Himalaya arindirici peeling

Merhabalar,

Sizlerle daha önce su yazimda, kullandigim tüm cilt bakimi ürünlerini paylasmistim. Aralarindan bitenler oldu ve sirayla sizinle onlari paylasiyor olacagim. Ilk biten peeling oldu.

Himalaya arindirici peeling

Gratis´ten 11 liraya satin almistim. Icerisinde 75 ml ürün bulunuyor ve acildiktan sonra ömrü 12 ay.


Normal ve yagli ciltler icin uygun oldugu üzerinde belirtilmis. Benim t bölgem yagli, yanaklarim normaldir.
Neem özü ve kayisi parcaciklari iceren bir peeling. Neem özü cildinizdeki yipranmis deriyi kaldirip arindirir. Kayisi parcaciklari ise cildinize yerlesmis kiri kaldirip siyah noktalardan temizler denmis.
Cildi ölü hücrelerden temizleyip, problemsiz bir cilde kavusmaniza yardimci olurmus.


Kullanim sekli olarak ürünün arka kisminda su sekilde yazilmis; yüzünüzü nemlendirin, göz cevresinden kacinarak tüm yüze nazikce uygulayip masaj yapin, sonrasinda yikayip durulayin.
Ben nemlendirici sonrasi bu peelingi 5-6 defa ilk kullanmaya basladigimda uyguladim. Üzerinde yazildigi gibi kullanirken, ölü hücrelerden temizledigini gözlemlememi saglayacak bir soyulma islemi yada temizlerken elime gelen kirli deri olmadi. Bazi peelingler cildinizi soyar ve ölü deriler grimsi renkler olarak elinize gelir fakat bu ürünle onu gözlemlemedim. Sonrada üsendigimden dusta kullandim.

Peeling´i dusta haftada 2-3 defa kullandim. Tanecikleri erimeyen bir peeling ama rahatsiz edici bir sertlikte de degildi. Cok fazla bastirmadan kullandim. Genel olarak cildim kizarikliga müsait oldugundan hep nazikce uygularim ürünleri.


Bu peelingi kullanirken siyah noktalarimi 2 haftada bir siyah nokta bandi ile temizleme ihtiyaci duydum, bu anlamda gözeneklerimi iyi temizledigini düsünüyorum. 

Herhangi bir olumsuzluk gözlemlemedim. Sivilceye yada bir tahrise sebep olmadi. Yüzümde bir gerginlik de hissetmedim fakat özellikle T bölgesi yagli biri olarak, cildimdeki yagi iyi temizledi diyebilirim. Sonrasinda yumusak bir cilt gözlemledim.
Kokusu yogun degil, beni rahatsiz eden bir koku da degildi.

Aslina bakarsaniz severek kullandim fakat temiz icerigi olmadigindan tekrar satin alacagimi düsünmüyorum.
Iceriginde en gözüme carpan paraben türevleri oldu.
Himalaya markasinin daha önce baska ürünlerini de severek kullandim fakat markanin her ürünü temiz icerikli degil maalesef. Suraya tiklayarak diger Himalaya aydinlatici peeling yazimi da okuyabilirsiniz.

Okudugunuz icin tesekkürler,
ZeY

Yorumlar

  1. merak ettiğim bir üründü, paylaşım için teşekkürler... ama seveceğim bir ürün değilmiş maalesef :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  2. Bende de var ama henüz kullanmaya bile sıra gelemedi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Icerik temiz olsa tekrar alacagim bir üründü :/

      Sil
  3. blog etkinliğini görüp tabiki geldim zaten seni sürekli takipteyim merveilehayattan olarak.
    bloğuma da beklerim herkesi :)
    merveilehayattan.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. bu üründe paraben olması benim için de büyük bir dezavantaj :( almam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sirf bu sebeple etkilerini sevmeme ragmen ben de tercih etmem :/

      Sil
  5. Himalaya genelde yağlı ciltlere yönelik ürün çıkarıyor sanırım, ben pek anlaşamıyorum ürünleriyle Zey. Markanın tüm ürünleri temiz içerikli sanıyordum, uyardığın iyi oldu. Benim cildim de kızarıklıklara çok müsait, bu konuda sorun çıkarmaması güzelmiş, keşke de biraz daha temiz içerikli olsaymış. Sevgilerimle...❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markanin tüm ürünlerinin bitkisel icerikli oldugunu zannediyordum ben de maalesef canim

      Sil
  6. Elim de bu tarz çok ürün olduğu için ceviz özlüsüydü yanılmıyorsam merak edip almamıştım.Markanın ürünleri hakkında olumsuz yorum hiç duymadım desem yeridir.Elinize sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkisini sevdim ama keske icerik temiz olsaydi dedim :/

