Essence The little x-mas factory contouring palette

Merhabalar,

Essence markasinin bir koleksiyon ürününü sizinle paylasmak istiyorum. Türkiye´de olup olmadigini bilemiyorum ama ben yine de paylasmak istedim. Almanya´da yil basi zamaninda cikan bir koleksiyon ürünüydü ve fiyati 3,25 euro idi ve 9 gram ürün bulunuyor.

Essence The little x-mas factory contouring palette




Ürünün arka kisminda 01 elf yourself yazmakta fakat baska bir rengi ve numarasi yok bildigim kadariyla.
Paletin icinde bir adet kontur ürünü ve bir adet aydinlatma ürünü bulunuyor.
Kontur kismi mat, cok hafif bir grilik iceriyor. Uyguladiginizda cok dogal bir kontur gibi görünse de, daha cok bronzer rengi aslinda.
Aydinlatici kismi isiltili ve ben yapisini pek sevmedim.


Tozutma problemi var ama rahatsiz edici boyutta degil.
Kontur kisminin pigmentasyonu daha basarili, dagitmasi kolay, kaliciligi 5-6 saat diyebilirim. Yapisi da oldukca ince. Ilk uyguladiginizda hemen renk vermeyebiliyor fakat böyle olmasi, kontrolu kolaylastirdigindan benim tercihim oluyor.

Aydinlatici kismini pek sevmedim, uygulamasi zor, parca parca duruyor. Yapisi da kontur kismina kiyasla daha kalin. Icerisindeki isiltilar da gözeneklere yerlesiyor ve gözenekleri daha belirgin yapiyor. T bölgesi yagli biri olarak pudra kullanirim fakat bu isiltili oldugundan, tüm makyajimi sabitleyebilecegim bir pudra degil. Yapisi itibariyle de pek sevmedim.


Sadece kontur kismini cok sevdigim icin, fiyat performans acisindan sans verilebilecek bir ürün.
Kontur kismini göz makyajimda katlanma bölgesine uygulayip, aydinlatici kismini ise tüm göz kapagima uyguladigim da oldu. Bu sekilde de pratik geldi. Aydinlatici kismindaki isiltilar dagilmiyor gün icerisinde. Yagli göz kapaklarim oldugundan far bazi ile kullandim. Tek basina performansini denemedim.

Not: Resimlerde isik ayarlariyla oynamadim. Kapali Almanya havasinda yakalayabildigim en iyi hallerini paylastim :/

Okudugunuz icin tesekkürler,
ZeY

Yorumlar

  1. bu seriyi hiç görmedim buralarda, şekli deseni çok güzelmiş, bu tarz ikili kitlerin kontür kısımlarını daha çok seviyorum ben de genelde. güzel günlerde kullan canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim canim, geldi mi gelir mi bilemedim ama paylasmak istedim :)

      Sil
  2. Desen şahane ama neden kontür ürünleri böyle güzel desenli oluyor sinir oluyorum çünkü ben pek kontür yapmadığım için bu tarz ürünler kullanmıyorum.:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görsel olarak sattiriyorlar kendilerini :)

      Sil
  3. aklımın bir köşesinde bulunsun bu ürün :) sizi bir mime davet ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim, hemen bakiyorum :)

      Sil
  4. Güzel bir ürüne benziyor. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Kontür kısmı bana da daha çok bronzer gibi geldi.Kızıllık var içinde.Aydınlatıcı konusu çok riskli.Hayal kırıklığı olması muhtemel olabiliyor :/ Birçok üründe yaşadım bu sorunu.Sonra hepsi birer kaş altı farı oldular :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda kizillik yok ama hava kapali oldugundan tam rengi yansitamadim :/

      Sil
  6. Bu koleksiyon henüz geldi mi, açıkçası hiç emin değilim. Essence koleksiyonları zaten çok geç geliyor. Pudranın tasarımı çok tatlıymış gerçekten :) Güle güle kullan canım, sevgiler... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inan ben de bilemedim geldi mi gelir mi ama paylasayim istedim tesekkür ederim canim :)

      Sil
  7. pigmentasyonundan geçtim sırf deseni için alınır bu zaten güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Albenili olmus dogru, tesekkür ederim :)

      Sil
  8. İrem e katılıyorum,görsellikde görüntüsü çok şirin:))
    Tr de henüz yok instagram hesabınızda görünce alışveriş yaptığım mağazaya hemen göz atmıştım.
    Şanslısınız yaşadığınız yer itibariyle ürünlere bizlerden daha çabuk ve önce ulaşıyorsunuz.
    Bizde şanslıyız siz öncesinden bize tanıtmış oluyorsunuz <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cogu zaman paylastigimda aaa u yok Türkiye de diye sitemler geliyor ama sonradan paylasimlar ise yariyordur umarim , tesekkür ederim :)

      Sil
  9. Bütün olarak performansı iyi değilmiş ama çok cici görünüyor Zeynep'çim, Essence aşıyor kendini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bir de yeni cikacaklari görsen kendi paletimi olusturmak icin bekliyorum :)

      Sil
  10. Essence'in tasarımlarını genel olarak beğeniyorum fakat bu paletin deseni çok daha güzel bana :)) Türkiye'ye geldiğinde en azından şekline kanılmaması gerekiyor o zman:) Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Albenili ambalajlari var ama genel olarak fiyatina göre basarili ürünleri var :)

      Sil

Yorum Gönder