Essence - yakinda veda edecekler

Merhabalar,

Essence Almanya standlarindan Subat basinda veda edecek olan ürünleri sizinle paylasacagim.

Essence - yakinda veda edecekler

Türkiye´de ne zaman standlara veda ederler inanin bilmiyorum. Eger piyasadan kalkacak olan ürünler arasindan sevdikleriniz varsa belki yedeklemek istersiniz diye sizinle paylasmak istedim.

Benim aralarindan sevdigim ürünler oldu. The velvet tekli farlari yazimi suraya tiklayarak bulabilirsiniz.
Bir de isiltili farlarindan begendiklerimi buradaki yazimda paylasmistim.

Sizinle daha önce paylasmadigim fakat sevdigim bir diger ürün ise All about matt high covering concealer.

Ürünler arasindan tavsiye edebilecekleriniz, memnun kaldiklariniz varsa bana yorum olarak birakirsaniz cok sevinirim. Onlar bizlere veda etmeden önce denk gelirsin almak isterim.

Okudugunuz icin tesekkürler,
ZeY































Yorumlar

  1. çoğunu zaten türkiyede görmemiştim
    all about matt concealer türkiyede geçen sene kalkmıştı iyiki stokladım dediğim kapatıcım oldu benim. muhteşem bir üründü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de edindim ondan ama henuz paylasmamistim artik paylasmam da cunku bulunamayacak :/

      Sil
  2. For bitten siyah maskara güzel kıvırıyor, ayrıca smokey black sürmenin rengi çok güzel ama bazıları akıyor. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskarayi alayim gitmeden tesekkür ederim :)

      Sil
  3. bu ürünlerin bazıları TR'ye hiç gelmedi bile..

    YanıtlaSil
  4. Bazılarını ilk kez görüyorum neden kalktığınıda merak ettim açıkçası 🙁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden kalkiyorlar bir bilgim yok maalesef :/

      Sil
  5. bu kadar fazla olduğunu bilmiyordum bayağ ürün kalkıyor bazıları iyiolmuş ama sevdiklerimde vardı

    YanıtlaSil
  6. çoğu ürün kalktığına göre marka yeni ürünler mi çıkartıyor acaba ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ewt canim yenileri de paylastim gec oldu biraz :/

      Sil
  7. oooo Berry merry kalkıyorsa gidip yedeklemeli, başarılı bir ürün çünkü akma vs yapmadığı gibi gözleri çok hoş gösteren bir renk.Güzel yazı olmuş, teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de edineyim bir tane tesekkürler :)

      Sil
  8. Ojeler bile mi yani forbiddenker daha yeni gelmisti daha ben aldim deneyemedim bileee ulkeden kalkip gidiyolar benimkide denenmeyi bekliyoo 😁😁

    YanıtlaSil
  9. faydalı bir yazı olmuş :)bu arada yeni yazıma beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Baya ürün kalkıyormuş, hoş çoğunu Türkiye'de göremedim bile ��
    İndirimli olarak mı satışta bu seriden kalanlar ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suan Almanya´da indirimde degiller, bazi drugstore lar hic indirim yapmadan kaldirabiliyor, hatta cok azi yapiyor

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Okudugun icin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  12. Cogu burda yok zaten kuzum i love extreme maskara da kalkcak gibi bir soylenti vardi o kalkmiyor sanirim yazin icin tesekkurler 💜💜💜💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim cikardi o söylentiyi bilmiyorum snapchat´te soranlar da oldu ama o kalkmiyor :)

      Sil
  13. Markanın çöküşü sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yeni gelecek ürünlerle yeniden dogabilirler :)

      Sil
  14. Yarısından çoğu güzel ülkemde yokmuş zaten. Neyse, belki Almanya'da DM markette kalanlardan yakalrım :)
    Teşekkürler bilgilendirme için Zeynepçim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim indirime denk gelirsin ben tesekkür ederim :)

      Sil
  15. inanmıyorumm tekli farlar gidiyo mu !!! ayyy stok yapmam lazımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekli farlarin kullandigim renklerini ben de sevmistim :/

      Sil
  16. Pure Nude Highlighter ın ben bulupta alamadan kalkması üzdü... Paylaşımın için teşekkürler ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mac markasinin bir aydinlaticisina muadil gösterdiler onu ama ben de bulamadim :/

      Sil
  17. Forbidden volume ve bazini seviyorum yedekleyeyim bari. Tirnak koruyuculari da. Ay niye kalkiyor ki bunlar simdi 😕

    YanıtlaSil
  18. arada ojelerini denedim ama farlarına ve maskarasına bir bakayım bende türkiye den de kalkmadan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazinin fikir vermesine sevindim okudugunuz icin ayrica tesekkürler :)

      Sil

Yorum Gönder