Flormar Comfort Zone Koleksiyonu Cozy Quartet 01 nude peaches far paleti

Merhabalar,

Flormar markasinin son zamanlarda cikardigi koleksiyonlar hem ambalajlari hem de kaliteleri ile bircogumuzun gönlünü kazandi. Koleksiyon hizlarina yetisemiyorum.

Bugun sizlerle Comfort zone ismindeki koleksiyonlarindan bir far paletini paylasmak istiyorum.
 Flormar Comfort Zone Koleksiyonu Cozy Quartet 01 nude peaches far paleti


Suan Flormar online sitesinde bu 4´lü far paletlerinden 2, 3 ve 4 numarali renkler indirimde ve 14,90 lira. Suraya tiklayarak inceleyebilirsiniz indirimi. Ben sitede bugun sizlerle paylasacagim 1 numarali far paletini göremedim.


Paletimiz 4 farkli renkten olusuyor. Icerisinde aynasi da mevcut. Bir de 2 tarafli aplikatörü var ki hic kullanmadan kenara aldim kendisini. Icerisinde 4 gram ürün bulunuyor. 24 ay ömrü oldugu yaziyor.

Farlarin hepsinin pigmentasyonu basarili. Yapilari yumusak ve parmakla uyguladiginizda kadifemsi kremsi guzel bir his veriyorlar. Arka kisminda ince yapili olarak tanimlanmis, bence de kalin bir yapida degiller. Tüm renkler mat, isilti icermiyorlar. Renklerini ilk uygulamada veriyorlar. Karistirmalari oldukca kolay. Tek sorun tozutuyorlar. Benim yagli göz kapaklarim oldugundan far bazi ile kullandim. Far bazi ile tüm gün kalici oldular. Renkler kendini güzel belli ettiginden, far bazi renklerin görünümlerinde bir artis saglamadi. Far bazi kullanmadigimda ise, göz kapaklarimda olusan yagdan ötürü cizgilenme yaptilar.


Palette, tüm göz kapaginiza uygulayip,renk esitsizlikleri varsa eger nötrleyebileceginiz krem rengi bir renk var. Bu paleti kullanarak makyaj yapiyorsam hep bu renk ile basladim. Diger renkleri tek baslarina uygulayabileceginiz gibi, gözlerinizin katlanma bölgesine uygulayarak da güzel makyajlar elde edebilirsiniz. Paletteki en can alici renk turuncu rengi. Ben kendime pek yakistiramadigimdan, sadece turuncu rengi kullanmadim fakat diger kahve renkler ile gölgelendirerek güzel sonuc elde ettim.


Flormar´in yine ayni koleksiyonda cikardigi karistirma fircasini kullandim bu paleti kullanirken.
Firca oldukca yumusak, farlari uygulamasi ve renkleri karistirmasini basarili buldum. Birkac defa yikadim dökülme problemi de gözlemlemedim. Fircanin kendisini ve fiyatini internet sitelerinde bulamadim fakat Comfort Zone koleksiyonuna denk gelirseniz inceleyebilirsiniz.

Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY

Yorumlar

  1. renkler benim kullandığım renkler olmasa da sürüş bakımından beğendim, smokey deramsa bakabilirim ama... güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Bu paleti bende çok seviyorum Zey, senin aksine en sevdiğim de turuncu far :) Güle güle kullan canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek basina turuncu beni yorgun gösterdi ama diger renkler ile gölgelendirince hos oldu cok tesekkür ederim canim :)

      Sil
  3. bu paleti çok gördüm ama o turuncu renk yüzünden almam sanırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendime yakistiramadim ama diger renklerle kombinasyonu guzel oluyor, herkeste durusu farkli olur tabiki :)

      Sil
  4. kahve tonları gayet güzel gözüküyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogal tonlar sevenler icin guzel bir palet :)

      Sil
  5. Elimde fazlasıyla kahve tonlarda far olduğundan almadım, ama o turuncu için alabilirim o rengi çok beğendim, söylediğin gibi gölgeli bir makyajda nefis durur, sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek basina turuncuyu yakistiramadim ama diger renklerle kombinleyince guzel :)

      Sil
  6. Bayılıyorum bu palete özellikle turuncu geçiş rengi olarak çok iyi düşünülmüş 😊

    YanıtlaSil
  7. Turuncu renge bayıldım. Özel günlerde özellikle renkli ve farklı makyaj yapmayı seviyorum. Bu da güzel bir far paleti seçeneği

    YanıtlaSil
  8. Her iki ürün de listemde olanlardan :) Renkler ayrı ayrı çok güzel ve kullanışlı bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suan sitede indirimde ama bu far paleti bulunamiyormus :/

      Sil
  9. O karistirma fircasini bir turlu bulamadim. Bu fari da o kadar sık gordumki turuncu hic benlik bir renk degil. Tipki senin gb yakistiramiyorum kendime.. ama diger renkler ve pigmentleri gercekten cok iyi 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Snapte makyaj yapinca turuncu yakisti dediler ama ben ayni dusuncede degilim :)

      Sil
    2. Ya bazen oyle oluyor baskalari yakistirsa da ben yakistaramiyorum. Belki cok hafif uygulama guzel olabilir. 😘😘

      Sil
  10. Bir çok blogda gördüm bu far paletini ve renklere bayıldım harika harika

    YanıtlaSil
  11. Bu paleti çok seviyorum ama turuncu var diye pek almak istemedim�� 3powerpuffgirls.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isminizi göremedim listede kontrol ederseniz sevinirim

      Sil
  12. Baktım instagramdan severek takip ediyorum blogu da es geçmeyeyim dedim :) http://berilyumm.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  13. Takipteyim blogum seymaninbloguu

    YanıtlaSil
  14. yaa bu paleti sırf o turuncu için alabilirim çok cazip hale getirmiş paleti o renk en azından benim için:)elinize sağlık <3

    YanıtlaSil
  15. Güle güle kullan canım, ben Flormar'ın farlarını genelde başarılı buluyorum. Bu palette de gözüm kaldı ama tekrara düşmemek için almadım :)))) Turuncu hevesimi de neon serideki turuncu farla bastırıyorum. Gayet iş görüyor :))

    YanıtlaSil
  16. Benim kullanabileceğim renkler, görürsem alabileceğim bir palet :) Fırçayı da çok merak ettim.

    YanıtlaSil
  17. Bu paletin renk kombinasyonuna hayranım.Güle güle kullan;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder