviricisi kullanmazsam, kirpiklerimi kivirip kaldirmiyor, mutlaka kirpiklerimi kiviriyorum öncesinde.

- Ilk katta tek tek ayirip uzatiyor ve hacim de veriyor. Fakat 2. katta etkisini tam olarak görüyorsunuz ve guzel bir dolgunluk sagliyor.

- Ben ilk katta kirpiklerimi 5-6 defa bu maskara ile tariyorum, sonra diger gözüme geciyorum. Bu arada ilk sürdügüm biraz kurumus oluyor ve daha fazla beklemeden yine 5-6 defa tarayarak 2. kati uyguluyorum.
Cok guzel hacim sagliyorum.

- Gün sonunda silerken de zorluk yasamadim. Kirpik dökülmesi gözlemlemedim, kolayca cikti.

- Kirpiklerimi az da olsa 2. katta yapistirdi fakat rahatsiz edici bir görüntü degil. Aksine daha dolgunluk veren bir görüntü oldu. Fakat 3. kati da denedigim günler kötü bir görüntü oldu fazlaca yapistirdigi icin. Tabiki bu benim sevmedigim bir görüntü, sizler sevebilirsiniz.



Standlarda bulmasi zor, cabuk tükenen bir ürünmüs fakat denk gelirseniz bir sans verin derim. Online sitelerin indirimlerini takip edebilirsiniz. Ilk basta islak gelirse, birkac gün rimelin firca kismini tamamen cikarip acin ve tekrar kapatin. Firca kismini ileri geri yaparak ürün almaya calismayin. Bu hareketle ürün icerisine hava dolmasini saglarsiniz ve cok cabuk kurur maskaralariniz. Sadece firca kismini tamamen cikarip acin, sonra geri kapatin. Birkac gün gün icinde akliniza geldiginde bunu yapin ve sonrasinda istediginiz kivama geldiginde severek kullanacaginiz bir maskara olabilir.

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
ZeY

Yorumlar

  1. Türkiye de bulunan eve shop ve online da rahat rahat bulabilirler. Ben stok yaptım 🙈 Çünkü bu rimelle bayılıyorum 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler yorumun icin :) Güle güle kullan stoklarini :)

      Sil
  2. Almanya'da yaşayan bir yakınımız orada maskarayı bulamayınca, buradan ona kargo yapmıştık, o kadar seviyor :) Essence maskaralar bende alerji yaptığı için kullanamıyorum Zey, çok fena kaşıntı ve kızarıklık oluyor hep. Güle güle kullan canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveni stoklayani cok gercekten tesekkürler canim :) Hassas oldugunu hatirliyorum bu maskaralara karsi :/

      Sil
  3. bilgilendirme için teşekkürler canım not aldım bile bunları :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar ben bir türlü istediğim maskarayi bulamadım istediğim özellikler uzatma ve dolgun olması kirpik yapıp düz kısa ve kolay kivrilmiyor ondan dolayı rimel sürdükten sonra kirpik kiviriyorum bununla İdeal görüntü sağlıyorum ve bjnun icinde kolay kurumasini istedigim bir maskara onerir misiniz rica etsem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, aslinda bu maskara hem dolgunluk hem de uzunluk veriyor sevebilirsiniz fakat kivirmasini da isterseniz, yazimin basinda verdigim linke tiklayarak En sevdigim Essence maskara yazimin ilkine bakabilirsiniz, kirpiklerimi kivirdigi icin onu daha cok sevmistim

      Sil
  5. Bende yazısını hazırlamıştım benden önce davrandın ablam :)) Bu maskaraya aşık oldum kesinlikle tavsiye edilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman zaman denk geliyor böyle canimcim :)

      Sil
  6. Sanirim bana yine maskara yollari gozuktu 😍😍 Bu ara NYC'nin maskarasina takili durumdayim ama kirpiklerimiz ayni oldugu icin kesinlikle yaziyorum bunu Zeynep'cim 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok memnun kalirsin dilerim Nisa´cim :)

      Sil
  7. Kirpikleri sonradan düşürüyor mu acaba (kıvrıklık olarak yani). Benim kirpiklerim de dümdüz de suya dayanıklı olmayan maskaralarda genelde 2-3 saat sonra düzleşiyor kirpiklerim kıvırmış olsam bile. Essence rock'n doll maskarayla kıvrık kalıyor mesela, o bu konuda başarılı. Hatta sizde görüp almıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rock n doll eye opening olan bu 4´lüden en cok sevdigim, memnun kalmaniza cok sevindim :) Bu maskara öncesinde kirpik kiviricisi kullandigim icin kivrik kaliyor fakat 6-7 saat diyebilirim. Diger rock n doll daha uzun süre kivrik kaliyor :)

      Sil
  8. Bende severek kullandım dediğin gibi çok zor bulunuyor. Önceden gratiste falan denk geliyorduk ama oradan da kalkınca bulmak biraz zorlaştı. Ben mor renkli olanı 3 defa kullandım oda güzel deneyebilirsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor renkliye bakabilirim tesekkürler canim :)

      Sil
  9. Benim de şu anda bitmek üzere olan rimelim ortadaki siyah olan. Çok memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onunla farki yapisi , pembe olan daha islak gibi.. Bir de fircalarinin yapilari cok farkli, güle güle kullanin :)

      Sil
  10. Ben de nerdeyse tüm serisini aldim essense maskaralarin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de hala almak istediklerim var fakat kuruyabilirler diye korkuyorum :)

      Sil
  11. Essence markasının rujlarını çok kullanıyordum bende yavaş yavaş diğer ürünlerini denemeye başladım şimdilik kapatıcısını aldım :) Birdaha ki sefere maskarasına bakacağım, kirpikleri belirginleştirmesi hoşuma gitti :)) Mutlu günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler dilerim sen de cok memnun kalirsin :)

      Sil
  12. çok hafif dokunuşlarla bile istediğim görüntüyü veriyor ben de çok seviyorum

    YanıtlaSil
  13. Zeynep'çim bu maskarayı alt kirpiklerim için kullanıyorum ben. Fırçası uzun ve büyük olmasına rağmen minik bir dokunuşla tüm alt kirpiklerimi boyuyor. Çok seviyorum, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  14. I Love Extreme maskara'yı severek kullanmıştım bir ara ♥

    YanıtlaSil
  15. I Love Extreme çok merak ettiğim bir seri bende bu posttan sonra pembe olanına bir bakıcam, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. ah yana döne arıyorum bu rimeli ama bulmak ne mümkün :D sevmeyi yok neredeyse, yine bir kez daha alınacak listemde kalmasını istediğimden emin oldum, eline sağlık canım <3

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkürler :-) Almanyaya Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder