Sinazii suction black mask


Merhabalar,

Bugün sizlerle biten bir ürünümü paylasmak istiyorum.

Amazon.de sitesinden, kargo ücreti ödemeden 3 euro´ya satin aldigim ve yaklasik 1 ayda elimde olan siyah maske. Bu arada hemen belirteyim, siparis adresim Almanya. Suan fiyati 10 euro civarinda, sanirim ben aldigimda kampanya vardi ama net hatirlayamadim.

Sinazii suction black mask




Siyah maskeler gözenek temizleme konusunda cok basarili diye bircok yerde okudum izledim. Gözeneklere ve siyah noktalara sahip biri olarak ben de denemek istedim.

Ürün 60 ml, üzerinde "Black head killer" yani siyah nokta öldürücü oldugu yaziyor :) Gözeneklerinize isleyip, inatci siyah noktalari ve gözenek icindeki kiri emmeyi vaad ediyor. Gözenek kücültme vaadi var ama ben böyle bir etkisini görmedim.




 Kedi dili bir firca yardimi ile uyguladim. Kurumasi icin 30 dakika kadar bekledim. Bu süre ne kadar kalin uyguladiginiza göre degisebilir. Soyulabilen bir maske.

Ilk birkac kullanimda tüm yüzüme uyguladim fakat sonradan vazgectim. Cünkü yüzdeki tüyleri aliyordu. Hic yüz tüylerini almayan biri olarak, tüylerimde cogalma veya sertlesme olursa diye korktum acikcasi.

Burnuma, yanaklarima dogru, ceneme ve alnimin ortasina uyguladim. Kisaca gözeneklerimin oldugu bölgelere :)




Maske gözeneklerimdeki kirleri %75 oraninda temizledi diyebilirim ama tamamen herseyi almadi.
Can yakici bir maske.
Sonrasinda yüzüm epey kizardi ve 30 dakika kadar kizarik kaldi.
Tüylerimi de aldi :/
Cok güclü bir maske aslinda, tüylerimi bile alan bu maskenin gözeneklerimi tamamen temizlememesi pek hos olmadi.

Hemen not ediyim, maskeyi genellikle dus sonrasi, temizledigim ve gözeneklerimin acik oldugundan emin oldugum zamanlarda kullandim.

Tekrar satin almayi düsünmüyorum. 3 euro fiyatina göre performansi guzeldi bence ama tüylerimi almasi rahatsiz etti beni.

Okudugunuz icin tesekkürler,
ZeY





Yorumlar

  1. soyulan bir maske mi kesinlikle kullanamam çok canım yanıyor çıkartırken..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyiki söyledin Irem Hanimcim, yoksa soyulabilen diye belirtmemistim :/

      Sil
  2. Can yansa da biseyler ciktiginda cok ferahliuorsun 😊😊

    YanıtlaSil
  3. Soyulabilen maskeler, cildim çok hassas olduğu için, derimi de soyuyor Zey :( Ben cidden korkuyorum görünce :)))) O kadar kuvvetli olup, tam temizlik sağlayamaması olmamış gerçekten. Ellerine sağlık canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tamamen temizlemesini isterdim canim, ama deri soyulmasi problemi olmadi :/

      Sil
  4. Bende de var bu maskeden. Yüzümü almama rağmen yine canımı yakıyor. Sanırım tamamen dolmuş gözenekleri temizliyor. Yani herhalde yüzyıl temizlenmemiş full dolu gözenekler için. İlk uygulamada sevmiştim ama sonrasında pek anlaşamadık :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hic almam tüylerimi sen dusun acisini :/

      Sil
  5. Soyulabilir maskeleri çok seviyorum👍

    YanıtlaSil
  6. Tüyleri alıyorsa kesinlikle kullanmamak lazım bende çok merak edip alıcaktım bu ürünü. İyiki almamışım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüylerini´aliyorsan sorun etmezsin ama bilemedim canim :/

      Sil
  7. ahhaha "Black head killer" buna bittim :D
    tüyleri yolupta tamamen etki göstermemesi kötü olmuş- :/ yazı için teşekkürler kocaman sevgilerrrr <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isimle kurtaririm ben demis ama i ihh :)

      Sil
  8. Kore ekıbı de böyle... maskeler harıka ama detay zor

    YanıtlaSil
  9. Böyle soyulan maskeler beni korkutuyor Zeynep'çim. Yüzümden çıkartana kadar fenalık geliyor :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder