Rock it out box - Maybelline - Rossmann

Merhabalar,

Bircogunuz biliyor fakat ilk defa bloguma ugradiniz ve tesadüfen bu yazimi okuyorsaniz diye tekrar yazmak istedim.

Ben Almanya´da yasiyorum. Blogumu actiktan kisa bir süre sonra da Almanya´daki bircok kozmetik magazasinin Blogger listesine girebilmek icin sistemlerine üye oldum. Rossmann Almanya´nin 1 yildir blogger listesindeyim, duzenli olarak yeni cikacak koleksiyon ürünlerinin basin bültenlerini email ile gönderiyorlar. Sizlerden cok talep olmadigi icin pek fazla basin bülteni yayinlamadim ama daha cok yayinlamaya calisacagim. Almanya´da piyasaya cikan ürünler biraz gecikmeli de olsa Türkiye´de de satisa sunuluyor cogunlukla.

Neyse efenim 1 yildir blogger listesindeyim ve ilk defa denemem icin ürün gönderdiler. 
Rossmann yeni cikan yada cikacak olan koleksiyonlardan yada yeni ürünlerden olusan setleri denemek icin bloggerlara gönderiyor. Siz yine bir email aliyorsunuz ve ilgilendiginiz denemek istediginiz ürünlerse "denemek istiyorum" diye bir buton var ayni emailde, tiklayip sansinizi deniyorsunuz. Aslinda cekilis gibi.. Sonrasinda deneme ürünlerini kazandiniz gibi bir email gelmiyor fakat bilgileriniz zaten sistemde oldugundan adresinize sürpriz bir posta gelebiliyor. Hic beklemedigim bir anda gelen bu kutuya cok sasirdim acikcasi :)

Ben neredeyse 1 senedir her gelen emailde otomatik olarak denemek istiyorum butonuna tikliyorum fakat ilk defa sans bana güldü, genelde youtuberlara gidiyor setler, ben de Alman youtuberlarin videolarinda izliyorum.



Daha da yazarim ama uzun olacak gibi, bu yüzden sizlerin sorulari varsa bana yorumlarda sorabilirsiniz.

Gelen kargom Maybelline ürünlerinden olusan bir kutu. Ismi Rock it out - Maybelline New York. Kutunun fiyati 30 euro ve icerisinde 4 tane Maybelline ürünü var. Almanya dm magazalarinda, amazon.de sitesinde ve Douglas´ta satista.




Iki cekmeceden olusuyor. Ilk cekmecesinde The Falsies push up drama maskara (suya dayanikli olmayan versiyonu) ve Browsatin kas kalemi var. Ikinci cekmecesinde ise The Rock nudes far paleti ve 661 numarali bir oje var.

Ürünleri ayri ayri almak isterseniz bu 4 ürün toplam 35 euro civari tutuyor, bu anlamda eger icerisindeki ürünler, satin almak istediginiz ürünler ise, kutu halinde 30 euroya edinmis oluyorsunuz.

Ürünlerin detayli yazilarini ayri ayri paylasacagim sizinle, simdilik sizi resimlerle basbasa birakiyorum ve okudugunuz icin tesekkür ediyorum,
ZeY





Yorumlar

  1. güle güle kullan ve yorumlarını bekliyorum canım. Push up maskarayı severek kullanıyorum bende. Birde dikkatimi çeken kutu üzerindeki kadının ruju süpermiş keşke ondan yollasalarmış sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruj ciksa süper olurdu aslinda haklisin, cok tesekkürler :)

      Sil
  2. Hepsini güle güle kullan Zey :) Sürpriz kargo mutlu eder :)) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etti vallahi tesekkür ederim canimcim :)

      Sil
  3. ay çok güzelmiş o maskara ile çok anlaşamadım palet ve oje şahane görünüyor güle güle kullan ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskara hakkinda cok olumsuz yorum gördügümden satin almamistim bakalim nasilmis :)

      Sil
  4. Instastory'de görmüştüm paketi açarken seni. Detaylı fotoğrafları merakla bekliyordum ki yazıyı gördüm :) The Rock Nudes tam benlik hele ülkemizdeki sim bombası diğer paletine göre. Gelse de alsak :) Güle güle kullan Zeynep'cim , farların yazısını bekliyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paleti kullanmaya basladim ama pek sevimli degil sanki detaylar gelecek, cok tesekkürler canim :)

      Sil
  5. Oje ve palet harika ^^ Güzel günlerde kullan ablam :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım..Push up yorumunu yaptınmı bilmiyorum gözümden kaçmış olabilir ama inceliyeceğim şimdi ,fikrini merak ediyorum.kenarda duruyor ilk denemem olumsuzdu çünkü. Zamanla güzelleştiğinden bahseden çok arkadaş var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Push up hakkinda olumsuz yorumlar cogunluktaydi satin almadim daha önce, bunu kullanmaya basladim fikirlerim olusunca paylasirim :)

      Sil
  7. Ah şu kaş kaleminden edinemedim ya :( güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basta cok sevdim kas kalemini ama zamanla kurudu benimki :/

      Sil
  8. Maskara benim kirpik yapıma hiç uymadı sizin yorumunuzu çok merak ettim, iyi günlerde kullanın ambalajına da bayıldım:)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan canım palete bayıldım ❤️ O maskarayı hiç sevemedim ben seyrek kirpiklere sahip biri olarak /: sen seversin inşallah. Ay ben de şansımı deneyeyim bloggerdan sayarlar mı beni :D Detayları öğrenirim senden ��❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaydol sen de bence Rossmann sitesinden canim :)

      Sil
  10. Güle güle kullan canim.

    YanıtlaSil
  11. güle güle kullan canım, ne güzel bir uygulamaları var aslında ama bir yıl uzun bir zaman gerçekten, eninde sonunda seni de düşünmelerine sevindim =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic beklemiyordum inanki ben de hem sasirdim hem motive edici oldu :)

      Sil
  12. Çok güzel ürünler güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  13. Genelde deneyip memnun kaldığım ürünler varmış içinde.Özellikle far paleti ve kaş kalemi için alınır bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kas kalemini yazmistim daha önce, paleti de kullaniyorum bu aralar yazisini paylasacagim :) Tesekkürler yorumunuz icin

      Sil
  14. Güle güle kullan Zeynep, daha çok gelsin. Severek takip ediyorum yazılarını :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder