Hüzün Sarisi ile Hediyelesme 3

Merhabalar,

10 Aralik Cumartesi günü katildigim Sevgili Huzunsarisiblog´unun sahibesi Nihal hanimin #huzunsarisiilehediyelesme3 etkinliginden bahsetmek istiyorum sizlere.

3 yildir düzenlenen bu etkinlik Nihal hanimin emegi ve büyük özverisi ile geleneksellesmis. Bu yil digerlerinden farkli olarak, etkinlikte HC Care markasinin yeni piyasaya cikacak cilt bakim ürünlerini tanima firsatimiz oldu. Yeni ürünleri sizinle paylasacagim ilerki zamanlarda. Hatta bazilarini kullanmaya basladim bile.



Etkinlik 2 ayri mekanda gerceklesti. Meshur Sivas köftecisinde baslayan bu güzel gün, sonrasinda Hotel Boursier´de devam etti. Sevgili Asena Degerli bizlere yeni cikan HC Care cilt bakim ürünlerini tanitan bilgilendirici bir sunum hazirlamisti. Bu etkinlik sayesinde henüz piyasaya yeni cikan ürünleri tanima firsatimiz oldu.

Sonrasinda özenle, herkesin cilt tipine göre düsünülmüs ve hazirlanmis yeni ürünleri cok güzel bir sepet icerisinde bizlere hediye ettiler.


 Böyle bir organizasyonda yer aldigim icin cok mutlu oldum. Emeklerinden ve davetinden ötürü Sevgili Nihal hanima cok tesekkür ediyorum. 
Ayrica HC Care ailesine bu güzel hediyeleri icin cok tesekkür ediyorum.



Bunun yaninda sosyal medyadan severek takip ettigim bircok blogger arkadasim ile de tanisma firsatim oldu. Dilerim böyle güzel organizasyonlarda tekrar görüsme firsatimiz olur. Etkinlikte sürpriz konuklarimiz da vardi ve ilk defa tanisma firsati buldum kendileri ile. Sevgili Aysenur Yazici ve Funda Erkoc bizimle idi.

Etkinlikte bulunan blogger arkadaslarimi alfabetik sira ile yaziyor olacagim. 

www.asimetrikblog.blogspot.com.tr
www.audreyinsekerleri.blogspot.com.tr
www.aysegullemakyaj.com
www.gulumseyuzume.blogspot.com.tr
www.guzellikkazani.com
www.huzunsarisi.com
www.kirmizirujlublog.blogspot.com.tr
www.makyajkelebegi.com
www.sirinkanatlar.com
www.ummuhancelikel.com
www.yelizinkesifleri.blogspot.com.tr

Okudugunuz icin cok tesekkürler,
ZeY


Yorumlar

  1. Ayaklarına sağlık, iyi ki geldin.
    Bu güzel yazı için ayrıca teşekkür ediyorum 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davetin icin ben tesekkür ederim, emeklerine saglik <3

      Sil
  2. Zey detayları sabırsızlıkla bekliyorum ^3 blogun yeni haline ise bayıldım ! tatlı, ferah iç acıcı bi blog olmuş- <3

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir gün oldu görüştüğümüze sevindim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim daha cok görüsme firsatimiz olur :)

      Sil
  4. Güle güle kullan canim 😊

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Ben de cok memnun oldum, dilerim daha cok karsilasma firsatimiz olur böyle guzel ortamlarda :)

      Sil
  6. Seni görmek ne güzeldi. Yine yine görüşürüz inşallah :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder