Catrice instant lipstick mattifier



Merhabalar,

Bugün sizlerle cok memnun kaldigim bir ürünü paylasmak istiyorum.
Standlarda yeni olan bu ürün;

Catrice instant lipstick mattifier

Almanya fiyati 4,45 euro olan seffaf renkli jel kivamdaki ürünümüz 5 gram.













Arka kisminda 010 yazsada ben baska rengini, numarasini görmedim.

Dudak ürünleri üzerine kullanilmak üzere tasarlanmis bu ürün, her türlü ruju mat yapma vaadinde.

Ürün arka kisminda yazmasa da, internet sitesindeki aciklamada, ayni zamanda rujunuzun kaliciligini arttirma vaadinde.




 

Rujunuzu ya da dudak kaleminizi uyguladiktan sonra, az miktarda bu jelden parmaklarinizla vurkac hareketlerle uygulamaniz yeterli. Lipbalm uygular gibi.

Eger kalin sürerseniz, kurumasi epey zaman aliyor. Az miktar alip uygulayinca 1-2 dakika icinde kuruyor ve verdigi matlik tam bir kadife matligi diyebilirim.

Parlak bitisli Essence 05 cool nude ruju üzerine denedim.
Verdigi matligi resimde görebilirsiniz. Ben cok sevdim.
Rujlarin yapilarini degistirmiyor, tam tersi cizgilere dolmasini engelleyip guzel bir bitis sagliyor.

Dudaklarinizi kurutmuyor, nem verme vaadi yok fakat bence dudaklariniz cok iyi nemlendirilmis gibi duruyor sonrasinda.



Suya dayaniklidir gibi bir vaadi yok fakat bunu da denedim :) bence dayanikli.


Ruj swatchlarini suyun altina tuttuktan sonra üzerine bir pecete bastirdim. Ustteki sadece ruj uygulanmis olan, alttaki matlastiran jeli uyguladigim kisim. Sadece ruj olan kisimdan daha cok ürün peceteye bulasti, bu anlamda rujun kaliciligini arttirma vaadine katiliyorum.


Bir de Golden Rose Velvet Matte serisinden 27 numara üzerinde denedim. Zaten mat bitisli olan rujlar üzerinde cok bir etkisi olmuyor fakat kaliciliklarini artttiriyor. Alttaki resimdeki degisimi (cok az bir matlasma söz konusu) görebilirsiniz.

Nyx Lingerie serisinden bir renk ile de denedim ayni sonucu aldim. Az da olsa dudaklarimi kuru gösteren Lingeri serisi rujlari, bu urun sayesinde hic kuru görünmedi.


Son olarak Essence dudak kalemlerinden biri ile denedim. Normalde dudak kalemleri, benim kuru dudaklarimda cizgilenme yapar fakat bu jeli uyguladiktan sonra cizgilenme gözlemlemedim.


Kisacasi ben bu ürünü epey basarili buldum ve sevdim.

Verdigi matlik kadife matligi cok hos pürüzsüz duruyor ve vaad ettigi gibi dudak ürünlerinin kaliciligini arttiriyor.

NOT: Yorum gelince yazmayi unutugum bir nokta oldugunu farkettim. Ayni etkiyi, dudak ürününüzü uyguladiktan sonra, uzerinden transparan bir pudra gecerek de elde edebilirsiniz ama benim kuru dudaklarimdan pudra gecince kuru ve cizgi cizgi duruyor. Bu sebeple pudra uygulamak pek hos bir görüntü vermiyor. Bu ürünü kesfetmem bu sebeple cok iyi oldu :)

Catrice yeni koleksiyonundan olan bu ürünü Türkiye Rossmann magazalarinda gören arkadasim olmus. Türkiye´de de standlarda yerini aliyor.
Ayni vaaddeki baska bir ürün de Essence yeni cikacak ürünler arasinda, onu da alip denemek ve kiyaslamak istiyorum. Sizinle paylasirim ilerleyen günlerde.

Catrice yeni cikan ürünleri incelemek isterseniz, yazima suradan ulasabilirsiniz.
Essence yeni cikan ürünleri görmek isterseniz de yazisina buraya tiklayarak ulasabilirsiniz.


Okudugunuz icin tesekkürler,
ZeY



Yorumlar

  1. Okurken akla gelen tüm soruları cevaplamışsın 🙈 en kısa zamanda bakıcam ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim, fikir olmasina sevindim :)

      Sil
  2. Çok beğendim en kısa zamanda bakmam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim cok memnun kalirsin benim gibi :)

      Sil
  3. Ben de bu ürün yorumunu bekliyordum :) beğendim gerçekten de :) Türkiyede de var mıdır acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rossmann Türkiye´de gören bir arkadas olmus :)

      Sil
    2. En kısa zaman da Rossman Türkiye'ye koşuyorum o halde :)

      Sil
  4. çok güzel bir ürünmüş, matlık verirken pürüzsüz göstermesine wow dedim =) burda görürsem denerim ki bunu ben =)

    YanıtlaSil
  5. Harika bir paylasim olmus bu! Bircok acidan da deney yapmissin, tam bilim kadini usulü :) ayni islemi transparan pudra ile yapiyordum ama kurutmasindan sikayetciydim. Bu ürün tam istedigim sey olacak sanırım kesin alacagim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde olunca deney askimi kozmetikten gidermeye calisiyorum ;)
      Pudradan bahsetmen iyi oldu tesekkürler eklemeyi unuttum hemen yaziyim, ben de ayni etkiyi pudra ile denedim ama dedigin gibi kuru bir görüntü oldu maalesef :/

      Sil
  6. Ellerine sağlık Zey, ayrıntılı ve güzel bir yazı olmuş. Bunun sadece rujun kalıcılığını arttıranını da yapsalar harika olur bence, parlak rujlarımı matlaştırmak istemem ama kalıcılıklarını arttırmak hariak olurdu :) Güle güle kullan, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin mat sevmeyenler icin pek bir alternatif degil canim :/

      Sil
  7. Slm zeynom ben bu urune ba-yıl-dımmmm daha almadim ama senin anlatığın kadarıyla pazar günü olmasına rağmen alasım geldi çünki mat rujlar cikmadan önce aldım rujları artik kulanabilicem ne mutlu bana �� ve cok teşekür edrrim yazdığın icin eline koluna sağlık ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cok tesekkür ederim okudugun ve yorum yazdigin icin dilerim cok memnun kalirsin :)

      Sil
  8. Instagram'dan direkt koştum Zeynep *.* benim cüzdan ağlayacak yine Rossmann alışverişinde :D Kesinlikle almalıyıııımmm *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülüyorum cüzdanin aglayacagi icin ama ürün cok iyi pisman olmazsin :)

      Sil
  9. Herşeyın matlaştırıcısı çıktı e bununda cıkması on numara olmuş ! en yakın zamanda tanışmak dılegıyle bu urunle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikir olmasina cok sevindim :) Bakalim mat ruj trendi nereye dek devam edecek :)

      Sil
  10. güzelmiş ama kavanozda değil de stik şekilden olsaymış süper olurmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisiniz, ben etkisini cok sevince ambalaja dikkat etmedim :)

      Sil
  11. Pudra bende de sıkıntı oluyor. Audrey in dediği gibi stik olsa çok daha iyi olurmuş👌😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakli ama ben etkisini sevince hic akima gelmedi :)

      Sil
  12. Aynen stick şekilde olsaymiş daha kullanişli olurmuş ama böyle bir urün çok güzel anlatmişsin zey mutlaka denicem zaten senin deneyimlerine hep çok güveniyorum asla yanilmayiz��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasil tesekkür etsem bilemedim <3

      Sil
  13. Aklıma takılması muhtemel tüm soruların cevaplarını devamını okudukça buldum :) En beğendiğim kısmı çizgili görünümü azaltıyor olması oldu.. Mis gibi bir post. Bize de ürünü bulup almak düşüyor :)

    YanıtlaSil
  14. Çok güzelmiş Zeynep, görür görmez alacağım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretin icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  15. okumadan görseydim kesin işe yaramaz derdim ama yaptığınız testler ve sonuçları harikaymış gerçekten :) Denk gelirsem alacağım, sevgiler <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim cok memnun kalirsin cok tesekkürler ziyaretin icin :)

      Sil
  16. Ne güzel anlattin yahu gidip alasim geldi 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder