Essence update 2017

Merhabalar,

Dün sizinle Essence standlarina veda edecek ürünleri paylasmistim. Yazima suraya tiklayarak ulasabilirsiniz.
Bugün ise, yeni gelecek olan ürünleri paylasmak istiyorum.

Essence update 2017

En merak ettigim, kendi paletinizi olusturma secenekleri. Bos paletleri 4´lü veya 8´li olarak alip, far, allik, bronzer, aydinlatici ve dudak ürünlerinden olusan cesitli ürünlerden paletinizi olusturabilirsiniz.

Ben gözüme epey ürün kestirdim, ilk firsatta satin alacagim ve sizinle paylasacagim. Sizlerin en merak ettigi ürünler hangileri? Bana yorum olarak yazarsaniz cok sevinirim.

Keyifli seyirler,
ZeY












































Yorumlar

  1. Allahım bunlar ne böyle gelmezlerse Türkiyeye oturur ağlarım valla bayıldım çoğuna hele o ojeler (uzay serisi) ve prismatic aydınlatıcıya ağzım açık kaldı resmen kesinlikle istiyorum hepsini...

    YanıtlaSil
  2. ben direkt köprüde eyleme hazırlanıyorum o yanar dönerli ojeler eyelinerler farlar
    arkadaşlar birleşelim aksi halde bu seri 2018 yılı ekim ayından önce gelmez :)

    YanıtlaSil
  3. bunlar türkiyeye gelirse biz 5 parasız kalırız :)) gözüme bir sürü ürün kestirdim valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ayni durumdayim listeden eleme yapmam lazim :))

      Sil
  4. Bayıldım her biri ayrı güzel 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim performanslari da guzeldir :)

      Sil
  5. Refill far fikri harika gerçekten, umarım gelirler de biz de ulaşırız😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk gördügümde bir palet olusturup paylasicam ins guzeldir :)

      Sil
  6. Sevdiğim markalardan Essence.Bence Türkiye'ye hemen gelmeli. :D

    YanıtlaSil
  7. Şahane ağzım sulandı resmen ürünlere bakarken essence çıtayı epey yükseltmiş umarım tüm ürünler tr ye gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlari da uygun , performanslari da guzelse tadindan yenmez :)

      Sil
  8. ayyy süperr hepsiii ama gidecek olan ürünlerden bazılarına üzüldüm yahu insallah onlar kadar güzelleri gelir - <3 tabii bizim buraya ne zaman gelir orası ayrı dava :D

    YanıtlaSil
  9. gerçekten harika görünüyorlar, rainbow aydınlatıcıya, desenli bronzerlara ve alttaki koyu mavi mat ruja ba yıl dım! umarım hepsi bize de gelirrrrr =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rainbow aydinlaticiyi Alman youtuber hesaplarinda gördüm ama cok bayilmadilar, bakalim :)

      Sil
  10. Ben hala bir önceki yazinin üzüntüsünü yasiyorum. Yine e essence i seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :/ Essence cok paylasiyorum ben de seviyorum

      Sil
  11. renklerine bayıldım :) türkiyeye ne zaman gelir bilmiyorum ama bazı ürünler kafama yazıldı bile :)

    YanıtlaSil
  12. Hepsi cok güzell hemen gelmemeliler :)

    YanıtlaSil
  13. Zorla kozmetik manyagı yapiyorlar 😒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda minimalizm de epey popüler ama bana göre degil seviyorum kozmetik ürünlerini :)

      Sil

Yorum Gönder