      Sil
  7. Blogunuzu takip ediyorum.Bende yeni olarak başladım arkadaşlar.benim blogum : http://rengarekbalonlar.blogspot.com.tr/?m=1 arkadaşlar bende beklerim bloguma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba cok memnun oldum ben de takipteyim :)

      Sil
  8. içeriğine bakmadan gördüğüm yerde direk alacaktım övüldüğü için bu kadar şimdi vazgeçtim almaktan :/ blog etkinliği için Makyaj Psikoloğum adımla seni hep takipteyim ♥️♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hosgeldin cok memnun oldum :)

      Sil
  9. Heyo bende blog etkinliğini görüpte geldim . Bu yolun daha başındayım . Sizi de severek takip ediyorum 😍🌺. http://esranindefteriii.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hosgeldin, izleyicilerde ismini göremedim ama bloguna hemen geliyorum :)

      Sil
  10. Etkinlik fikri harika olmuş ben seni keşfedeli uzun zaman oldu ama sen de benim sayfama uğrarsan sevinirim www.fantagirro.com ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zaten uzun zamandir severek takipteyim seni bir sürü yorum da yapiyorum ki <3

      Sil
  11. Ben de diğer çeşidini kullanıyorum biraz sert evet ama güzel arındırıyor bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Icerigi temiz olsaydi etkisini begenmistim :/

      Sil
  12. Bayadır takipteyim�� Etkinlik için çok teşekkürler❤️ Adresim http://happinesssblog.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguna yorum biraktim cok memnun oldum :)

      Sil
  13. Merhaba😊Blog etkinliğini görüp gelenlerdenim 😊Takipteyim😇
    Blog adresim 🤗ben de sizleri beklerim😌https://burcugvnn.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar hosgeldin, hemen geliyorum bloguna :)

      Sil
  14. Geleyim buradan da takip edeyim dedim :)
    hangirenk.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar, blogunuzu yeni keşfettim, takip de ettim.. Benim de 2017'YE GİRMEDEN ÖNCE YAPMANIZ GEREKEN 3 ŞEY İSİMLİ YAZIM BLOGUMDA.Blogumu yeni açtım. Desteğinize, takibinize ihtiyacım var!

    kucukayipdunya@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, cok memnun oldum, sizi izleyici listemde göremiyorum ve ben de sizi sadece google plustan takip edebiliyorum cünkü blogunuz wordpress, blogspot degil :/

      Sil
  16. Merhabalar:) Blog etkinliğinizi gördük çok beğendik bizde katılalım dedik,takip ettik :)
    Bizim blogumuzda http://twinblogss.blogspot.com.tr bekleriz :)

    YanıtlaSil
  17. Bu peelingin içeriğinde bir tuhaflık var dışındaki etikette iki çeşit paraben gözükürken altında kendi ambalajı gözüküyor ya hafif, orada içeriklerin sırası farklı parabenler orda yok mesela, o etiketi kaldırıp kontrol edicem ben, siz de bir bakın isterseniz :)) Yağı dengelemesi çok başarılı bence de ama çok da temizlediğini hissettirmiyor ama aslında temizliyor. ferahlık vermediği için sanırım bana temizlenmiş hissi vermiyor çok arada sırada kullanıyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etiketi kaldirdim ben bu ambalaji ama etiketin uzerinde de yaziyordu :/

      Sil
  18. Himalayanın soyulabilen maskesinde yaşadığım olumsuzluğa karşın yinede diğer ürünlerini denemek istiyorum :) Bende karmayım ve T bölgem yağlı sevebilirim diye düşünürken içeriğinden dolayı bunu da tercih etmem. Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  19. Bu markanın ürünlerini kullanmak hiç nasip olmadı canım ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi bitkisel icerik degil maalesef canim :/

      Sil
  20. Zeynep'çim ben de scrub peeling gibi ürünleri artık banyo kısmına aldım. Normalde lavabonun ününde durunca bakışıp duruyoruz elim gitmiyor bir türlü ama banyoda olunca kullanıyorum valla :)))) Hem sanki buhardan filan dolayı daha çok işe yarıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degil mi, bence de dusta daha etkili oluyor :)

      Sil
  21. Merhabalar ben blog dünyasında çok yeniyim. Desteğinize gerçekten ihtiyacım var. Beni anlayacağınızı düşünüyorum ve takip etmenizi rica ediyorum.. Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hosgeldiniz, hemen ziyaretinize geliyorum :)

      Sil
  22. Hala daha açıp kullanamadım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  23. Ben de hic soyulma yasamadim bir yanlis mi yapiyorum diyordum yapmiyormusum 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder