HC Care bitkisel sac bakim kompleksi

Merhabalar,

Bugun sizlerle 3 aydir kullandigim ve bitmek üzere olan sac bakim yagimi paylasmak istiyorum. Bol resimli ve uzun bir yazi olacak, sizlerle ürün üzerinde bulunan tüm ifadeleri ve aciklama kitapcigini da paylasacagim. Dilerim tüm sorulariniza yanit bulabilirsiniz. Yine de atladigim noktalar varsa, sorularinizi yorumlar kismina yazabilirsiniz.

HC Care bitkisel sac bakim kompleksi



Öncelikle ürün bana firmanin hediyesi, kendilerine tekrar tesekkür ediyorum. Sitelerinde bulabileceginiz satis fiyati 65 TL, fakat yazimi duzenlerken baktigimda 55 TL ile indirimde oldugunu ve kargo ucreti olmadigini gördüm. Avrupa siteleri de mevcut, fiyat farki var ama yine de ilgilenen varsa 36 euro fiyati.
Türkiye sitesi www.hccare.com
Avrupa sitesi www.hchaircare.eu


HC Care markasinin bir Türk markasi oldugunu, hayvan deneyleri yapmadigini ve tamamen bitkisel icerige sahip oldugunu da belirtmek isterim. Ayrica, bu bakim yaginin Türk Patent Enstitüsü tarafindan onaylanmis patentli bir formulu oldugu belirtilmekte. Kendi sinifinda ilk patent sahibi ürünmüs.

Ürün 110 ml ve acildiktan sonra ömrü 12 ay. Oda sicakliginda saklamamiz belirtilmis. Tüm sac tiplerinin kullanimina uygun.


 Arka kismindaki ürün aciklamasinda soyle denmis, "Sac icin gerekli yag ve nem dengesini saglar. Saclari besleyerek güclendiren aktif bilesenler sayesinde dökülmenin önlenmesine ve sac uzama hizinin artmasina yardimci olur. Kepegin ve sac derisindeki kasintinin giderilmesinde etkilidir. Yipranmis saclari onarir, saglikli, canli ve parlak bir görünüm kazandirir." Icerik kismini resimden görebilirsiniz.

 1 sise ürünün 1-1,5 ay kullanim icin yeterli oldugu belirtilmis fakat ben 3 ay gibi bir süre kullandim.

Sac tipim: Hemen belirteyim, saclarim kisa. Ince telli, sönük. Permali ve cok az 3-4 yerde boya var (sac rengimden 2-3 ton acik renkte isiltilar var)

Nasil kullandim: Ilk 6-7 hafta, haftada 2 defa kullandim. Simdilerde haftada 1 , 10 günde 1 defa uyguluyorum. En az 1 saat bekletin denmis. Ben genellikle daha uzun beklettim. Aksamdan uygulayip, sabaha dek bekledigim oldu. Geceden sacima uyguladigimda, Rossmann´dan 1,5 euroya aldigim boneyi takip uyudum. 3 adet bone var icinde ve yüzünüze gelen kisimlarda lastikler var, bu sebeple bone kaymiyor, sabit duruyor. Lastikleri iz yapiyor ama acitmiyor. Bone resmini sona ekliyorum.
Önce 1-2 pompa alip sac diplerime parmak uclarimla masaj yaptim. Sonra 2-3 pompa alip (2-3 defa aldim, tüm sacima uyguladigimdan emin olana dek) tüm sacima uyguladim. Bu arada kuru saca uygulanmasi gerekiyor. Islak olmamali saciniz.




Yagdan arindirma : Ilk sampuanlamada yagdan tamamen arindiramadim. Sacimi islatmadan sampuani uygulayip masaj yaptim ve duruladim. Ikinci sampuanlamada tamamen köpürüp temizlik hissi aldim. Yagi uygulayip sacimi yikadiktan sonra bir agirlik hissetmedim. Sacim normal yaglanma hizinda tekrar yaglandi. Iyi arindirmak önemli yoksa sacinizda kalan yag, daha hizli yaglanma yapabilir.

Ilk izlenimler : Sacimi cok rahat tarayabildim. Sacimin yumusadigini da söyleyebilirim. Bir parlaklik verdigi kesin. Permadan yipranan saclarima nem verdigini de düsünüyorum ki permali kisimlar kabarmadi, tel tel görünmedi görüntü olarak.

Sac uzama hizi : Ilk kullanmaya basladigimda kulagimin hemen altinda küttü saclarim, 3 ayda geldigi nokta omuzlarim. Ayda 1 karis sac uzatmiyor ama benim icin normalden daha hizli bir uzama etkisi oldu.

 Sac dökülmesi : Ilk 2 hafta dökülmemde bir degisim gözlemlemedim. Sonrasinda 3. hafta normalden daha fazla bir artis oldu. Icindeki kitapcikta belirtilmis (hem ürünü uygularken hem de kullanim süresinde), dökülmesi beklenen gücsüz saclarin elinize gelebilecegi. Normal bir durum yani. 3. haftanin hemen ardindan eski dökülme hizina döndü. 1 ay sonunda dökülmemde epey bir azalma oldu. Ama tamamen dökülmem durmadi ! Ürünü kullanmadan önce mesela 10 tel sacim dökülüyorsa, suan 3-4 tel dökülüyor. Benim icin cok önemli bir gerileme !

Yeni sac cikariyor mu? : Sacimin cok gürlestigini artik sac derimin görünmedigini söyleyemem ama bebek saci dedigimiz minik tellerin uzadigini gözlemledim. Özellikle favorilerim uzadi :)

Kepek - Kasinti problemleri : Benim bu tarz problemlerim yoktur ve kullanirken de bir olumsuzluk yaratmadi.

Perma ve sac boyasina etkisi :  Permam hic bozulmadi ! Boyam akmadi ! Sacinizda bir islem varsa, olumsuz bir etkisi olacagini düsünmüyorum. Ürün kitapciginda bu belirtilmis zaten ama snapchatte tavsiye ettigim kisiler yine de cekiniyordu ama denedim gördüm :)

Hamileler kullanabilir mi ? : Icerisindeki kitapcikta hicbir sakincasi olmadigi belirtilmis.

Sacinizda köpük, jöle, sprey varken kullanabilir misiniz ? : Yine kitacikta sacin temiz ya da kirli olmasi önemli degil denmis. Ben permamdan dolayi sürekli sekillendirici ürünler kullanirim. Sacim her zaman kirliyken kullandim diyebilirim.

Günes ve denizin zararlarina karsi : Kitapcikta belirtilen son bahsetmek istedigim nokta, bakim yaginin gunes isinlarinin ve denizin tuzlu suyunun zararlarindan sacinizi korumaya yardimci oldugu. Plajda da kullanilabilir.

Saci isidan koruyor mu ? : Uygulama sonrasi temiz sacima fön cektigim de oldu (permadan skildigim zaman düzlestirmek icin), sacimi yüksek isida kuruttugum da oldu. Sacinizi isidan korur diye bir vaadi yok ürünün. Zaman zaman hicbir sekillendirici, isidan koruyucu ürün kullanmadan kendi halinde kuruttum sacimi ama cogunlukla sprey ve köpük kullandim diyebilirim. Bu sebeple isidan korumasi ile ilgili net bir fikrim olusmadi.

Kirpiklerime degil ama kaslarima da haftada 1 defa 1 ay boyunca uyguladim, seyrek olan kisimlarda 1-2 kas ciktigini gözlemledim, kullanmaya devam edecegim kaslarimda :)

Ürün "en"lerim arasina girdi diyebilirim. Bundan sonra bittikce satin alacagim bir ürün. 

Benim aldigim notlar bu sekildeydi, umarim atladigim bir nokta olmamistir. Varsa yorumlarinizi bekliyorum.
Sorulariniz varsa bana her zaman ulasabilirsiniz.
Instagram @deneyenbayan
Snapchat deneyen-bayan
email : deneyenbayan@gmail.com

Okudugunuz icin cok tesekkür ederim,
ZeY





Yorumlar

  1. ne kadar güzel bir yazı olmuş soru işareti kalmadı (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duyduguma o kadar sevindim ki :)

      Sil
  2. bu yağı herkes övüyor ama bir türlü deneyemedim artık yaz tatilinde rahat rahat deneyeceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen bircok ürün olunca ben de erteliyorum, sonra kullanmaya baslayinca, keske daha önce baslasaymisim diyorum, bu da onlardan biri ;) Yorumlarinizi bekliyor olacagim

      Sil
  3. Bu yağdan ben de çok memnun kalmıştım. Senin de beğenmene sevindim Zey :) Güle güle kullan canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olumsuz bir yazisina hic denk gelmedim canim :)

      Sil
  4. Deneyimlerinizi dürüst ve içten gelen bir üslüpla kaleme aldığınız için, insanın aklında yokken bile ürünü deneme isteği uyandırıyor. Evet ben de deneyeceğim :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ediyorum mutlu ettiniz beni, dilerim en az benim kadar memnun kalirsiniz :)

      Sil
  5. İlginiz ve samimi yorumlarınız için teşekkür ederiz Zeynep Hanım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz icin cok mutlu oldum ben tesekkür ederim size :)

      Sil

Yorum Gönder